اتاق خبر عطر خلفی

مشخصات عطر مون گرلن پاریس

اسانس عطر گرمی مون گرلن پاریس زنانه و مردانه با ماندگاری رایحه و پخش بوی بسیار بالا و ارزان ترین قیمت به صورت عمده و گرمی و اورجینال در فروشگاه اینترنتی عطر خلفی
  • ویژگی های عطر مون گرلن پاریس زنانه

    عطر زنانه مون گرلن پاریس توسط کمپانی گرلن در سال 2017 میلادی به بازار جهانی معرفی و عرضه شد. pierre fran cios pascal guerlin در سال 1828 فعالیت خود را با تولید لوازم آرایشی آغاز کرد.

     این ادوپرفیوم رایحه ی چوبی و شرقی خاصی دارد. این عطر از سوی خانم های خاص پسند و شیک پوش و علاقه مند به برند گرلن به شدت مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

    چهره ی تبلیغاتی این عطر آنجلینا جولی بازیگر محبوب و مردمی است. که خود او نماد یک زن مشهور، با وقار، زیبا و قوی امروزی است.

    رایحه ی ادوپرفیوم مون گرلن

    در لایه نخستین نت‌ های مون گرلن، با ترکیبی از رایحه ی اسطوخودوس و ترنج رایحه ای به یاد ماندنی به وجود می آید. این نت‌ ها در عین حال که شیرین و تند هستند انرژی زیاد و شادابی را در شما در کنار آرامش به وجود می آورد.

    نت های میانی عطر مون گرلن از ترکیبات گل یاس سفید و زنبق و گل رز تشکیل شده است که در هنگام اسپری و گذر از نت نخستین گویا وارد باغی پر از گل شده ایم که این حس را برای شما تداعی می کند.

    پس از گذر از نت های نخستین و میانی ترکیباتی از روایح آمیخته شده از چوب صندل تلخ، شیرینی و لطافت وانیل، کومارین، صمغ بنزین، نعنا هندی و شیرین بیان است. این رایحه ی منحصر به فرد در وصف ستایش زن و زنانگی بوده و شاهکاری بی بدیل و بی نظیر عطر زنانه است.

    ماندگاری عطر مون گرلن زنانه

    عطر مون گرلن پاریس از ماندگاری رایحه و پخش بوی مناسبی برخوردار است.

    مکان و فصل استفاده از این عطر

    عطر مون گرلن پاریس زنانه با رایحه ملایم و شیرین  است. این عطر مناسب استایل های رسمی و لوکس و شیک برای محیط  های رسمی و نیمه رسمی مانند میهمانی های خاص دوستانه و خانوادگی است ولی می توان در جلسات اداری نیمه رسمی هم استفاده شود. شیشه ی این عطر کاملا شیک و امروزی طراحی شده و ظاهر خود را به رخ می کشد. مایع صورتی رنگ نشاط آور و شفاف این عطر قابل مشاهده می باشد .این عطر با توجه به طعم شیرین و طبع ملایمی که در کنار تلخی جزئی خود دارد مناسب استفاده در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان می باشد.همچنین به دلیل این طبع عطر مون گرلن مورد توجه بانوان جوان قرار گرفته و برای استفاده خانم ها در رده ی سنی 25 تا 35 سال در نظر گرفته شده است. اما این عطر فقط مختص افراد جوان نمیتواند باشد زیرا در میان افراد مسن هم طرفداران خاص خود را دارد که این از ویژگی های منحصر به فرد این عطر می باشد.

    عطر مون گرلن ادای احترام به زنان مدرن

    در واقع عطر مون گرلن ادای احترام به بانوان مدرن و امروزی است. ژاک گرلن طراح این عطر، برای طراحی گرلن مون از از احساسات زنانگی مدرن و زیبا الهام گرفته است. این عطر ساز خلاق عطری طراحی کرد که زنانگی را در بطری درخشان خود به رخ می کشد. ژاک گرلن تلاش می کند تا به دنیا ثابت کند هر زنی در جایگاه خود فوق العاده است. در نهایت بانوان را تشویق می کند خود را با تمام ویژگی های خود قبول کنند. ژاک گرلن، صاحب و طراح این برند بزرگ بعد از معرفی این محصول گفت.“هدف ما از طراحی این عطر این است که بانوان را تحسین کنیم .”

    همه چیز درباره ی این برند

    ژاک گرلن برای اولین بار عطری به نام جیکی با استفاده از مواد مصنوعی مانند کومارین به دنیای عطر و ادکلن در جهان معرفی کرد. موسس شرکت گرلن پیر فرانسوا پاسکال گرلن به دنبال تولید محصولات بهداشتی، به تولید عطر نیز جهت استفاده مشتریان خود پرداخت که در این زمینه بسیار موفق ظاهر شد.

    ژاک گرلن با گذر زمان توانست موفقیت عظیمی را در گسترش تولیدات خود کسب کند. سازنده عطر دربار سلطنتی نامی که از خود به جا گذاشت.

    بعد از مرگ ژاک گرلن، پسرش امه گرلن سازنده عطر اصلی این برند شد. امه عطر معروف او جیکی که در سال ۱۸۸۹ طراحی و ساخته شده بود را به عنوان اولین عطر مدرن برند گرلن به رسمیت شناخت.

    برادر زاده او ژاک گرلن ( هم نام پدر بزرگ خود است ) بعد از عموی خود نفر بعدی بود که روی کار آمد و فعالیت کرد. او نیز تعدادی از عطر های شناخته شده این برند را که جزء محبوب ترین و خاص ترین عطر ها در سطح دنیا می باشد را طراحی کرده است.

    سال ۲۰۰۲ میراث خانوادگی گرلن با بازنشستگی ژان پال گرلن به پایان رسید و فعالیت خود را به عنوان عطر ساز به پایان رساند، اما وی به فعالیت خود در این شرکت به عنوان مشاور ادامه داد. بوتیک معروف گرلن در پاریس بار دیگر در سال ۲۰۰۵ بازگشایی و نام گذاری شد و فعالیت خود را شروع کرد.

    تضمین اصالت کالا در فروشگاه اینترنتی عطر خلفی

    وب سایت عطر خلفی عطر مون گرلن زنانه را با قیمت مناسب موجود دارد. شما مشتریان عزیز می توانید با خرید عمده و گرمی این عطر از یک خرید ارزان و مقرون به صرفه و اورجینال لذت ببرید.

    فروشگاه اینترنتی عطر خلفی پخش کننده انواع عطر های زنانه و مردانه اصل و با کیفیت می باشد. شما آقایان و بانوان عزیز برای خرید عطر های خاص و کمیاب می تواند به این وب سایت مراجعه کنید.

    فروشگاه اینترنتی عطر خلفی از شما درخواست می کند تا تمام نظرات و تجربه های خود را در مورد عطر مون گرلن زنانه را در صفحه نظرات همین وب سایت به اشتراک بگذارید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *