دسته بندی نشده

همه چیز درباره عطر هوگو بوس فراری

  • عطر و ادکلن بوس فراری

    عطر هوگو بوس فراری، با توجه به شهرت و آوازه و کیفیت بسیار بالای عطرهای هوگو باس، در ایران چندان نیاز به معرفی ندارد. اما در مورد عطر هوگو باس فراری، این موفقیت مرهون رایحهٔ بسیار مردانه و پرصلابت این عطر است.

    استفاده از رایحه ‌های چوبی که یکی از پرطرفدار ترین رایح ه‌های مردانهٔ جهان است، عطر هوگو باس فراری را، به یکی از خاص‌ ترین عطرهای باس تبدیل نموده است. عطر هوگو باس فراری، یکی از معدود عطرهای مردانهٔ بسیار اغوا کننده و در عین‌ حال مردانه است. بهره‌ گیری از زنجبیل و رایحهٔ مرکبات، این ادکلن را به یک ادکلن بی نظیر تبدیل نموده است.

    باگذشت زمان مناسبی، رایحهٔ بسیار خوش و کمیاب اسطوخودوس، نعناع و ریشه زنبق، این ترکیب را به اوج می ‌برد. در نت های پایانی استفاده از موادی چون عطر چوب‌ ها و چرم، تلخی و مردانگی فوق ‌العاده ‌ای را، به این ادکلن بخشیده است. که غیر از هوگو باس، کمتر شرکتی قادر به ساخت این ترکیب است. این ادکلن مردانه را به عزیزترین مرد زندگی‌ تان هدیه کنید، تا اغواکنندگی و صلابت یک مرد جنتلمن را در او، به‌ وضوح ببینید.

    رایحه ی ادکلن هوگو باس باتلد فراری، تلخ، مبهم و مردانه

    رایحه این ادکلن، چوبی عجیب و غریب و غنی را به نام لورو آمارلو به شما معرفی می کند. ترکیبی از نت های درخت اسطوخودوس و درخت غان، استفاده از رایحه ی بنفشه آفریقایی و مشک باعث به وجود آمدن عطر باتلد نایت فراری، یکی از پرفروش ترین عطر های جهان شد. ترکیبی منحصر به فرد بین ظرافت و اغوا، رایحه ای غنی و تند با شخصیتی هدفمند، مبهم و مردانه.

    ادکلن هوگو بوس فراری رایحه ی ملایم و تلخ و کمی گرم دارد و این خصوصیت باعث می شود که این محصول در دسته ی عطر های چوبی معطر قرار گیرد. این عطر دارای پخش بو و ماندگاری خوبی است و برای استفاده در همه ی فصول مخصوصا پاییز و زمستان بسیار مناسب است.

    نت های ابتدایی

    اسطوخودوس و درخت غان

    نت های میانی

    سیب ، اوکموس ، لیمو ، شمعدانی ، آلو ، ترنج نت های میانی – قلب عطر بعد از چند دقیقه بیرون می آید وقتی که سر رایحه محو می شود. این یادداشت ها معمولاً حدود ۲ تا ۳ ساعت دوام می آورند.

    نت های میانی

    میخک ، ماهون ، دارچین ، میخک نت های پایانی – آخرین و اغلب طولانی ترین قسمت تکامل عطر بر روی پوست شما. از ۴ ساعت تا یک روز طول می کشد. یادداشت های پایه وانیل ، سرو ، درخت زیتون ، چوب صندل ، وتیور دسته عطر تند ، چوبی

     

    همه چیز راجب برند هوگو بوس

    برند ادکلن هوگو باس در دهه ۱۹۸۰ با افتتاح خطوط تولید انواع ادکلن Hugo Boss اورجینال و عطر بوس پیشرفت قابل توجهی کرد. عطر Hugo Boss به صورت محصول مشترک با Proctor & Gamble Prestige عرضه می‌شود.

    خرید عطر هوگو بوس برای آقایان و خانم‌ های خاص ‌پسند مناسب است؛ چرا که با جزئیات و دقت فراوانی تولید می‌شوند. قیمت ادوتویلت هوگو باس با توجه به کیفیت و کمیت قابل قبول خود مناسب است و به همین دلیل خرید ادکلن Hugo Boss برای افرادی مناسب است که به مرغوبیت محصول اهمیت می‌ دهند. قیمت ادو پرفیوم هوگو باس برای آقایانی که می‌خواهند از ترکیب رایحه‌های مختلف استفاده کنند مقرون به صرفه است. اغلب محصولاتی که با نام تجاری عطر هوگو به بازار عرضه شده‌ اند.

    روند تولید هوگو بوس

    روند تولید انواع ادکلن هوگو بوس و boss عطر بسیار پیچیده است و توسط کاردیده‌ ترین عطر سازان جهانی طراحی شده است. درنهایت بعد از اجرای مراحل تولید، تک ‌تک محصولات ساخته شده در قالب ادکلن هوگو باس اصل و عطر هوگو بوس به نظارت کارشناسان در بخش کنترل کیفی درآمده و سپس اجازه فروش پیدا می ‌کنند.

    عصاره‌ گیری، کارمزد کارگران و هزینه‌ های جانبی، مبلغ زیادی را در روند تولید ادکلن Hugo Boss به خود اختصاص داده. و به نوعی تعیین کننده قیمت عطر هوگو بوس نیز هست. همچنین با توجه به نرخ بالای ارز و هزینه‌ های صادر کردن محصول به داخل کشور، نمی‌ توان از قیمت ادکلن Hugo Boss انتظار مبلغ خیلی پایینی را داشت. با این حال بسیاری از افراد دلیل خرید خود را محدوده متفاوت قیمت عطر Hugo Boss اعلام کرده ‌اند. در زمان خرید عطر Hugo Boss اصل آگاهی از محدوده قیمت ادکلن هوگو باس و همینطور درج بارکد می‌ تواند به شما در شناسایی محصول اورجینال کمک کند.

    چرا بوس فراری بخریم؟

    در صورتی که قیمت عطر هوگو باس بسیار کم عنوان شد. نسبت به تاریخ انقضای آن حساس باشید و دلیل پایین بودن قیمت عطر boss را جویا شوید. خرید ادکلن هوگو باس نیاز روزمره شما را حداقل به مدت یکی الی دو سال پیاپی بر آورده است. با توجه به حجم کافی، کیفیت مرغوب، تنوع رده قیمت ادکلن هوگو اصل و ماندگاری قابل قبول این محصول، خرید عطر هوگو باس انتخابی به‌ جا و کار آمد است.

    اگر به دنبال خرید ادکلن هوگو بوس با رایحه متنوع و کیفیت درجه یک هستید، خرید اینترنتی ادکلن هوگو باس توصیه می‌ شود. عطر خلفی یک فروشگاه آنلاین و وارد کننده لیست انواع بهترین عطر هوگو باس به داخل کشور است. به این ترتیب می‌ توانید با یک جستجوی ساده، قیمت ادکلن هوگو بوس را در وبسایت عطر خلفی مشاهده کرده. و خرید عطر Hugo Boss را در برنامه خود قرار دهید. در این صفحه لیست انواع عطر hugo قابل مشاهده است تا در صورت نیاز عطر هوگو باس اورجینال را با تضمین کیفیت از فروشگاه اینترنتی ارزان عطر خلفی خریداری کنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *