اتاق خبر عطر خلفی

معرفی کامل عطر ایتالین لدر زنانه و مردانه

  • عطر ممو پاریس ایتالین لدر Memo Paris Italian Leather

    عطر ممو پاریس ایتالین لدر اصل Memo Italian Leather، عطری اسپرت و دارای رایحه ای گرم است که در گروه بویایی رایحه های چرمی قرار گرفته و در سال 2013 به دنیای عطر و ادکلن معرفی شده است. خرید اینترنتی اسانس ایتالین لدر با قیمت و گارانتی تضمینی.

    مشخصات عطر ممو پاریس ایتالین لدر

    عطر ایتالین لدر، عطری مردانه و زنانه است که در سال 2013 توسط برند ممو پاریس و عطار الیونر مسنت به دنیای عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر با رایحه گرم و تلخ خود در دسته‌ عطرهای فصل زمستان و پاییز قرار می گیرد.

    این عطر پر طرفدار را می توان بهترین عطر برند ممو پاریس و یکی از بهترین عطرها با رایحه چرمی دانست.

    به طرفداران روایح چرمی توصیه می شود که این عطر را در اولویت خرید خود قرار دهند. زیرا به شکل زیبایی روایح چرمی را در خود گنجانده است.

    این عطر در گروه بویایی رایحه های چرمی قرار گرفته است. و با توجه به رایحه گرم و تلخی که دارد به مردان و زنان خاص پسند توصیه می شود.

    اسانس ممو پاریس ایتالین لدر را می توانید از فروشگاه اینترنتی عطر خلفی به صورت عطر گرمی در حجم‌ های دلخواه و با گارانتی بی قید و شرط خریداری کنید.

    ترکیبات و گروه بویایی:

    عطر ایتالین لدر که به صورت گرمی در فروشگاه اینترنتی عطر خلفی موجود است، از گروه بویایی رایحه های چرمی تشکیل شده است.

    عطر گرمی ممو پاریس ایتالین لدر دارای پخش بوی خوبی است و از ماندگاری بسیار طولانی مدتی برخوردار است.

    این عطر در گروه بویایی روایح چرمی قرار گرفته است. اما اسانس های وانیل، برگ گوجه فرنگی و صمغ گالبانیوم به اندازه چرم در آن خود نمایی می کند.

    این عطر را می توان یکی از لایت ترین عطر های چرمی دانست که توانسته است بین چرم و اسانس های فراوانی که دارد ارتباط خوبی برقرار کند.

    همچنین رایحه ای پودری، وانیلی، خاکی و کمی خیار مانند را از این عطر می توان استشمام کرد.

    توجه داشته باشید که اسانس ممو پاریس ایتالین لدر به صورت گرمی و به طور خالص و بدون الکل در فروشگاه اینترنتی عطر خلفی عرضه می شود و برای ادکلنی کردن آن، لازم است با فیکساتور ترکیب شود.

    ترکیب نت‌های عطر ایتالین لدر – ممو پاریس به شرح زیر است:

    اسانس اولیه: وانیل، چرم، برگ گوجه فرنگی

     میانیصمغ گالبانیوم، لابدانیوم، سالویا اسکلاریا، برگ گوجه فرنگی، پونه کوهی

     پایهلوبان، مشک، وانیل، چوب صندل سفید، چرم، صمغ درختچه مر، اوپوپوناکس، بلسان کلمبیایی

    اسانس عطر ایتالین لدر برای استفاده در جلسات رسمی و اداری

    اسانس این عطر با رایحه گرمی که دارد، تمام درخواست شما را برای داشتن عطری مردانه در فصول پاییز و زمستان برآورده می کند. عطر ایتالین لدر با توجه به اسانس های شرقی و فوژه ای خود، مناسب برای استفاده در هر مجلسی است. که دوست دارید رایحه ای با کلاس و البته تلخ و متفاوت را از خود به جا بگذارید.

    بانوان می توانند این عطر را با پالتو های چرمی و تیره رنگ ست نمایند و شخصیتی با کلاس، خاص و کلاسیک از خود به نمایش بگذارند.

    همچنین آقایان می توانند اورکت یا کاپشن های کرمی و نسکافه ای رنگ خود را با این عطر ست کنند و شخصیتی اداری، رسمی و البته قدرتمند را از خود نشان دهند.

    “ایتالین لدر”؛ درست مانند رهبری ایتالیایی که با جذبه و قدرت خود بر قلب های اطرافیان خود رهبری می کند و رایحه ای بسیار خاص و متفاوت را از خود به جا می گذارد.

    اسانس ممو پاریس ایتالین لدر با بهترین کیفیت و ضمانت بی قید و شرط در فروشگاه اینترنتی ارزان عطر خلفی موجود می باشد.

    عطر ادکلن ایتالین لدر عطری حیرت انگیز

    بوی چرم در فرهنگ ایتالیایی نمایان است ، از لباس ژاکت تا زره پوش روم باستان. اما برای نسخه ایتالیایی سری Cuirs Nomades، MEMO الیونر مسنت طراح و عطر ساز این عطر تصویر نهایی بلا ویتا ایتالیایی را انتخاب کرده است. شبیه به یک پک چرمی بسته بندی شده از یک کابریول بالا به پایین که منحنی های یک بزرگراه ساحلی را می پوشاند عشق بازان جوان بر روی یک کروک که موهایشان به مانند شلاق در باد می رقصد، بادبادک عجیب و غریب، یک پیک نیک بی نظیر بسته بندی شده در یک سبد در صندلی عقب.

    اولین جلوه های چرم ایتالیایی تازه و سبز است: برگ های گوجه فرنگی نرم، وانیل گیاهی به آرامی همراه با یک چرم تیز و تازه  به مشام می رسد. همانطور که چرم قدیمی و مخلوط با ریشه اسطوخودوس و صمغ گالبانیوم است. ویژگی های گرم و تند از خارج منزل، اشاره به روغن موتور و هوای ساحلی! همانطور که ایتالیایی ها می گویند، فرانسوی ها در خلق و خوی خوب هستند عطر ممو ایتالین لدر مجبور است شما را در خلق و خوی خوب خود قرار دهد.

    ادکلن ممو ایتالین لدر مردانه و زنانه رایحه ای ملایم  و شیرین دارد. و برای استفاده در تمامی فصول سال در جلسات و یا مهمانی های شبانه گزینه ای جذاب به شمار می آید.
    عطر ممو ایتالین لدر با توجه سبک بویی که دارد در گروه بویایی چرمی دسته بندی میشود. و در هرم بویایی این ادکلن آکوردهای آروماتیک ، بالزامیک ، نتهای سبز و علفی ، چرم و وانیلی قرار دارند.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *