اتاق خبر عطر خلفی

شناخت عطر گوچی بلوم زنانه

  •  عطر گوچی بلوم:

    ادوپرفیوم زنانه گوچی بلوم  Bloom، عطری ملایم و شیرین است، که کمپانی ایتالیایی عطر و ادکلن گوچی آن را در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه کرده است.

    رایحه این عطر توسط عطر ساز معروفی به نام آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) طراحی شده و به دلیل رایحه قالب تک بعدی حاصل از گل مریم و گل یاس بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

    این عطر در واقع ادای احترامی است به گل‌های سفید و به خصوص ترکیب عطر گل‌ های یاس و مریم که یکی از ترکیب‌ های محبوب در دنیای عطر سازی به حساب می‌ آید.

    رایحه این عطر معتدل به دلیل دارا بودن نت قالب یاس، بسیار آرام بخش و ضد استرس است و برای افرادی که تحت شرایط روحی دشوار قرار دارند، می‌ تواند بسیار اثرگذار باشد.

    بوی یاس می‌ تواند از افت روحیه شما جلوگیری کند و انرژی کافی را برای ادامه دادن زندگی در روز های نا امید کننده در وجودتان روشن کند. یاس به شارژ مجدد روحیه شما در طول روز های بعد یا پس از آن کمک می‌ کند.

    در واقع گوچی بلوم برای خانم‌ هایی مناسب است، که به رایحه‌ های گلی علاقمند هستند و اگر از رایحه گل یاس و مریم لذت ببرند، واقعا این عطر معتدل زنانه برای‌ شان ایده آل است.

    ترکیبات و گروه بویایی:

    عطر گوچی بلوم به صورت گرمی در فروشگاه اینترنتی عطر خلفی موجود است.

    عطر گرمی گوچی بلوم زنانه از پخش بوی مناسب و ماندگاری متوسطی برخوردار است.

    شروع این عطر با گل  مریم است و نت میانی آن از گل شیرین یاس و ریشه زنبق تشکیل شده است.

    در نت پایانی این عطر، اسانس پیچ امین الدوله به شکلی فرموله شده و مورد استفاده قرار گرفته است. که رایحه ای معصومانه و بی آلایش حاصل آن است.

    این که یک عطار بتواند از میان نت های ساده یاس، پیچ امین الدوله رایحه ای خوشبو و پرطرفدار بیافریند، نشان از نهایت هنر و خلاقیت اوست، کاری که آقای موریلاس به زیبایی انجام داده است.

    خریداران این عطر، رایحه گل یاس را در این عطر بسیار مشهود می دانند؛ رایحه ای که تا آخر کار با شما همراه است.

    توجه داشته باشید که اسانس گوچی بلوم به صورت گرمی و به طور خالص و بدون الکل در فروشگاه اینترنتی عطر خلفی عرضه می شود و برای ادکلنی کردن آن، لازم است با فیکساتور آن را ترکیب کنید.

    طراحی شیشه ادوپرفیوم Gucci Bloom

    شیشه این عطر زنانه خوشبو، مکعب مستطیلی ظریف و صورتی رنگ است، که درپوشی استوانه‌ ای و دقیقا همرنگ با شیشه عطر دارد.

    بر روی شیشه عطر، یک کادر مشکی رنگ وجود دارد و داخل این کادر مانند یک تکه کاغذ سفید رنگ است. در مرکز این کادر، نشان تجاری این برند که همان کلمه Gucci است، با فونتی مشکی رنگ و کاملا واضح چاپ شده است. در زیر کلمه گوچی نیز عبارت Bloom با همان فونت اما در اندازه‌ای کوچک‌تر قابل مشاهده است.

    با عطر GUCCI BLOOM، حس حضور در یک باغ سرسبز را به خود و دیگران هدیه دهید

    عطر Gucci Bloom انتخابی مناسب برای خانم های رمانتیک می باشد.

    عطر گوچی بلوم دارای رایحه ای ملایم و شیرین است و غلظت آن ادوپرفیوم می باشد. این عطر برای مهمانی های رسمی و جلسات نیمه رسمی در تمام فصول سال به شما پیشنهاد می شود.

    زمانی که عطر گوچی بلوم زنانه را بر روی لباس یا محل نبض خود اسپری می کنید. رایحه ی منحصر به فردی از گلها فضای اطراف شما را پر خواهد کرد.

    با استفاده از این عطر حس لوکس بودن، بانشاط و سرزنده بودن و معصومیت به اسانس عطر گوچی بلوم مناسب مصارف روزمره و محافل روزانه

    اسانس بلوم زنانه با رایحه خنک، ملایم و شیرینی که دارد. تمام نیاز بانوان را برای داشتن عطری ساده با رایحه گلی در تمام فصول سال برطرف می کند.

    این عطر با توجه به گروه بویایی گلدارش، برای استفاده مصارف روزانه خصوصا در روزهای گرم و همچنین برای تمامی مجالس روزانه مناسب است.

    این عطر زنانه نمادی از سرزندگی، اصالت و گوناگونی زنان در سرتاسر جهان است.

    شروعی طوفانی از آرامش یاس در دشت های مملو از گل‌ های سفید که رایحه‌ ای بسیار آرام را برای بانویی که آرزوهایی شیرین و فانتزی را در دل دارد. به وجود می آورد.

    خرید عطر گرمی گوچی بلوم

    بسیاری از مشتریان سایت عطر خلفی از ویژگی های رایحه عطر گوچی بلوم گرمی آگاه هستند. در قسمت های گوناگون سعی داشتیم. با بیان ویژگی ها و روایح عطر گرمی گوچی بلوم شما را با این رایحه کم نظیر بیشتر آشنا کنیم.

    سایت عطر خلفی با فروش انواع عطر های گرمی همواره در تلاش است که بهترین های بازار عطر و ادکلن را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

    با شناخت نت های بویایی این عطر جذاب می توانید با خیالی راحت اقدام به تهیه و خرید کنید. عطر گرمی گوچی بلوم زنانه ملایم و شیرین پُر جذبه از فروشگاه اینترنتی عطر خلفی تهیه نمایید. شما عزیزان تنها کافی است که سبد خرید خود را در فروشگاه ما تکمیل کرده. و بهترین ها را در کمترین زمان ممکنه تهیه و خریداری نمایید.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *