اتاق خبر عطر خلفی

تمام آن چیزی که باید در مورد عطر هوگو بوس نیو بدانید

  • عطر هوگو بوس نیو:

    عطر نیو بوس با رایحه ای زیبا و بویی که بسیار نیرو بخش و تازه است که هنگام استفاده از این عطر از رایحه آن لذت خواهید برد چرا که حسی مثبت در وجود شما القا می کند.

    این عطر خوشبو با رایحه ای سرد و تلخ در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد.

    قیمت عطر نیو باس برای هر یک میل می باشد که برای استفاده در فصل تابستان پیشنهاد می شود.

    اسانس نیو هوگو باس Hugo Boss Boss New

    تم بویایی اولیه عطر نیو بوس از بوی میوه ای مانند نارنگی ماندارین و سیب سبز همچنین بوی اسطوخدوس و ریحان و نعنا مخلوط شده است.

    پس از مدتی این نت‌ ها جای خودشان را به نت‌ های میانی می‌ دهند که نت‌ های میانی از بوهای مانند گل سوسن و یاسمن و شمعدانی تشکیل شده اند. بوی این ترکیبات انرژی رویایی خاصی را به شما منتقل می کند.

    در ادامه شاهد جا به‌ جایی نت‌ های میانی با نتهای پایانی خواهید بود. نت‌ های پایانی بیشتر از  نت های گرم مانند نعناع هندی، سدر، کهربا و زردالو تشکیل شده اند.

    همین بوی خنک و تند ترکیب دوگانه ای شادی و نشاط و حس درخشش شما را بیشتر می‌ کند.

    تاریخچه برند هوگو باس

    هوگو نیو بوس مدتی پس از شروع فعالیتش، به دلیل شرایط اقتصادی آن زمان آلمان ور شکست شد. اما در سال ۱۹۳۱، با طلبکاران خود به توافق رسید و دوباره با شش چرخ خیاطی شروع به کار کرد. در همان سال او به ارتش نازی پیوست و به موجب آن فروش و سود حاصل از  فروش محصولاتش چندین برابر شد.

    در سال ۱۹۴۶، هوگو باس به خاطر عضویت در گروه نازی، حمایت مالی از این گروه و تولید یونیفرم برای آن‌ ها از حق رای و اداره‌ ی کسب و کار محروم شد و جریمه‌ ی سنگین هفتاد هزار دلار برای او بریده شد. باس بعد‌ها درخواست تجدید نظر کرد و در حکم جدید به عنوان طرفدار و پیرو حزب نازی شناخته شد و این امر سبب تخفیف مجازات او شد. او در سال ۱۹۴۸ از دنیا رفت، اما کسب و کار او همچنان به حیات خود ادامه داد.

    برند هوگو باس در دنیای امروز

    امروزه هوگو باس، ۳۸۸ فروشگاه، ۵۳۱ مغازه و ۱۲۲ محل فروش را اداره می‌کند. این شرکت همچنین یک عمده فروشی به ارزش ۱.۰۴ میلیارد یورو دارد. بر اساس آمار مالی در سال ۲۰۱۴ درآمد کلی ۲.۶ میلیارد یورو (۲.۹ میلیارد دلار) داشته است و درآمد خالص این شرکت به ۳۳۳ میلیون یورو (۳.۵ میلیون دلار) بوده است.

    این شرکت برند‌های زیر مجموعه‌ ای بسیاری را نیز اداره می‌ کند. برای مثال در سال ۲۰۱۴ باس بلک  Boss Black بزرگترین زیر مجموعه‌ی گروه باس بود که حدود ۷۲% درصد تمام فروش را در آن سال به خود اختصاص داد. بعد از آن اورن باس Orange با ۱۲% و هیوگو با ۹% و سبز با ۸% رتبه‌ های بعدی فروش را به خود اختصاص دادند.

    این شرکت هنوز در خواستگاه اصلی اش یعنی متزینگن در نزدیکی اشتوتگارت آلمان واقع است. کلاوس-دیتریش لاهرس، ۶۱ ساله، مدیر عامل شرکت است و از سال ۲۰۰۸ بر این سمت تکیه زده است. به تازگی و بر اساس نظرسنجی‌ ها برند هوگو باس هم ردیف برند‌های مشهور دنیا مانند لویی ویتون و کریستین دیور قرار گرفته است.

    فرصت‌ های زیادی برای رشد این برند در سرتاسر دنیا وجود دارد. برند هوگو باس موقعیت‌هایی برای بازگشایی فروشگاه‌های بیشتری برای خرده فروشی و پیشرفت در سطح جهانی دارد. هوگو باس، پیشگام در عرصه‌ی مد جهانی، داستان بی نظیری از موفقیت را در خود دارد که آینده‌ی روشنی نیز در انتظار اوست

    تمام آنچه قبل از خرید عطر مردانه باید بدانیم

    این روزها تقریبا خرید تمامی کالاها نیازمند بررسی و داشتن اطلاعات کافی می باشد به خصوص خرید عطر. تنوع موجود در بازار به همراه نیازمندی های مختلف افراد دو گزینه مهم در انتخاب هر محصولی به شمار می آید. در این میان برای انتخاب و خرید عطر مردانه می بایست نکات مهم و ظریفی را از قبل دانست. گروه مشاوران عطر خلفی در راستای ارائه خدمات و مشاوره در جهت انتخاب بهترین عطر مردانه تلاش می کنند تا تمامی نکاتی را که برای یک خرید عالی باید در نظر گرفته شوند، در یکجا گرد آوری نماید. اگر شما هم دوست دارید تا مناسب ترین و بهترین عطر مردانه را برای خود و یا عزیرانتان خریداری نمایید، بهتر است پیش از آنکه تصمیم خود را نهایی سازید، دقایقی را مهمان عطر پیچ باشید. بدون تردید مطالعه این نکات می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

    توضیحات عطر نیو باسBoss New:

    در  فروشگاه عطر خلفی این عطر موجود می باشد که کیفیت بالا و قیمتی مناسب را دارند.

    با افتخار اعلام می کنیم که علاوه بر ماندگاری و کیفیت عطر، رایحه ی آن را نیز تضمین می کنیم.

    اگر ار رایحه ای که دریافت کردید احساس رضایت نداشتید میتوانید آن را مرجوع کنید و رایحه جایگزین بگیرید.

    در صورت تمایل برای خرید این عطر دلنشین به سایت ما مراجعه نمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *