اتاق خبر عطر خلفی

شناخت عطر سیگار مردانه

  • عطر سیگار مردانه

    عطر سیگار مردانه Remy Latour Cigar در سال 1996 توسط کمپانی فرانسوی Remy Latour به بازار جهانی عطر و ادکلن مردانه معرفی و عرضه شد. این عطر مردانه که حسی نوستالژیک را به شما انتقال می دهد و شما و اطرافیانتان را تحت تاثیر رایحه اش قرار می دهد.

    عطر سیگار مردانه با رایحه ای تنباکویی، این عطر رایحه ای گرم و تلخ و شیرین دارد و با توجه به سبک رایحه اش برای استفاده در تمامی روزهای سال انتخابی شایسته به نظر می آید و یک عطر مناسب برای استفاده ی روز مره می باشد. و به نوعی عطری چهار فصل است و با توجه به ساختار بویاییش در گروه بویایی آروماتیک، میوه ای دسته بندی می شود. این عطر مردانه محبوبیت بسیاری در بین آقایان دارد و برای سنین 25 تا 60 سال توصیه می شود. این عطر برای کسانی که به دنبال رایحه ای تنباکویی هستند انتخابی بینظیر به شمار می آید.

    عطر مردانه Remy Latour Cigar از نت های زیر تشکیل شده است:

    پس از اسپری عطر مردانه Remy Latour Cigar بر روی پوست و یا لباستان سریعا متوجه بوی ترنج، لیمو ترش، گلابی، آناناس، آلو می شوید این ترکیب بی نظیر در شما شادی و نشاط فراوانی ایجاد می کند. سپس بعد از گذشت مدتی نت ابتدایی جای خود را به نت های یاسمن، شمعدانی، برگ بو، گل جعفری می دهد این ترکیبات سبز و علفی باعث ایجاد حس طراوت و تازگی در شما می شوند و در انتها نت های میانی جای خود را به نت های پایانی که از چوب صندل، سدر ویرجینیا، پچولی، مشک، تنباکو تشکیل شده اند می دهند.

    نت اولیه: ترنج، لیمو ترش، گلابی، آناناس، آلو

    میانی: یاسمن، شمعدانی، برگ بو، گل جعفری

    پایه: چوب صندل، سدر ویرجینیا، پچولی، مشک، تنباکو

    عطر ادکلن سیگار اصل مناسب هدیه و کادو تولد مردانه

    اگر می خواهید یک عطر ادکلن فرانسوی مردانه با ماندگاری و پخش بوی بالا به یک مرد هدیه دهید که آن را بپسندد پشنهاد  فروشگاه اینترنتی عطر خلفی تخصصی ترین سایت فروش عطر ادکلن در ایران عطر ادکلن سیگار اصل با ماندگاری و پخش بوی بالا می باشد.عطر و ادکلن فرانسوی سیگار یک پیشنهاد ویژه برای خرید عطر ادکلن مردانه فرانسوی است که می توانید آن را زیر قیمت بازار و به قیمت عمده از فروشگاه اینترنتی عطر خلفی سفارش دهید.

    طراحی شیشه سیگار ادو تویلت مردانه رمی لاتور

    عطر ادکلن فرانسوی سیگار مردانه شرکت رمی لاتور با طراحی شیشه و جعبه زیبا بسیار جذاب و دوست داشتنی است که آقایان عاشق رایحه بی نظیر آن هستند. این ادکلن بسیار خوش دست است و به راحتی می توان آن را بر روی لباس یا پوست خود اسپری کرد.

    شیشه عطر سیگار ادو تویلت مردانه رمی لاتور به نسبت دیگر عطر های فرانسوی کمی متفاوت است. بسته‌ بندی این محصول کاملا خاص و متفاوت است و جنس آن از فلز می‌ باشد. طراحی روی شیشه عطر سیگار تقریبا ساده است و نوشته سیگار با رنگ‌های زرد و قرمز را روی آن مشاهده می‌ کنید. برخلاف شکل ظاهری شیشه عطر، جعبه و بسته‌ بندی آن طرح شلوغی دارد و رنگ‌ های متنوع زرد، قهوه‌ای، قرمز، مشکی و سبز بر روی آن نقش بسته است.
    رنگ شیشه عطر سیگار رمی لاتور، چیزی بین زرد و سبز زیتونی است و بر روی آن تنها یک برچسب که شامل اطلاعاتی از قبیل نام ادکلن، شرکت سازنده و لوگو برند است، درج شده است. درب شیشه عطر سیگار نیز حالت استوانه‌ ای دارد و 5 قلو می‌باشد.

    بهترین زمان استفاده از عطر سیگار و ماندگاری آن

    عطر مردانه سیگار، رایحه ای میوه ای و معطر دارد. با توجه به نظر سنجی های انجام شده این محصول به شرط استفاده در فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان بیشترین بازدهی را خواهد داشت.

    این محصول برای استفاده در مهمانی های رسمی شبانه و دور همی های روزانه، هر دو مناسب است.

    به لطف ترکیبات عالی به کار رفته در این محصول، سیگار ماندگاری بسیار خوبی دارد این در حالی است که با توجه به نظر سنجی های انجام شده، پراکندگی بوی آن در حد متوسط اعلام شده است.

    خرید عطر سیگار

    در خرید محصولاتی اینچنین که در ارتباط مستقیم با پوست و سیستم تنفسی هستند، لازم است دقت بسیاری به عمل آید. زیرا با خرید محصولات تقلبی و یا بی کیفیت تنها سلامتی خود را به خطر می اندازید.

    در صورتیکه ساکن شهر ابهر باشید، برای خرید عطر سیگار در مشهد کارتان بسیار ساده تر است! چرا که فروشگاه اینترنتی عطر خلفی از هر فروشگاه معتبر دیگری به شما نزدیک تر است.

    البته باید خاطر نشان سازیم که سایت عطر خلفی مشتریانی به وسعت ایران زمین دارد.

    فروشگاه اینترنتی عطر خلفی در تلاش است تا محصولات با کیفیت و اورجینال به دست مشتریان برساند.

    خرید عطر گرمی سیگار این امکان را به شما می دهد که بتوانید به هر میزانی که نیاز دارید از آن خریداری نمایید.

    برای اطلاع از قیمت عطر سیگار می توانید از اطلاعات بالای صفحه استفاده نمایید.

    معرفی برند Remy Latour

    برند رمی لاتور Remy Latour توسط کمپانی پارفومز پاور در کشور فرانسه تاسیس شد و شعار این برند انتخاب ظرافت می‌ باشد. اولین عطر این برند به نام سی تندر Si Tender در سال 1989 منتشر شد و یک سال بعد رمی لاتور فوژر چوبی مانس را معرفی کرد. در سال 2014 دو قسمت از عطر اصلی سیگار به نام بلک وود و بلک عود منتشر شد و در همان سال رمی لاتور خط تولید عطر سیگار زنانه را راه‌ اندازی کرد. این کمپانی در سال 1996 با تولید عطر مردانه سیگار به شهرت رسید.

    برای خرید عطر و ادکلن سیگار مردانه می توانید به فروشگاه اینترنتی ارزان عطر خلفی مراجعه کنید.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *