اتاق خبر عطر خلفی

بررسی عطر لائورا

عطر لائورا زنانه و مردانه با ماندگاری رایحه و پخش بوی بسیار بالا و ارزان ترین قیمت به صورت عمده و گرمی عطر و ادکلن لائورا اورجینال خلفی
  • بررسی عطر گرمی لائورا

    عطر لائورا با رایحه ملایم و شیرین که برای زنانه طراحی شده است بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این عطر در سال 1994 وارد بازار شد. در این بخش قصد داریم با بررسی عطر گرمی لائورا اطلاعات تکمیلی درباره نت های رایحه گرمی لائورا به شما عزیزان ارائه نماییم. با خرید اسانس عطر گرمی لائورا بیاجیوتی می توانید از رایحه لائورا این عطر زنانه لذت برده و آن را در همه فصول استفاده کنید. لورا عطری برای زنانگی کلاسیک است. آن چیزی است که من دوست دارم آن را عطر روح نام گذاری کنم.

    لورا بیاجوتی زیبایی، احساسات، رویاها. عطر گرمی لائورا بیاجیوتی عطری جوان است که به اندازه یک شاهکار آبرنگ تداعی کننده و لطیف است. این عطر که بیانی مدرن از رمانتیسیسم است، احساساتی را که هر روز تجربه و لذت می‌برند، دوباره زنده می‌ کند.

    رایحه عطر لائورا گرمی:

    با استفاده از عطر زنانه لائورا جیوتی نت های گلی عمدتا مشام شما را به بازی خواهند گرفت.

    در ابتدا با اسپری این عطر رایحه گل های بنفشه و گیاهان سبز به مشامتان خواهد رسید.

    و پس از آن گل های رز، شمعدانی، نرگس، یاس و گل لیلی حواس شما را به سمت خود می کشانند.

    در پایان ماجرا رایحه مشک و چوب های درخت سدر و صندل حسن ختام استشمام این عطر خواهند بود.

    نت اولیه: گل بنفشه، گل نرولی، نت های سبز

     میانی: گل شمعدانی، یاس، گل نرگس، گل سنبل، ریشه زنبق، تمشک، هلو، گل لیلی، گل رز

     پایانی: خزه بلوط، مشک، چوب صندل، درخت سدر

    عطر لائورا جیوتی زنانه را می توانید با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی عطر خلفی تهیه کنید.

    این عطر زنانه می تواند بهترین انتخاب شما در سبد خریدتان باشد.

    عطر لائورا چه حس را برای شما تداعی می کند؟

    رایحه عطر لائورا گرمی ملایم و شیرین است و برای بانوان ترکیبی جذاب و منحصر به فرد را تداعی می کند. گروه بویایی این عطر گرمی، گلی میوه ای است که از روایحی است که توانسته است مورد پسند افراد مختلف با سلایق گوناگون باشد. این یکی روی هلو و لیچی، شاید کمی فریزیا سنگین است. رایحه ای مطبوع است، اما قابل مقایسه با فرمول اصلی نیست، که من را به یاد کتانی تمیز، ترد و تازه می اندازد. عطر بی نظیری بود، نسخه فعلی رایحه ای شبیه اسپری بدن هلو ساده و البته دلپذیر دارد. شما عزیزان می توانید با خرید اسانس عطر گرمی لائورا بیاجیوتی از نت های بویایی و رایحه عطر لورا گرمی لذت برده و یا آن را برای عزیزان خود تهیه نمایید.

    وقتی در کنار مردم قدم می‌ زنید، آن‌ ها می‌ توانند بوی آن را بسیار اندک حس کنند. آن جاست، اما فقط از نزدیک. می آید و می رود. این خیلی قوی نیست، فقط شما را به همان روشی که یک آرایش بسیار طبیعی انجام می دهد، تقویت می کند. ترکیب هنرمندانه نت های رایحه گرمی لائورا سبب شده است که این عطر در هر لحظه رایحه ای جذاب و گاهی اوقات پارادوکس گونه ای را با انواع رایحه عطر لورا گرمی که در پیش تر احساس کرده اید را ارائه کند.

    این عطر بسیار خاصو منحصر به فرد، فراموش نشدنی، غیرقابل انکار و با پشتکار و سیلاب زیاد چیزی شبیه آن نبود. در برخی مواقع دیگر نمی‌توانستم آن را در فروشگاه‌ها پیدا کنم، بنابراین وقتی سال‌ ها بعد دوباره آن را در یک مکان معاف از عوارض پیدا کردم، هیجان‌ زده شدم. ربطی به لورا نداشت. من نمی توانستم آن را باور کنم.

    خرید عطر گرمی لائورا

    طراحی و تبلیغات زیبای بطری، اما دوباره یک خلاقیت عالی دیگر ویران شد. همچنین فروش یک محصول کاملاً متفاوت با همان برچسب باید غیرقانونی باشد گمراه کننده است. سایت عطر خلفی با ارائه رایحه عطر لورا گرمی همواره در تلاش است که شما مخاطبین گرامی را به خرید و تهیه بهترین ها راهنمایی کند تا در هر لحظه و مکانی اطرافیان را از بوی خوش خود متعجب نمایید. رایحه عطر گرمی لائورا بیاجیوتی این آبزی ست، اما بدون هیچ نت شبه اقیانوسی خشن، فقط پر از گل های آبکی زیبا مانند سیکلامن و فریزیا است.

    من یک اشاره از زنبق دره را دریافت می کنم که معمولاً آن را دوست ندارم، اما در اینجا به روشی شفاف انجام می شود و مانند بسیاری از عطرهای دیگر تند یا با رایحه ی صابونی نیست. هندوانه طراوت بیشتری می بخشد، میوه های دیگر مانند هلو و لیچی مانند توت شاداب و شیرین هستند. من فکر می کنم نت های میوه ای نشان می دهد که این رایحه دهه 90 است، آن ها متفاوت از نت های میوه امروزی هستند. اما لورا بوی خرما نمی دهد، برای بینی من بی انتها است، به خصوص در مقایسه با برخی دیگر از آبزیان آن دوران که بویی مانند کالان اضافه بار و محصولات پاک کننده دارند. برای خرید اسانس عطر گرمی لائورا بیاجیوتی تنها کافی است که سبد خود را در سایت عطر خلفی تکمیل کرده و سفارش خود را ثبت فرمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *