دسته بندی نشده

ویژگی های عطر تامی تیم مردانه

اسانس عطر گرمی لانکوم میراکل زنانه و مردانه با ماندگاری رایحه و پخش بوی بسیار بالا و ارزان ترین قیمت به صورت عمده و گرمی و اورجینال
  • عطر مردانه تامی تیم

    عطر تامی تیم، رایحه ای که شما را به حرم می برد یک رایحه خنک و تابستانی مردانه برای آقایان خوش سلیقه ای که می خواهند همواره خاص باشند و رد خوشبویی از خود بر جای بگذارند. اگر دوست دارید درباره خرید عطر مردانه اصل تامی تیم بیشتر بدانید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. این عطر جذاب مردانه برای نخستین بار در سال ۲۰۰۱ توسط عطار معروف، آنی بازنشن به دنیای عطر و ادکلن معرفی شد. از زمان ظهور تاکنون، تامی تیم توانسته به یکی از محبوب ترین عطر های مردانه دنیا تبدیل شده و طرفداران زیادی را از سراسر جهان به سوی خود جلب کند. در صورتی که به دنبال یک هدیه خاص و با ارزش برای مرد زندگی خود هستید. این عطر می تواند یک گزینه عالی محسوب شود که با رایحه دلنشین خود، قلب هر مرد خوش استایلی را به تسخیر خود درمی آورد. گروه بویایی این عطر در رده بویایی نت های معطر قرار دارد که با ترکیب آیتم های سبز و چوبی به همراه اسانس هایی از مرکبات معطر، یک اکسیر جادویی منحصر به فرد ساخته است تا در هر جمعی همواره بدرخشید.
    اگر می خواهید روز خود را با انرژی و نشاط آغاز کنید و تا پایان روز این انرژی را حفظ کنید. کافیست تنها چند افشانه کوتاه از این عطر را اسپری کنید تا در رایحه روح نواز آن غرق شوید.

    نت های عطر تامی تیم

    عطر تامی تیم یکی از بهترین عطر های مردانه در گروه بویایی سبز معطر و چوبی محسوب می شود. طبع و فصل عطر تامی تیم این عطر دارای طبع خنک و شیرین بوده. و رایحه ای شگفت انگیز برای روز های گرم و بهاری سال محسوب می شود. در واقع اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که به طبع و فصل عطر اهمیت می دهید. عطر تامی تیم را به عنوان یک عطر تابستانی در اولویت قرار خواهید داد.

    از آن جایی که عطر تامی تیم، رایحه ای خاص پسند دارد؛ شاید زیاد نام آن را نشنیده باشید. اما به شما اطمینان می دهیم، عطر بازان واقعی که نت ها را به خوبی می شناسند؛ ارزش این عطر را خواهند دانست. پس این عطر را خریداری کنید و منتظر فرا رسیدن روز های گرم و آفتابی تابستانی و بهاری باشید تا شهر را با رایحه دلنشین خود پُر کنید و از روز های زیبایی پیش رویتان است لذت ببرید.

    نت ها این اسانس به خوبی نت هایی از درخت کاج، لیمو ترش سبز، ترکیبات سبز معطر، رایحه های چوبی معطر و نارنگی یافا را با یک دیگر در آمیخته و عطری بی نظیر ساخته است تا با استشمام آن، جسارت و اعتماد به نفس را به خود هدیه دهید. رگه هایی از رایحه چوب سفید موجب شده تا قدرت و درخشش این عطر بیشتر شده و به یکی از قوی ترین رایحه های مردانه تبدیل شود.

    عطر تامی تیم مناسب چه مکان هایی است؟

    کافیست یک بار این عطر دوست داشتنی را امتحان کنید تا بوی دلنشین آن هیچوقت ذهن و روح شما را ترک نکند. عطر تامی تیم می تواند به عطر روز مره و همیشگی شما تبدیل شود. عطری که در قرار های رسمی و نیمه رسمی، میهمانی های خانوادگی یا دور همی های دوستانه و قرار های عاشقانه استفاده می کنید. ترکیب این نت های ارزشمند موجب شده تا عطری ساخته شود که رایحه تند و خنک آن، صلابت و جرئت را برای آقایان به همراه دارد تا نماد یک روح لطیف در کالبدی جسور و قدرتمند باشند. اگر شما هم دوست دارید این احساس شکوه و قدرت را تجربه کنید، حتما یک بار عطر تامی تیم را امتحان کنید. پراکندگی و ماندگاری عطر تامی تیم بر اساس نظر کاربران و عطر شناسان است.

    ماندگاری این عطر چگونه است؟

    ماندگاری این محصول بسیار خوب بوده و پس از هر بار استفاده به مدت ۲۴ ساعت روی لباس یا بدن شما ماندگاری خواهد داشت. دوام و ماندگاری و قدرت شگفت انگیز این عطر موجب شده تا آقایان آن را به سایر عطر های مشهور تر ترجیح دهند. و تامی تیم را به عنوان عطر شماره یک خود انتخاب کنند. پراکندگی عطر از دیگر مواردیست که هنگام خرید عطر به آن توجه می کنیم و برایمان اهمیت دارد. به همین دلیل باید به شما اطمینان دهیم که پراکندگی این کالا بسیار خوب بوده و بدون ایجاد سردرد و سرگیجه، یک بوی ملایم و دلنشین را از خود به نمایش می گذارد. فراموش نکنید که یک استایل خوب بدون یک رایحه خوشبو، جلوه چندانی نخواهد داشت. پس شک نکنید و این عطر شیک و لوکس را سفارش دهید و با این هدیه ارزشمند، یک احساس فوق العاده به خود یا دوستانتان هدیه دهید.

    سخن پایانی

    در این مقاله به بررسی عطر تامی تیم و نت های آن پرداختیم. امیدواریم برایتان مفید بوده باشد. منتظر سوالات و نظرات شما خواهیم بود و در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. سپاس از اینکه همراهمان هستید. خرید عطر گرمی تامی هیلفیگر تیم بسیاری از مشتریان سایت عطر خلفی از ویژگی های رایحه عطر تامی تیم گرمی آگاه هستند. در قسمت های گوناگون سعی داشتیم با بیان ویژگی ها و روایح عطر گرمی تامی تی شما را با این رایحه کم نظیر بیشتر آشنا کنیم. این چیزها تازه است و من را مستقیماً به دبیرستان می برد.
    مرد، من نمی توانم باور کنم هنوز بطری اصلی را دارم، اما استفاده از آن محدود است. اساساً به موقعیت‌ های معمولی در گرما تعلق دارد. پس از آن انفجار تند اولیه، در واقع کمی رام می شود و شما با یک نوع رایحه سبز مرکباتی باقی می ماند. بدون ستون فقرات و با طول عمر متوسط، متاسفم. اما پس از این همه مدت، جوجه ها هنوز آن را حفر می کنند. درست مانند تامی اصلی سایت عطر خلفی با فروش انواع عطر گرمی همواره در تلاش است که بهترین های بازار عطر و ادکلن را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. با شناخت نت های بویایی این عطر جذاب می توانید با خیالی راحت اقدام به تهیه و خرید عطر گرمی تامی هیلفیگر تی از فروشگاه اینترنتی عطر خلفی نمایید. شما عیزان تنها کافی ست که سبد خرید خود را در فروشگاه ما تکمیل کرده و بهترین ها را در کمترین زمان ممکنه تهیه و خریداری نمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *