اتاق خبر عطر خلفی

معرفی عطر هالفتی لدر

  •  عطر هالفتی لدر پنهالیگونز

    هالفتی لدر توسط برند پنهالیگونز تولید شده که یکی از بهترین تولید‌ کنندگان عطر و ادکلن در کشور انگلستان می ‌باشد. این عطر با غلظت مناسبی طراحی و روانه بازار شده است. Halfeti Leather یک عطر مردانه و زنانه است که در سال 2020 توسط penhaligons ساخته و به بازار عرضه شده. این عطر با رایحه رایحه های چرمی خوش ‌بوی خود می‌ تواند یکی از بهترین انتخاب‌ های شما برای تمام فصول باشد. پخش بو و ماندگاری مناسب از ویژگی‌ های بارز این عطر مردانه و زنانه پنهالیگونز است.

    رایحه عطر مردانه و زنانه Halfeti Leather

    با اولین اسپری مقداری از عطر هالفتی لدر بی‌نظیر و خوب مردانه و زنانه پنهالیگونز بر روی پوست خود نت‌ های اولیه شامل ترنج ، اسطوخودوس ، ترکیبات سبز ، هل ، مرکبات ، آلو را استشمام خواهید کرد. از ترکیب این نت‌ ها باهم عطری تند و تلخ به وجود آمده است که حس دلپذیری را به شما القا می‌ کند.

    پس از گذشت مدت زمان کوتاهی نت‌ های میانی جانشین نت‌ های اولیه خواهند شد که متشکل از رز، بنفشه ، یاس، دارچین، جوز، زیره سبز است و استشمام آن آرامش خاصی را برایتان به ارمغان می‌ آورد.

    در پایان نوبت ظهور نت‌ های پایه می‌ باشد که شامل نعناع هندی ، سدر ، چرم ، روایح دودی، عود

    عطر پنهالیگونز هالفتی مناسب ورزش و لحظات انگیزشی

    اسانس عطر پنهالیگونز هالفتی با رایحه گرم و عجیبی که دارد، تمام نیاز شما را برای داشتن عطری تعجب برانگیز و خاص در فصل زمستان و پاییز برطرف میکند. این عطر دارای نت‌ ها و اسانس‌ های بسیار زیاد و متفاوتی می‌ باشد، به همین دلیل رایحه‌ ای بسیار خاص را ایجاد کرده است که این رایحه، یا شما را عاشق خود خواهد کرد و یا برای شما نفرت‌ انگیز خواهد بود! با استفاده از عطر هالفتی مانند ورزشکاری که دوست دارد با روشی خاص حریف خود را شکست دهد، حس انگیزشی، سرزندگی و نشاط را در خود زنده کنید.

     

    بررسی هالفتی لدر

    عطر هالفتی لدر توسط کسانی که این عطر را مصرف کرده اند. و در گروه‌ های مختلف از جمله شبکه های‌ اجتماعی و وب‌ سایت‌ های تخصصی که در زمینه عطر و ادکلن فعالیت می‌ کنند بیانگر آن است که این عطر در گروه بویایی رایحه های چرمی ادکلن‌ های مردانه و زنانه دسته‌ بندی می‌ شود.

    در صورتی که شما هم این عطر را استفاده کرده اید و تجربه استفاده از این عطر مردانه و زنانه را دارید دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

    این عطر مناسب چه فصلی است؟

    این شاهکار هنری به دلیل طبع گرمی که دارد بسیار مناسب مجالس مهم. میهمانی‌ های باشکوه و رسمی و نیمه رسمی؛ خصوصا در شب‌ های سرد پاییز و زمستان می‌ باشد. با اولین اسپری از این عطر متوجه معجزه آن و جلب توجه اطرافیان نسبت به خودتان می شوید. به محض اولین اسپری از این عطر خا‌ص‌ پسند بر نواحی نبض‌ دار مچ دست‌ ها یا پشت گوشتان، متوجه شروع نقش‌ آفرینی روایح آغازین با ترکیب نت‌ های برگ سرو ، زعفران، هل ، آمینیسیا (گیاه افسنتین)، گریپ فروت و ترنج در فضای اطرافتان خواهید شد. در واقع رایحه ابتدایی، انفجاری از عناصر مرکباتی و شیرین با ادویه‌ هاست که شروعی طوفانی، خاص و دلنشین به حساب آمده. و حسی سرشار از شادابی و انگیزه را به شما منتقل می‌کند.

    این عطر مردانه است یا زنانه؟

    در ادامه و ورود به بخش میانی هرم بویایی عطر پنهالیگونز هالفتی، ترکیبی گل‌ دار از نت‌ های رز بلغارستانی و گل یاسمن سفید به همراه جوز هندی مشامتان را پر می‌کند. با ترکیب این نت‌ ها، حسی نرم و لطیف فضای عطر را احاطه کرده و مسیر بویاییتان را برای ورود به نت سوم آماده می‌ سازد. قلب صمیمی و گلی این عطر یونیسکس، حسی سرشار دوستی و مهرباتی را در وجود شما سرازیر می‌کند.

    در انتهای رقص روایح و با عرض اندام نت‌ های پایانی، ترکیبی با دوام خلق شده تا به ماندگاری و پخش بوی بیشتر عطر کمک کند. رایحه پایانی این عطر یونیسکس از ترکیب نت‌ های نافذ و تند همچون چوب عود، چوب سدر، چوب صندل، کهربا، دانه تونکا، وانیل و مشک تشکیل شده است. تک‌ تک این عناصر در تلفیق با یکدیگر، رایحه‌ ای پرانرژی و چوبی را خلق می‌ کنند. که حس توانمندی، جسارت و شجاعت غیرقابل باوری را برایتان به ارمغان می‌ آورد.

    خرید عطر و ادکلن اورجینال هالفتی لدر اصل

    خرید هالفتی لدر برای کسانی که می‌ خواهند عطری جدید و خوشبو از برند پنهالیگونز را امتحان کنند پیشنهاد می‌ گردد. برای خرید اینترنتی عطر می‌ توانید از فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن عطر خلفی با اطمینان از قیمت مناسب و ضمانت اصل بودن، اقدام به خرید کنید.

    پنهالیگونز هالفتی لدر همان عطری است که می‌ توان به شما به عنوان یک عطر خوب معرفی کرد. طراحی رایحه این عطر توسط پرفیومر های داخلی و مدیر خوش سلیقه و سرشناس پنهالیگونز انجام شده.

    فروشگاه اینترنتی عطر خلفی ارایه دهنده عطر‌های اصل و اورجینال با ضمانت اصالت کالا و قیمت بسیار عالی می باشد. همچنین شما می‌ توانید قبل از خرید محصول جهت اطیمنان از خرید ادکلن اصل با پشتیبان سایت در تماس بوده. و سوالات خود را بپرسید و یا از بخش مربوط به نحوه ارسال کالا سوالات متداول را مطالعه نمایید.

    طراحی شیشه ادوپرفیوم هالفتی لیدر پنهالیگونز زنانه و مردانه

    هالفتی دارای بطری های شیشه ای شفاف است و با روبان تزیین شده است. این طرح اولیه توسط ویلیام پنهالیگون در نظر گرفته شده بود. ادوپرفیوم هالفتی لیدر نیز درست مثل عطر های قبلی از شیشه و محکم ساخته شده است. که این بار بدنه‌ ای تیره و غیر شفاف دارد و مایع عطر داخل، قابل رویت نیست.
    کادر قرمز رنگ روی بدنه که دارای حاشیه‌ای زیبا است. حاوی اطلاعاتی از نام برند (PENHALIGON’S) و نام عطر (HALFTI LEATHER EDP) است که با رنگ‌های طلایی و مشکی نوشته شده‌ اند.
    این گل رز نمادی از هالفتی است که روی تمام بطری‌ های عطر های هالفتی وجود دارد. در پوشی که به شکل یک گوی گرد زیبا ساخته شده، از جنس شیشه است و شفاف است. یک گردنه طلایی رنگ که با یک پاپیون قرمز شیک تزیین شده. این گوی زیبا را روی خود نگهداشته و زیبایی بطری را چندین برابر بیشتر کرده است.

    برای خرید این عطر می توانید به فروشگاه اینترنتی عطر خلفی مراجعه کنید.

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *