دسته بندی نشده

معرفی عطر ناسوماتو نودی فلوروم

  • عطر فلوروم نودی ناسوماتو

    عطر ناسوماتو نودی فلوروم اصل Nasomatto Nudiflorum، عطری اسپرت و دارای رایحه ای تلخ و گرم است که برای استفاده مشترک آقایان و بانوان در سال 2018 به دنیای عطر و ادکلن معرفی شده است. خرید اینترنتی اسانس عطر نودی فلوروم با قیمت و گارانتی تضمینی.

    مشخصات عطر ناسوماتو نودی فلوروم

    عطر نودی فلوروم، عطری مردانه و زنانه است که در سال 2018 توسط برند هلندی و عطار الکساندرو گولتیری به جهان عطر و ادکلن معرفی شده است. این عطر با رایحه گرم و تلخ خود در دسته‌ عطرهای زمستان و پاییز قرار می گیرد.

    این عطر برای آقایان و بانوانی که به روایح ترکیبی گل، چوب و مشک علاقه دارند می تواند مناسب باشد.

    مشک و چرم دو اسانس غیر قابل انکار و مشهود این عطر هستند، در نتیجه قبل از استفاده این عطر مطمئن باشید که این روایح را دوست دارید.

    این عطر را می توان در بین عطرهای نیش، یکی از کارهای خوب و قابل قبول دانست.

    نودی فلوروم؛ عطری فوق العاده که بعضی آن را یکی از بهترین کارهای الکساندرو گولتیری می دانند.

    اسانس ناسوماتو نودی فلوروم را می توانید از فروشگاه اینترنتی عطر خلفی به صورت عطر گرمی در حجم‌ های دلخواه و با گارانتی بی قید و شرط خریداری کنید

    ترکیب نت‌های عطر نودی فلوروم – ناسوماتو به شرح زیر است:

    اسانس اولیه: ریواس

     میانیرز، تمشک

    پایهخزه درخت بلوط، سدر، چرم، روایح حیوانی

    ترکیبات و گروه بویایی:

    عطر نودی فلوروم که به صورت گرمی در فروشگاه اینترنتی عطر خلفی موجود است، از گروه بویایی چوبی، مشکی و گلی تشکیل شده است.

    عطر گرمی ناسوماتو نودی فلوروم پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی را داراست.

    ظرافت گل ها کنار چرم؛ چرمی انیمالیک، پر از احساسات ولی همچنان مغرور؛ لطافت رز کنار چرم چه می کند؟! همچنان رز از عشق می‌گوید و چرم از غرور و تعصب، این همان است که سرسختان را از پای در می آورد و اسیر خود می‌ کند.

    رایحه این عطر فاخر با اسانس خاص ریواس شروع شده و سپس با ترکیب رز و تمشک، عطری ترش را برای شما تداعی می کند.

    اما این پایان کار نیست زیرا نت های خزه درخت بلوط، سدر و چرم خیلی سریع جای نت های اولیه را گرفته و گرما و تلخی خاصی را به این عطر می بخشند.

    بعضی بوی این عطر را شبیه بوی زیبای شامپو می دانند که احتمالا به دلیل وجود سدر در نت های این عطر است.

    اسانس عطر نودی فلوروم برای استفاده در مجالس و موقعیت های رسمی

    اسانس این عطر با رایحه گرم و تلخی که دارد، تمام درخواست شما را برای داشتن عطری مردانه و زنانه در فصول سرد سال برآورده می کند.

    عطر نودی فلوروم با توجه به اسانس های چوبی، گلی و مشکی خود، مناسب برای استفاده مردان و زنانی است که می خواهند رایحه ای به معنای واقعی کلمه اغوا کننده و چالش برانگیز را از خود باقی بگذارند.

    این عطر مناسب فردی پر از احساس اما مغرور است که قلبی پاک اما آغشته به عشق و هوس دارد، جوانی پر از رویاها و آرزوهای دور دست، برای کسی که برای اولین بار طعم عشق را می چشد …

    نودی فلوروم که از بهترین کار های برند ناسوماتو می باشد می تواند به معنای واقعی کلمه، واژه اغواگر و اغوا کننده را برای شما تفسیر کند.

    لوکس، تلخ و لاکچری؛ اگر عاشق روایح گرم و تلخ هستید این عطر می تواند مناسب شما باشد.

    اسانس ناسوماتو نودی فلوروم با بهترین کیفیت و ضمانت بی قید و شرط در فروشگاه اینترنتی عطر خلفی موجود می باشد.

    بررسی خصوصیات عطر و اسانس نودی فلوروم  ناسوماتو

    نودی فلوروم عطری است که شما را به آرامشی غیرمنتظره، تسلیم شدن از خود بدون نگرانی از مرز، دعوت می کند. و شهود مبهم از عمق را که از فاصله دور می کند، حس کنید.

    این عطر صمیمیت بویایی است. این تعبیر احساس لمس است. یک لمس باریک از یک پوست لخت که از روی سطح نفوذ می کند و جزئی از شما می شود. طبیعی، بدوی و حسی.

    رایحه ی این عطر به طرز شگفت انگیزی اغوا کننده و صمیمی است. شما با گرما و لطف این ترکیب عاشق خواهید شد.

    همچنین عطری شیک و خوش بو می‌باشد؛ رایحه ای که برای درک قدرت خام و آرامش اغوا کننده آن باید تجربه کنید.

    تاریخچه عطر ناسوماتو

    برند ناسوماتو را می‌توان یکی از جوان‌ترین و موفق‌ترین برندها در دنیا به حساب آورد. مارک ناسوماتو کار و فعالیت خود را از حدود سال ۲۰۰۸ میلادی آغاز کرده است. برند Nasomatto در خلق محصولاتی به یاد ماندنی و بسیار زیبا و دوست داشتنی تبحر و هنر فوق العاده‌ ای دارد. طبق تاریخچه برند ناسوماتو این برند تا سال ۲۰۱۶، تعداد ۱۱ محصول موفق و پرفروش را روانه بازار کرده است.

     محصولات Nasomatto برای آن دسته از افرادی مناسب است، که به تأثیر گذاری عمیق و ماندگار بر روی ذهن و روان اطرافیان خود اهمیت می‌ دهند. برای معرفی برند ناسوماتو اینطور گفته می‌ شود که در محصولات خود، جنبه‌های روانشناسی و زیبایی شناختی را با هم در نظر می‌گیرد. و به همین دلیل است، که حس تجربه محصولات ناسوماتو تا مدت‌ ها در ذهن و یاد افراد جای می‌ گیرد و هر فردی با استفاده دوباره آن‌ ها، به دنیایی از خاطرات عمیق باز می‌ گردد.

    فلوروم نودی ناسوماتو را چرا بخریم؟

     خرید محصولات ناسوماتو حسی زیبا و سرشار از رمز و راز را بر شما به ارمغان می‌آورد. عکس مارک ناسوماتو و محصولات آن حسی عجیب و برانگیزاننده دارند که این یکی از ویژگی‌های شگفت انگیز این برند است. بسیاری از طرفدارن این برند، خرید محصولات برند Nasomatto اورجینال را به دوستان خود توصیه می‌کنند. برای اطلاع از قیمت محصولات ناسوماتو و خرید محصولات برند ناسوماتو اورجینال به سایت عطر خلفی مراجعه کنید. محصولات Nasomatto brand اصیل و در عین حال امروزی هستند. 

    خرید محصولات برند Nasomatto اصل برای افراد خبره و علاقمند به محصولات اصیل و شگفت آور، بسیار مناسب است. با خرید محصولات برند ناسوماتو اصل صاحب محصولی خاص و متفاوت می‌ شوید که جذابیت فوق العاده‌ا ی به شما خواهد داد. با خرید محصولات برند Nasomatto تجربه داشتن یک محصول جدید و استثنایی که شما را غرق در حس سبکی و لذت می‌ کند، به دست می‌ آوردید.

    درباره برند ناسوماتو میتوان گفت که محصولات تولید شده توسط این برند در دسته محصولات لوکس قرار دارند و هم آقایان و هم خانم‌ ها میتوانند از آنها استفاده کنند زیرا این یک عطر زنانه و مردانه. خرید محصولات برند ناسوماتو یک انتخاب شیک و فوق العاده زیبا و لوکس است که از تجربه آن پشیمان نخواهید شد.

    برای سفارش و خرید این عطر می توانید به فروشگاه اینترنتی عطر خلفی مراجعه کنید.

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *