اتاق خبر عطر خلفی

بررسی عطر تام فورد توسکان لدر

  • تام فورد توسکان لدر (TOM FORD – Tuscan Leather)

    بدون شک بهترین عطر کمپانی نام دار تام فورد است. این عطر لوکس مردانه زنانه در سال 2007 به بازار عرضه شد. لقبی که به حق برازنده این عطر شاهانه است. TOM FORD Tuscan Leather عطری است که احساس جسارت و قدرت را با متانتی خاص منتقل می‌کند. این عطر مناسب مردان و زنان جوان و میانسال است. تام فورد توسکان لدر مردانه زنانه یاد آور اساطیر اسکاندیناوی توسکان لدر محصول برند خاص و یکه تاز بازار یعنی Tom Ford است.

    برند Tom Ford در حال حاضر یکی از پرفروش‌ ترین و محبوب‌ ترین برند های عطر سای دنیا است. این کمپانی عطر سازی، بعد از جدا شدن تام فورد از برند گوچی در سال 2007 تأسیس شد. در همان ابتدا تام فورد با معرفی مجموعه «Private Blend Collection» که شامل 12 عطر بود توانست خود را به‌ عنوان استاد عطرسازی جهان معرفی کند. ادوپرفیوم تام فورد توسکان لدر، بدون شک بهترین عطر این مجموعه است که توانست به تنهایی فروشی به اندازه چندین شرکت عطرسازی جهان تجربه کند. توسکان لدر در زمان معرفی به پادشاه نروژ اهدا شد. رایحه این عطر یاد آور اساطیر اسکاندیناوی است. هنر تام فورد در انتقال حس جسارت و به همراه وقار شاهانه در این عطر تکرار نشدنی است.

    این عطر مناسب چه کسانی است؟

    Tuscan Leather تام فورد توسکان لدر کاملاً مناسب افرادی است که به دنبال رایحه‌ ای لوکس، قدرتمند و رازآلود هستند. بهترین عطر جهان؛ رایحه‌ ای تکرار نشدنی از ویژگی‌ های منحصر به فرد این عطر این است که می‌ تواند حس جسارت که از خواص بوی چرم است را بدون بوی تند عطر های مشابه منتقل کند. همین موضوع عطر تام فورد توسکان لدر را علاوه بر مردان، به عطری دلنشین برای زنان تبدیل کرده است و جذابیت خاصی به آن داده است. توسکان لتر یک عطر چرمی معمولی نیست و به همین دلیل است که توانسته به یکی از پرفروش‌ترین عطرهای تاریخ تبدیل شود.

    رایحه تام فورد توسکان لدر چگونه است؟

    پیچیده‌ ترین ترکیب جهان تکرار نشدنی و بی نظیر بهترین لقبی است که می‌ توان به رایحه این عطر داد. هنگام استفاده از این عطر و استشمام آن، اینطور به نظر می‌ رسد که صندوق چه‌ ای متعلق به قرون وسطی را بعد از قرن‌ ها گشوده‌ اید. رایحه‌ ای شاهانه که یاد آور شکوه و قدرت لردها و دوک‌ های قرون وسطی است بلافاصله و با قدرتی عجیب در هوا پخش می‌ شود.

    این عطر با نت آغازین تمشک، آویشن و زعفران آغاز شده و در ادامه رایحه یاس و صمغ کندر را استشمام خواهید کرد و در نهایت با روایح چوبی، جیر، چرم و کهربا به پایان می‌ رسد. بسیاری از افراد تمایل دارند که عطر آن‌ ها منحصر به‌ فرد باشد. می‌ توانیم به شما اطمینان دهیم این محصول کاملاً خاص بوده و معمولاً اشخاص متمول و با سلیقه آن را تهیه می‌ کنند. بنابراین یک گزینه عالی برای شما است.

    ماندگاری عطر توسکان لدر چقدر است؟ و طراحی آن چگونه است؟

    این عطر ماندگاری و در عین حال قدرت پخش بسیار بالایی دارد. در انواع پوست‌ها بوی این عطر می‌ تواند برای یک روز کامل باقی بماند. به همین دلیل به عنوان یک عطر روزانه مورد استفاده قرار می‌ گیرد. طراحی شیشه ادوپرفیوم Tom Ford Tuscan Leather بطری ادوپرفیوم توسکان لیدر همچنان به سبک و سیاق همیشگی بطری‌ های شرکت تام فورد وفادار بوده و مانند خیلی از دیگر عطرهای این برند، کاملا ساده و کلاسیک طراحی شده است. یک بطری مکعبی و از جنس شیشه‌ قهوه‌ ای با گوشه‌ های تیز که تا حدی شفاف است و می‌ توان هاله‌ هایی از مایع عطر را از پشت آن دید.

    خوب است بدانید که ظاهر بطری این عطر در اندازه 100 میلی‌لیتری با اندازه 12 میلی‌ لیتری یا مینیاتوری آن متفاوت است. در وسط شیشه عطر، یک پلاک فلزی براق با رنگ طلایی به کار رفته است که نام برند TOM FORDو نام TUSCAN LEATHER با خطی مدرن و مشکی‌ رنگ بر روی این قاب نوشته شده است. از طرفی غلظت ادوپرفیوم و حجم عطر، در انتهای این قاب با فونتی کوچکتر چاپ شده است.

    این عطر مناسب چه کسانی است؟

    مهم ترین کارایی عطر تام فورد توسان لدر همان‌ طور که گفته شد. این عطر خاص مناسب برای آقایان و بانوان بوده و دکانت عطر تام فورد توسان لدر که نمونه اصل و اورجینال آن می‌ باشد. در مکان‌ های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از این عطر خوش بو می‌ توان در شب‌ ها و مجالس رسمی استفاده کرد، در ضمن افراد زیادی در فصل های سرد سال آن را مورد استفاده قرار می‌ دهند.  عطر مردانه و عطر زنانه این محصول طبعی گرم و تلخ داشته و استفاده از آن یک احساس فوق‌ العاده و شادی به فرد هدیه می‌ دهد. حتی می‌ توان از این محصول به عنوان یک هدیه ارزشمند بهره برد و طرف مقابل خود را خوش‌ حال کرد.

    سخن پایانی تام فورد توسکان لدر از ساخته‌ های برتر برند تام فورد می‌ باشد که کیفیت و رایحه آن بر همگان آشکار است. با اسپری این عطر روی پوست خود بوی زعفران، تمشک و آویشن را به‌خوبی استشمام خواهید کرد. تمامی این رایحه ها با سرعت بالایی در فضا پخش می‌ شود و شما را خاص‌ تر نشان می‌ دهد، توصیه می‌ شود. این عطر را در برنامه خرید خود حتماً قرار دهید. فروشگاه عطر و ادکلن مینیمال پرفیوم در زمینه عرضه و پخش انواع عطرها فعالیت دارد. شما برای خرید انواع عطر مردانه طبع گرم، عطر مردانه خنک، عطر زنانه خنک و عطر زنانه طبع گرم می‌ توانید به این مجموعه مراجعه کنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *