اتاق خبر عطر خلفی

خصوصیات عطر لانکوم میراکل زنانه

  • عطر لانکوم میراکل

    در سال 2000 میلادی کمپانی لانکوم از عطری به نام میراکل رونمایی کرد. این عطر محبوب توسط دو عطر ساز به نام و برجسته به نام  هری فرمونت و آلبرتو موریلاس خلق و به بازار عطر و ادکلن در جهان عرضه شد. این عطر زنانه و ملایم مناسب بانوان خاص پسند و شیک می باشد که میخاهند همیشه بدرخشند.

    عطر زنانه لانکوم میراکل عطری شیرین است که با شرقی بودن خود مناسب شب های گرم تابستانی می باشد. که حس سر زندگی و شادابی را در شما بر انگیخته می کند.

    رایحه ادوپرفیوم LANCOME MIRACLE

    وقتی که برای اولین بار این عطر را بر روی گردن، مچ دست و نبض خود اسپری می کنید. مشاهده می کنید این نت چگونه با زیبایی تمام باهم ترکیب می شوند تا رایحه ای به یاد ماندنی در ذهن ما باشند. نت های عطر لانکوم میراکل از ترکیب گل های فریزیا با آلوی سرخ رایحه‌ ای گلی و شیرین به وجود می آید. که بسیار آب‌ دار و ملایم است و بوییدن آن حس خوشایندی و با طراوت را به شما هدیه می‌ کند.
    زمان کمی می گذرد و نت های اولیه کم رنگ شده و روایح میانی پا به میدان می گذارند. و جایگزین نت های اولیه ی کم رنگ شده می شوند. نت های این رایحه ترکیب شده با نارنگی ماندارین، فلفل و زنجبیل  شیرینی این رایحه را کمتر کرده و آن را متعادل می کند. این ادویه‌ های معطر تندی خاصی برای رایحه های گلی فراهم می‌ کنند تا با ظرافت روی آن شناور شوند. و روایح بی‌ نظیر رمانتیک ایجاد کند تا مشام شما را نوازش کند.
    در آخر نت های میانی هم کم رنگ شده و نوبت به رقص مولکولی نت های پایانی می رسد. این رایحه از ترکیب نت های کهربا و مشک، پایه این عطر را معتدل و گرم کرده است که آن را در طیف لطیف ملایمی از گل یاس قرار می‌ دهد. رایحه‌ ای لطیف و باشکوه که حالت زنانه عطر را تقویت کرده و سبب مجلل‌ تر به مشام رسیدن آن شده است.

    عطر لانکوم میراکل مناسب چه زمان هایی است؟

    عطر لانکوم میراکل زنانه برای میهمانی و مجالس غیر رسمی به شما پیشنهاد داده می شود. این عطر از پخش بو و ماندگاری قابل قبولی برخوردار است. این عطر نشاط آور، به طرز معجزه آسایی الهام بخش و حس شادابی می دهد. و ناگهان به شما یاد آوری می‌ کند که تا چه اندازه می تواند فوق العاده باشد. لانکوم میراکل بسیار عطر خاطره انگیز است که مورد پسند اکثر بانوان است و رایحه ای عامه پسند دارد.

    اسانس عطر گرمی لانکوم میراکل با بهترین کیفیت و ماندگاری بسیار بالامی باشد. این عطر در فروشگاه اینترنتی عطر خلفی با گارانتی بی قید و شرط قابل سفارش می باشد. فروشگاه اینترنتی عطر خلفی با توجه به تقاضای شما مشتریان عزیز و اشتیاقی که داشتید عطر لانکوم میراکل زنانه را برای شما فراهم کرده تا برای شما عزیزان به راحتی قابل سفارش باشد.

    طراحی شیشه لانکوم میراکل

    طراحی این عطر بسیار منحصر به فرد بوده و بلافاصله بعد از دیدن و استشمام این عطر متوجه خواهید شد. که این شیشه ی زیبا چقدر می تواند میز آرایشی شما را زیبا تر کند و جایش حسابی خالی است. مایع داخل این شیشه به رنگ صورتی است، و نور به راحتی از شیشه شفاف و ضخیم آن عبور می کند، که به وضوح قابل مشاهده است. در پوش عطر لانکوم میراکل زنانه به رنگ طوسی بر اق می باشد

    عطر لانکوم میراکل مناسب چه فصلی می باشد؟

    اسانس عطر گرمی لانکوم  میراکل مناسب مصارف روزانه و مجالس خانوادگی و دوستانه می باشد. اسانس عطر لانکوم میراکل زنانه با رایحه ملایم و شیرینی که دارد. تمام نیاز های بانوان امروزی و مدرنیته را داشته و همه پسند می باشد. این عطر پر طرفدار و پر بازخورد که در تمام فصول سال قابل استفاده می باشد ولی بیشتر در فصول سال مانند تابستان و روزهای گرم بهار قابل استفاده می باشد.

    طراحان این عطر چه کسانی هستند؟

    آقایان آلبرتو موریلاس “Alberto Morillas”، هری فرمونت “Harry Fremont” و کریستین دوسولیه “Christian Dussoulier” هر سه از عطاران موفق و خلاق شرکت اسانس‌ سازی فرمنیخ “Firmenich” سوئیس، رایحه میراکل زنانه را برای لانکوم طراحی و تولید کرده‌ اند.

    (آقای دوسولیه سابقه همکاری با شرکت‌ های مطرحی همچون جیوادان و فرمنیخ سوئیس را در کارنامه خود دارند. اما پس از سال‌ ها تجربه‌ اندوزی، شرکت فرمنیخ را در سال 2007 ترک کردند و پس از گذشت چند سال، اکنون شرکت فرانسوی تولید اسانس و مواد شیمیایی کریشنز اند پرفیومز  را برای ساخت رایحه‌ های نیش و فاخر تاسیس کرده‌ اند.)

    لازم به ذکر است امروزه برند لانکوم  از زیرمجموعه‌ های شرکت بزرگ و چندملیتی لورئال می‌ باشد. شرکت لورئال که دفتر مرکزی آن در شهر پاریس قرار دارد، یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم لوکس آرایشی و بهداشتی در سطح جهان و مالک تعدادی از برند های موفق این صنعت است.

    معرفی تاریخچه ادکلن لانکوم

    عطر‌ ساز معروف فرانسوی به نام آرماند پتیتجان (Armand Petitjean) در سال 1935 برند عطر و ادکلن لانکوم را تاسیس کرد. شاید برایتان جالب باشد که پتیتجان پس از تاسیس این برند، با الهام‌ گیری از قلعه‌ ای زیبا و قدیمی در مرکز  فرانسه که دور آن توسط گل‌ های رز زیبا احاطه شده‌ بود، تک‌ گل رز را به عنوان نشان و سمبل این برند انتخاب کرد.

    وی در ابتدا برند عطر و ادکلن لانکوم را به فقط به همین منظور تولید کرده‌ بود. اما بعد‌ ها با گسترش فعالیت خود، در تولید و عرضه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، به عنوان یکی از موفق‌ ترین برند‌ ها شناخته شد. در سال 1964، کمپانی مشهور لورال برند لانکوم را خریداری کرد که این کار، سبب انقلابی عظیم در صنعت تولید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی شد. عده‌ ای معتقدند که پس از خریداری برند لانکوم توسط لورال، این برند دوباره متولد شد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *