روند استرداد وجه

زمان استرداد وجه در صورت انصراف از خرید کالا 24 ساعت پس از انصراف می باشد و روند استرداد وجه به اینصورت است که کارشناسان فروشگاه با شما تماس حاصل کرده و کارت بانکی بنام خریدار که واریز وجه از طریق آن انجام شده باشد را از شما دریافت کرده و وجه به حساب شما بازگردانده می شود .

نکته : در صورتی که کارت به نام خریدار نباشد و خرید توسط همان کارت انجام نشده باشد امکان استرداد وجه به حساب شخص دیگر امکانپذیر نمی باشد .

روند مرجوعی کالا و نحوه فسخ خدمات

چنانچه کالا در مدت زمان ۳ روز پس از تحویل، دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا(نحوه نگهداری و محل نگهداری) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی عطر خلفی و با در نظر گرفتن شرایط زیر باز پس فرستد. در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نمایید.

کالا بدون هیچ گونه ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.

کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن به همراه فاکتور برای مجموعه عطر خلفی ارسال شود.مورد یا اشکال مشاهده شده بر روی کاغذ به صورت شفاف و خوانا درج و همراه با امضا در کارتن کالا ارسال گردد.

مشتری از خرید منصرف شده باشد. در این حالت تا زمانی که بسته ارسالی از فروشگاه خارج نشده یا کالا به دست مشتری نرسیده باشد، یعنی مشتری کالا را از پست تحویل نگرفته باشد، در هر شرایطی میتواند کالا را مرجوع کند(چه کالا تست شده و چه تست نشده باشد). بدیهی است هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد. درصورتی که کالا به دست مشتری رسیده باشد و پلمپ آن مخدوش یا باز شده باشد امکان مرجوعی کالا وجود ندارد.

چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی وغیره باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی عطر خلفی موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.

نحوه ثبت شکایت مصرف کنندگان از طریق تماس تلفنی

شیوه حمل اداره پست – تیپاکس – باربری

مدت زمان تحویل کمتر از یک هفته

نحوه پرداخت درگاه بانک ملت

کاربران عزیز میتوانند از طریق تماس با شماره تلفن 02435224146 با واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش ارتباط برقرار نمایند و یا از طریق واتساپ بر روی شماره 09124422520 پیام خود را ارسال نمایند. به اطلاع می رساند ساعات پاسخگویی ۸:۳۰ الی ۲۱:۳۰ می باشد