اتاق خبر عطر خلفی

ویژگی های عطر لووه سون مردانه

  • عطر مردانه لووه سون:

    عطرهای سون لووه Loewe همیشه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هستند. یکی از بهترین عطرهای گلی لووه Loewe 7 نام دارد.

    عطر مردانه لووه سون Loewe 7 perfume for men در سال 2010 ساخته شده است. این عطر بوی شیرین و گرمی دارد. استفاده از Loewe 7 در فصول زمستان و پاییز پیشنهاد می‌ شود.

    عطر ادکلن لووه 7 سون Loewe 7 عطری است تلخ و چوبی و البته نه چندان سنگین که رایحه ای مردانه و رسمی دارد.

    هرم بویایی عطر مردانه لووه سون

    در تمام مدت استفاده از این پرفیوم مردانه بوی چوب و گل مشام شما را نوازش می‌ کند. بطری این عطر بسیار شیک و زیبا ساخته شده است. به‌ محض اسپری کردن سون لووه روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی فلفل و سیب خواهید شد.

    این ترکیب تند و شیرین، انرژی و هیجان را در شما بیشتر می‌کند. پس از مدتی، این نت‌ ها جای خود را به نت‌ های میانی خواهند داد. نت‌ های میانی از ترکیب گل رز، زنبق دره، شکوفه‌ی پرتقال و بخار معطر ساخته می‌ شوند. بوی شیرین این نت‌‌‌ های گلی، انرژی مثبت و نشاط را در شما ایجاد می‌ کند.

    رایحه عطر مردانه loewe 7:

    در ادامه و با گذشت مدت‌ زمانی طولانی، نت‌ های پایانی از راه رسیده و جای نت‌ های میانی را می‌ گیرند. این نت‌ ها از چوب سدر، علف وتیور و مشک تشکیل شده‌ اند. پس از استشمام بوی این نت‌ ها، اعتماد به‌ نفس و تعادل روحی بالایی خواهید داشت.

    خرید عطر لووه Loewe 7 با توجه به بوی شرقی، پخش بوی قوی، ماندگاری بالا، بطری خاص و زیبا و برند شناخته‌شده و ارزشمندش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌ گیرد بسیار خوشحال‌ کننده خواهد بود.

    عطر مردانه لووه سون Loewe 7 perfume for men:

    رایحه ابتدایی عطر با بوی نسبتا خنک و نیمه شاداب سیب سبز و کمی بخور آغاز می شود. که رایحه ای متعادل و ملایم و کمی تلخ دارد. با گذر زمان عطر کمی شیرین شده و پس از اضافه شدن فلفل و چوب درخت سدر و قدرتمند تر شدن بخور حالتی تلخ و جدی پیدا میکند.

    رایحه میانی و پایه این عطر رایحه ای نیمه شیرین و کمی شاداب از چوبها است که تلخی و حس دودی مشخصی بدلیل حضور بخور به همراه دارد. عطر مردانه لووه سون Loewe 7 perfume for men پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و بهترین زمان برای استفاده از آن فصلهای بهار و پاییز است.

    عطر مردانه لووه سون Loewe 7 perfume for men:

    رایحه اولیه : فلفل – سیب

    میانی : بهارنارنج – رز – گل برف – روایح دودی

    پایه : خس خس – مشک – سد

    ابتدایی: عطر با بوی نسبتا خنک و نیمه شاداب سیب سبز و کمی بخور آغاز می شود. که رایحه ای متعادل و ملایم و کمی تلخ دارد.

    با گذر زمان عطر کمی شیرین شده و پس از اضافه شدن فلفل و چوب درخت سدر و قدرتمند تر شدن بخور حالتی تلخ و جدی پیدا می کند.

    رایحه میانی و پایه این عطر رایحه ای نیمه شیرین و کمی شاداب از چوب ها است که تلخی و حس دودی مشخصی به دلیل حضور بخور به همراه دارد.

    شما می توانید برای تهیه و سفارش اسانس این عطر مردانه، در حجم های گوناگون اینجا کلیک کنید.

    معرفی برند عطر سون لووه

    ا خط تولید محصولات عطرى این شرکت در سال 1972 با معرفى رایحه اى ویژه بانوان به نام “L de Loewe” فعالیت خود را شروع کرد.

    دو سال بعد اولین محصول مردانه به نام “Loewe Loewe” را نیز معرفى کردند.

    همکارى لووه با شرکت تولید کننده کالا هاى لوکس فرانسوى “LVMH” زمینه را براى گسترش لووه در سطح بین الملل و به ویژه در اسپانیا فراهم کرد.

    این همکارى در زمینه تولیدات عطر لووه ادامه یافت تا جایى که محصولات پرطرفدارى از جمله عطر “Aire Loewe” در سال 1985 وارد بازار اسپانیا شد. و در صدر فروش محصولات این مجموعه قرار گرفت.

    شرکت “LVMH” به طور رسمى مدیریت مجموعه لووه را در سال 2006 به عهده گرفت و “Narciso Rodriguez” طراح معروف و صاحب برند را به عنوان طراح بخش لباس هاى زنانه قرار داد. همچنین “Stuart Vevers” به عنوان مدیر خلاق لووه در سال 2008 برگزیده شد.

    از دیگر عطر و ادکلن و  ادوپرفیوم و ادوتویلت های محبوب و پرطرفدار این برند می توان به Loco, Agua de Loewe, Aguazul de Loewe, A Mi Aire, Aire Evasion, Aire Sensual, Aire Sutileza, Aura, Esencia Femme, Gala, I Loewe Me, I Loewe You, La Coleccion 1, Loewe 001 Man , Loewe 7,  Quizás Seducción و Solo Loewe اشاره کرد.

    همچنین از طراحان و عطرسازان معروفی که با این برند همکاری داشته اند، می توان، Carlos Benaim, Yves Cassar, Olivier Cresp, Emilio Valeros, Alberto Morillas,Sonia Constant و Celine Barel را نام برد.

    تاریخچه برند لووه

    ند Loewe یک برند در زمینه پوشاک و تولید محصولات لوکس در اسپانیا مى باشد.

    دوره تاسیس و راه اندازى این برند مربوط به زمانى مى شود. که گروهى از صنعتگران حوزه چرم در سال 1846 اقدام به تاسیس یک فروشگاه در منطقه تجارى مادرید کردند.

    در سال 1872 صنعتگری آلمانى به نام  “Enrique Roessberg Loewe” با عشق به فرهنگ اسپانیایى به مادرید رفت و به منظور توسعه کار در زمینه حرفه اش و راه اندازى برند “Loewe” به گروه صنعتگران چرم آنجا ملحق شد.

    سال 1892 از سال هاى موفق این مجموعه در مادرید بود، چرا که به عنوان بهترین تولید کننده کالا هاى چرمى با کیفیت شناخته شدند و برندشان مورد تائید بسیارى قرار گرفت.

     

    از دیگر موفقیت هاى “Loewe” که به عنوان امتیاز نیز به شمار می رود. انتخاب اش به عنوان طراح اختصاصى خاندان سلطنتى زیر نظر پادشاه “Alfonso XII” در سال 1905 بود.

    موقعیت هاى موفق کارى سرانجام زمینه را براى گسترش مجموعه فراهم کرد و توانستند شعبه دوم خود را در بارسلونا راه اندازى کنند.

    شعب دیگر مجموعه در سال 1923 راه اندازى شد. و در سال 1934 گسترش یافت و مدیریت شرکت را نوه اِنریکه “Enrique Loewe Knapp”به عهده گرفت.

    تا به امروز آسیا منطقه ایى بسیار پرطرفدار براى Loewe بوده است. آنها اولین شعبه شان را در ژاپن در سال 1976 تاسیس کردند.

    امروزه بالغ بر 35 شعبه در ژاپن متعلق به این برند مى باشد.

    شروع بخشى از تولیدات پوشاک زنانه این برند از سال 1970 با همکارى طراحان معروفى از جمله Karl Lagerfeld, Giorgio Armani و Laura Biagiotti آغاز شد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *