دسته بندی نشده

همه چیز راجب عطر هرمس او دس مرویلس زنانه

  • عطر او دس مرویلس:

    عطر شاداب و باطراوت او دس مرویلس از محصولات موفق برند دوست‌ داشتنی هرمس است. که در سال 2004 به دنیای پرزرق و برق و مجلل عطرهای زنانه معرفی شد. دو عطرساز با تجربه و مطرح جهانی به نام‌ های رالف شویگر (Ralf Schwieger) و ناتالی فایسچار (Nathalie Feisthauer) این عطر را با کمترین بهره‌گیری از روایح گل‌ دار و از در هم آمیختن آکورد های غالب چوبی و مرکباتی خلق کرد.
    ماهیت اصلی آمیزه این اکسیر خارق‌ العاده مجموعه‌ ای از تضادها است. و در نهایت تلفیقی معتدل و شیرین و کمی رو به تلخی را به وجود می‌ آورند. از اصلی‌ ترین عناصر تشکیل دهنده این عطر زنانه می‌توان به پرتقال، لیمو ترش زرد، دانه‌ های فلفل صورتی و فلفل سیاه و چوب سدر اشاره کرد که در عین متناقض بود، شاداب و صمیمانه هستند.

    رایحه ادوتویلت هرمس او دس مرولیس زنانه

    وقتی کمی از ادوتویلت هرمس او دس مرویلس را روی نواحی نبض‌ دار پوست یا گردن‌ و پشت گوش‌ تان اسپری می‌ کنید. شاهکاری ظریف و هنرمندانه از ترکیبت نت‌ های باطراوت و مرکباتی شامل لیمو ترش زرد و پرتقال در کنار صمغ لامی به مشام‌ تان می‌ خورد. که حس خوش طعم و تازه‌ گی دارد. با استشمام رایحه این نت‌ ها احساس مسئولیت‌ پذیری و استقلال بیشتری کرده و از همان لحظات اول خودتان را محکم‌ تر از همیشه می‌ بینید.
    پس از مدتی نت‌ های میانی شروع به ظاهر شدن می‌ کنند و خیلی سریع جای نت‌ های ابتدایی را می‌ گیرند. تلفیق دل‌ انگیز رایحه نت‌ های میانی از کنار هم قرار گرفتن نت‌ های گل بنفشه، کهربا، دانه فلفل سیاه و دانه فلفل صورتی تشکیل شده است.

    و اما در آخرین لحظات، نت‌ های پایانی به جای نت‌ های میانی ظاهر می‌ شوند تا دوام و ماندگاری عطر را تشدید کنند. همه نت‌ های نافذ به کار رفته در رایحه اولیه و میانی، در بستری ملموس و گرم از چوب سدر، درخت نراد، خزه درخت بلوط و خس‌خس قرار گرفته‌ اند. درنهایت رایحه‌ ای شیک چوبی و جذاب برجای می‌ ماند و تا انتها شما را همراهی می‌ کند. که با استشمام آن حسی سرشار از اعتماد به‌ نفس و جسارت و در عین حالی آرامش خاطر مطلق در وجود شما زنده می‌ شود.

    این عطر مناسب چه فصل هایی است؟

    از آن‌ جایی که رایحه شرقی چوبی این ادوتویلت زنانه معتدل و صمیمی است. می‌توان از حجاب تلخ و شیرین آن برای استفاده در روز های سرد و سوزناک زمستانی و پاییزی استفاده کرد. حتی کسانی که به بوی پرتقال و چوب علاقه زیادی دارند، می‌توانند از این عطر به عنوان مصرف روزمره در چهارفصل استفاده کنند؛ چراکه وجود عناصر مرکباتی در عطر، تحمل رایحه آن را حتی در روزهای گرم نیز ممکن می‌ کنند.
    بعضا بعضی افراد از این عطر به مدت دوسال متوالی و به طور مفید استفاده می‌کنند. اما اگر از دلپذیر بودن رایحه آن اطمینان ندارید، می‌توانید ابتدا این عطر را در حجم‌های مینیاتوری یا سمپل تهیه کرده و بوی آن را رو پوست خود امتحان کنید.

    شعار تبلیغاتی او دس مرویلس هرمس

    شعار تبلیغاتی برند هرمس برای تعریف از عطر هرمس او دس مرویلس در یک جمله کوتاه خلاصه می‌ شود. “از تعجب به سحر و جادو و از سحر و جادو به زرق و برق! “… جمله‌ ای هرچند کوتاه و خلاصه؛ اما پر از مفهوم که در قعر خود به حقیقت ذاتی و فلسفه وجودی این عطر زنانه اشاره دارد. بسیاری از دوستداران و طرفداران خاص برند هرمس، به پشتوانه این جمله نافذ و مرموز، شدیدا از عطر او دس مرویلس استقبال کردند.
    این عطر افسانه‌ ای گرم و درخشان زیر انعکاس نور ستارگان آسمانی است. که مانند یک افسونگر ماهر، روح لطیف و حساس زنانه را جادو می‌کند. تا آن‌ ها را به جهان خیال‌ انگیزی در فراسوی ابر ها و باغ‌ های پرتقالی دعوت کند. به همین دلیل این عطر به عنوان یک عطر امضا برای خانم‌ های صاف و ساده و در عین حال عاطفی شدیدا  پیشنهاد می‌ شود.

    طراحی شیشه ادوتویلت Hermes Eau Des Merveilles

    بطری زیبای این محصول فرانسوی، با الهام از ستارگان و انعکاس نورشان بر پهنای آسمان، به هنگام غروب آفتاب طراحی شده است. بدنه بطری از جنس شیشه شفاف یا بلوری است که بر روی آن ذرات اکلیل و ستاره نمایان است. اما رنگ شیشه در نواحی انتهایی به سمت نارنجی می‌ رود و تشعشع درخشش نور ستاره‌ها را به تصویر می‌ کشد. اسپری پخش کننده عطر نیز به عنوان جزئی از ظاهر اصلی بطری و به شکل یک درپوش استوانه‌ ای سیلور در نظر طراحی شده است.
    بخش انتهایی این بطری کروی طوری طراحی شده از دو قسمت مسطح ساخته شده و می‌ توان آن را بر روی سطح صاف قرار داد. کمی پایین‌ تر از آن اسم تجاری برند HERMES PARIS روی قسمت نارنجی رنگ شیشه خود نمایی می‌ کند. جعبه عطر نیز در هماهنگی با بطری به دو رنگ نارنجی و سفید طراحی شده و ریز به ریز اجزای نوشته شده رو بطری، مجددا روی جعبه هم به چشم می‌خورد.

    نکات کلیدی در خرید عطر و ادکلن زنانه

    برخی از بانوان در زمان خرید ادکلن زنانه یا عطر به قدرت ماندگاری این دو نوع محصول توجهی ندارند. در حالی که انواع عطر و ادکلن از لحاظ ماندگاری و غلظت از یکدیگر متفاوت هستند. بهتر است بدانید پرفیوم دارای غلظتی بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از اسانس روغنی معطر در حدود ۲۴-۴۸ ساعت ماندگاری دارد. ادوپرفیوم غلظتی بین ۱۵ تا ۲۰ درصد از اسانس روغنی معطر در حدود ۶-۸ ساعت، ادوتویلت غلظتی بین ۵ تا ۱۵ درصد از اسانس روغنی معطر در حدود ۴-۵ساعت، ادکلن غلظتی بین ۲ تا ۴ درصد از اسانس روغنی معطر در حدود ۲-۳ ساعت دارای ماندگاری می‌ باشند.

    اگر میزان ماندگاری برایتان دارای اهمیت است در زمان انتخاب و خرید ادکلن زنانه و عطر زنانه به این نکات توجه کنید. منشا کلمه ادکلن فرانسوی است. و تازه بودن، سبک بودن، دارا بودن رایحه میوه‌ ای و رقیق بودن از جمله ویژگی‌ های این محصول می‌ باشد. همچنین منبع اصلی عطر و ادکلن شامل گل‌ ها، برگ‌ ها، دانه‌ ها، میوه‌ ها، پوست درختان، روغن چوب، رزین و دیگر مواد طبیعی و ساختگی می‌ باشد.

    برای خرید و سفارش این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی ارزان عطر خلفی مراجعه کنید.

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *