اتاق خبر عطر خلفی

عطر جذاب ورساچ اروس مردانه

  • عطر ورساچ اروس مردانه:

    برند ورساچه ادوتویلت مردانه خود را، که در سال 2012 به بازار معرفی و عرضه کرد، با الهام گرفتن از خدای یونان باستان تولید کرده است. نام این ادوتویلت اروس (Eros) است و نام آن از نام خدای عشق در اساطیر یونان باستان گرفته شده است.

    الهام گرفتن از خدای عشقِ یونان باستان، از سال‌ها قبل، توسط طراح بزرگ ورساچه، یعنی جیانی ورساچه (Gianni Versace) در این برند آغاز شد.

    جیانی، از زمانی که خانه‌ مد خودش را تاسیس کرد، تصمیم گرفت، لوگویی از الهه مدوزا را طراحی کند و این لوگو را بر روی محصولات خود قرار دهد.

    دوناتلا ورساچه (Donatella Versace)، مدیر فعلی این برند معروف جهانی، عقیده دارد، که عطر مردانه اروس، روح و DNA ورساچه را در خودش دارد. او می‌گوید: «ما تفکر و میل یونانی داریم که با این انگیزه یونانی باید به اساطیر یونان باستان فکر کنیم.»

    عطر اروس، نماد مردی زیبا، جوان و قدرتمند است، که شمایلی از او در پوستر تبلیغاتی این عطر به زیبایی خود نمایی می‌کند.

    رایحه عطر اروس ورساچه

    در این عطر نباید در انتظار رایحه‌ای بسیار مدرن باشیم. نت‌های ابتدایی این رایحه این عطر، کشش خوبی را در دوست داران عطرهای چوبی (Wood) ایجاد می‌کند.

    با اسپری کردن ورساچ اروس بر روی پوست خود یا محل نبض‌تان، رایحه خنک نعناع، سیب سبز و لیموترش زرد را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی گیاهی، بسیار شیرین، شادی و طراوت‌بخش است.

    در ادامه و با سپری شدن زمان، متوجه جابه جایی نت‌های آغازی و میانی خواهید شد. در این مرحله رایحه اروس تغییر رویه می‌دهد و شما را به سوی عطرهای شرقی می‌کشاند.

    نت‌های میانی به آرامی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب دانه‌ی تونکا، گل شمعدانی و عنبر مصنوعی آمبروکسان تشکیل می‌شوند. پس از استشمام بوی این نت‌ها احساس شادی و هیجان بیشتری در وجودتان بروز خواهد کرد.

    رایحه اروس در مرحله پایانی، به سمت تلخی و شیرینی می‌رود و پس از مدتی، با کمی دقت، متوجه بوی وانیل، خزه درخت بلوط، خس خس و چوب سدر خواهید شد. این ترکیب چوبی و شیرین، آرامش و تعادل روحی زیادی را به شما منتقل می‌کند.

    رایحه این عطر، علاوه بر ایجاد احساس شادی، هیجان، سرخوشی و در عین حال آرامش، دارای پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی است و برای استفاده روزانه، رضایت هر مرد مقتدری را جلب می‌کند.

    طراحی شیشه ادوتویلت Eros Versace

    بطری مستطیلی شکل عطر ورساچ اروس، بسیار شیک، زیبا و به رنگ آبی ساخته و طراحی شده. و تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌ نیاز می‌کند. روی بطری این عطر نام تجاری ورساچه به شکل برجسته به چشم می آید.

    نام ورساچه و Eros با رنگ طلایی روی این شیشه کار شده است. در بطری این عطر نیز، شکلی استوانه‌ ای دارد و با طرح طلایی که در بالایش کار شده، زیبایی بطری را دو چندان کرده است.

    شکل ظاهری ورساچ اروس:

    شکل ظاهری شیشه ادوتویلت مردانه Eros، یاد آور طراح‌ های قدیمی است، و تلاش می‌ کند، تا احساس انتقال به دوران اساطیر را در وجود افراد ایجاد کند.

    این عطر، ادوتویلتی نسبتاً سنگین، کلاسیک، تنومند و در عین حال جذاب است و قابلیت جلب رضایت دو گروه از عطر بازان، یعنی دوست داران محصولات گروه شرقی و عاشقان گروه چوبی را دارد.

    ادوتویلت اروس رایحه ای شیرین و معتدل دارد. البته اعتدال آن بیشتر رو به خنکی است و برای استفاده در تمام طول سال مناسب است.

    تبلیغات این عطر نیز با حضور مدل معروف جهان، یعنی برین شیمانسکی (Brian Shimansky) سرو صدای فراوانی ایجاد کرد و باعث افزایش محبوبیت و فروش ادوتویلت مردانه اروس در دنیا شد.

    جالب است بدانید، که این عطر در سال 2012 در مراسم TWFA حضور موفقی داشت. در نهایت، می‌ توان گفت، این عطر آروماتیک فوژه، بیشتر مخصوص آن دسته از آقایانی است، که در زندگی به دنبال اهداف خود می‌ روند.

    بررسی عطر گرمی ورساچ اروس

    عطر ورساچ اروس با رایحه ملایم و شیرین خود برای آقایان طراحی شده است این عطر بسیار مورد استقبال قرار گرفته و تعداد فروش زیادی را از سال 2012 تا به امروز به خود اختصاص داده است. در این بخش قصد داریم با بررسی عطر گرمی ورساچ اروس اطلاعات تکمیلی درباره نت های اسانس گرمی ورساچه اروس به شما عزیزان ارائه نماییم. با خرید اسانس عطر گرمی ورساچه اروس می توانید از رایحه های این عطر مردانه لذت ببرید و آن را در فصول سرد سال استفاده کنید. عطر گرمی اروس ورساچه عشق، اشتیاق، زیبایی و میل مفاهیم کلیدی پشت عطر مردانه جدید ورساچه هستند.

    این عطر مناسب چه کسانی است؟

    ورساچه اروس عطری است برای مردانی قوی و پرشور که بر خودش مسلط است. عطر گرمی ورساچ اروس مردانگی عالی را از طریق هاله ای درخشان با ترکیبی شدید، پر جنب و جوش و درخشان از برگ های نعناع تازه، پوست لیموی ایتالیایی و سیب سبز تفسیر می کند.

    حسی اعتیاد آور که با نت‌ های شرقی، جذاب و محصورکننده‌ ای مانند دانه‌ های تونکا، عنبر امربوکسان، گل شمعدانی و وانیل ترکیب می‌ شود با نشاط نژادی که نمادی از چوب‌ ها است مانند چوب سدر از اطلس و ویرجینیا در حالی که خزه ‌سوز و خزه بلوط شدت و قدرت را ارائه می‌کنند. رایحه ملایم و شیرین و تند یکی از دلایلی ست که افراد را علاقه مند به خرید عطر گرمی ورساچه اروس می کند و تعداد فروش این عطر را بالا می برد.

    در عطر گرمی ورساچه اروس نعنا تازه، مرکباتی، شیرین و صاف. ماندگاری طولانی، عملکرد شگفت انگیز، جلب توجه بزرگ. به سادگی یک عطر شاهکار است که نمی توانید آن را از دست بدهید. برخی ممکن است به دلیل تعداد افرادی که آن را می زنند. اما این یک کلاسیک جاودانه است و خانم ها آن را دوست دارند. در کل، شیرین، اغوا کننده.

    برای خرید این عطر می توانید به فروشگاه اینترنتی ارزان عطر خلفی مراجعه کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *