اتاق خبر عطر خلفی

معرفی عطر اولترا ویولت پاکورابان مردانه

  • عطر اولترا ویولت:

    عطر و ادکلن پاکو رابان اولترا ویولت مردانه-paco rabanne ULTRAVIOLET MAN EDT عطر جذاب مردانه ای است که نسبت به نسخه زنانه اش تند تر و تحریک آمیز تر می باشد. بطری منحصر به فرد و رنگ آن در اولین برخورد نظر همگان را به خود جلب می کند.

    کارشناسان پاکو رابان-paco rabanne بر این عقیده هستند که رنگ بنفش رنگ هزاره سوم و مناسب متولدین برج دلو (بهمن ماه) می باشد. این عطر در سال ۱۹۹۹ میلادی توسط طراح مشهور Jacques Cavallier  ساخته شد. عطر ادکلن پاکو رابان الترا ویولت-Paco Rabanne Ultraviolet، با دارا بودن رایحه ای ملایم و شیرین مورد توجه بسیاری از آقایان سخت پسند قرار گرفته است.

    رایحه ی ادکلن اورجینال مردانه اولترا ویولت پاکو رابان

    شما در ابتدا رایحه ی گرم و سنگین نعناع و عنبر را حس می کنید. در همین ابتدا این ادکلن مردانگی عمیقی را به شما القا می کند. قلب این ادکلن با ادویه جات ، فلفل و خس خس پر شده است. شما با این گرما و قدرت هر چیزی که بخواهید را جسورانه انتخاب می کنید. در ادامه رایحه ی تلفیقی گل سنگ و وانیل حس می کنید. این ترکیب تعادل را بر قرار می کند تا شما بتوانید ساعات طولانی این ادکلن را استفاده کنید. ماندگاری و پخش بوی الترا ویولت مردانه پاکو رابان شما را چندین ساعت همراهی می کند.

    اگر شما طرفدار برند خاص پاکو رابان هستید، ادکلن اورجینال اولترا ویولت پاکورابان را پیشنهاد می کنیم. فروشگاه اینترنتی عطر خلفی با تضمین اصالت محصولاتش به شما تجربه ی یک خرید لذت بخش را القا می کند. رضایت مشتریان از فروشگاه معتبر عطر خلفی نشان دهنده ی سابقه ی درخشان این گروه در امر فروش محصولات اورجینال است. برای دریافت مشاوره ی رایگان همین حالا با ما در ارتباط باشید.

    منصفانه نیست اگر به طراحی جذاب و خاص این ادکلن مردانه اشاره نکنیم. بطری این عطر بسیار خاص و عجیب است. این ادکلن مردانه به دلیل کتابی بودنش بسیار خوش دست و ساده است. برای استفاده روزانه ادکلنی مناسب است. همچنین اگر همراهی جسور و پرقدرت می خواهید، بهترین انتخاب برای مصرف در مهمانی های شبانه یا مجالس رسمی ست.

    این عطر مناسب چه زمان هایی است؟

    این محصول ماندگار که بطری خاص و منحصر به فردی دارد بهترین انتخاب برای مصرف در میهمانی های شبانه و یا مجالس رسمی می باشد. رایحه این عطر تند و گرم می باشد. طراحی شیشه این پاکو رابان کلاسیک به شکل ویژه‌ ای خاص و منحصر به‌ فرد است. این شیشه از فلز، شیشه و سیلیکون تشکیل‌ شده و رنگ بنفش با تأکید زیادی در تمام سطح آن دیده می‌ شود. بنفش یکی از نماد های ستاره‌ شناسی است که «دلو» (Aquarius) نام دارد. شکل کتابی و جمع‌ و جور این شیشه برای به همراه بردن و نگهداری در جیب کت‌ و شلوار آقایان بسیار مناسب است.

    وقتی ادکلن اولترا ویولت – ULTRAVIOLET را روی پوست و در محل نبض یا لباستان اسپری کنید، متوجه بوی عنبر و نعناع خواهید شد. این ترکیب تند و تیز، برای شروع کار انرژی و تمرکز بالایی در ذهن شما ایجاد می‌ کند. وقتی مدتی از این حالت گذشت، متوجه تغییر مسیر بوی این عطر به سمت نت‌ های میانی خواهید شد.

    این مثلت تند و آتشین، شور و هیجان شما را دوچندان می‌ کند. پس از مدتی طولانی، نت‌ های پایانی جای نت‌ های میانی را خواهند گرفت. وانیل و گیاه اوک‌ موس، عناصر تشکیل‌ دهنده‌ ی نت‌ های پایانی هستند. شیرینی و تندی این ترکیب دوگانه، تأثیر نت‌ های قبلی را دو چندان می‌کند. با توجه به قیمت مناسب ادو تویلت پاکو رابان اولترا ویولت مردانه، خرید آن مقرون به صرفه است.

    ترکیبات و گروه بویایی:

    عطر اولترا ویولت مردانه که به صورت گرمی در فروشگاه عطر خلفی موجود است، از گروه بویایی رایحه‌ های شرقی و چوبی تشکیل شده است.

    عطر گرمی پاکو رابان اولترا ویولت مردانه از پخش بوی خوب و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

    نت کهربا بر خلاف بسیاری از عطرها که در اسانس پایه دیده می شود.در این عطر در اسانس اولیه مشاهده شده و ترکیب خوبی با نت نعناع ساخته است.

    در نت میانی روایح تند و ادویه ای خس خس، فلفل و ادویه جات معطر را داریم که تندی فراوانی به عطر بخشیده و پخش بوی آن را افزایش داده اند.

    در نت پایانی با اسانس های شرقی وانیل و خزه درخت بلوط روبرو می شویم که بالانس خوبی از روایح شیرین و تند به وجود آورده اند.

    توجه داشته باشید که اسانس پاکو رابان الترا ویولت به صورت گرمی و به طور خالص و بدون الکل در فروشگاه اینترنتی عطر خلفی عرضه می شود و برای ادکلنی کردن آن، لازم است با فیکساتور ترکیب شود.

     

     

    عطر پاکو رابان الترا ویولت مردانه برای مردی قدرتمند و باصلابت

    این ادکلن به نسبت نسخه ی زنانه بسیار قوی و سنگین تر است. شما با این رایحه می توانید قدرت را روی پوستتان حس کنید. رایحه ی تند و گرم این ادکلن بسیار خوشبو و هیجان بر انگیز است. شما با در دست داشتن این ادکلن حس ویژه ای خواهید کرد. این ادکلن بسیار خاص از زمان تولید تا به امروز یکی از ادکلن های محبوب مردان است. شما با رایحه ی این عطر مردانه احساس بسیار خاصی خواهید کرد. شما با ادکلن پاکو رابان التراویولت مردانه به آرزوهایتان دست خواهید یافت.

    عنصر ذاتی این ادکلن جسارت و شهامت است. رایحه ی این محصول کمپانی عطر پاکورابان بسیار مدرن و غیر قابل تصور دلنشین است.

    بررسی ویژگی های ظاهری عطر مردانه پاکو رابان اولترا ویولت 

    نسخه زنانه و مردانه این عطر هر دو به رنگ آبی و بنفش می باشد.

    بطری اولترا ویولت مردانه کاملا متفاوت با هر عطر دیگری است و شما را مجذوب خود میکند.

    پاکو رابان عطر اولترا ویولت برای آقایان را با غلظت ادوتویلت و حجم 100 میل به فروش میرساند.

    این ادکلن جذاب ماندگاری بسیار خوبی دارد و پخش بو آن متوسط می باشد.

    اگر به دنبال تهیه ادکلن ست زنانه و مردانه می باشید عطر های اولترا ویولت انتخابی عالی می باشند.

    برای سفارش این عطر فوق العاده می توانید به فروشگاه اینترنتی عطر خلفی مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *