اتاق خبر عطر خلفی

عطر ایفوریا euphoria

  • عطر ایفوریا euphoria

    عناصر عطر euphoria

    شما به شکلات یا اعلامیه عشق احتیاج ندارید تا به شما حس سرخوشی بدهد. ادکلن عطر زنانه ایفوریا  شما را به دنیایی مرموز و پر از طبیعت وحشی و گلهای عجیب و غریب منتقل می کند که به شما جذابیت احساسی و احساس لذت متمرکز می دهد.

    رایحه ای گلدار و میوه ای با لمس شرقی

    برای زنان با انرژی و https://atrekhalafi.ir/product-category/%d8%b9%d8%b7%d8%b1/

    مناسب برای پوشیدن روزمره و همچنین موارد خاص

    در ابتدا از رایحه مشخص انار ، که به تدریج با قلب گل عطر ترکیب می شود ، خیره می شوید. این لوتوس نرم و ارکیده سیاه غالب را پنهان می کند تا ترکیب اصلی رایحه اصلی را تشکیل دهد. برای اتمام ، ترکیبی از بنفشه های ظریف ، مشک حیوانات ، عنبر و چوب ماهون بدست می آورید.

    عطر زنانه ایفوریا اعلاء در سال ۲۰۰۵ راه اندازی شد و بلافاصله بازخورد خوبی دریافت کرد. این حتی نامزد بهترین عطر لوکس سال شد و وقتی جایزه معتبر FIFI را گرفت جای تعجب نبود. بطری جذاب و منحصر به فرد از خود عطر الهام گرفته و یادآور گل ارکیده شکوفا است.

    ترکیب عطر ایفوریا

    نت های ابتدایی

    بعد از اینکه عطر زنانه ایفوریا را روی آن گذاشتید ، مستقیماً بوجود می آیند. آنها اولین برداشت را ایجاد می کنند و تمایل دارند کاملاً شدید باشند ، اما طولانی مدت نیستند.

    نت های اولیه عطر زنانه ایفوریا

    انار

    نت های میانی

    قلب عطر پس از چند دقیقه با از بین رفتن سر رایحه خارج می شود. این یادداشت ها معمولاً حدود ۲ تا ۳ ساعت دوام می آورند.نت های میانی لوتوس ، ارکیده

    نت های پایه

    آخرین و اغلب طولانی ترین قسمت تکامل عطر بر روی پوست شما. از ۴ ساعت تا بیش از یک روز طول می کشد.یادداشت های پایه عنبر ، بنفشه ، مشک ، ماهون

    در مورد ایفوریا euphoria

    این برند در سال ۱۹۶۸ توسط کالوین کلاین و شریک تجاری وی باری شوارتز تاسیس شد. در دهه ۱۹۸۰ کالوین کلین شلوار جین فروتنانه را گرفته و هنگامی که نام تجاری آن را روی جیب پشت شلوار جین دوزی می کرد ، آن را به یک هدف طراح تبدیل می کرد.

    خطوط ساده و تمیز و طرح های خاموش مترادف برند Calvin Klein شدند. همچنین عطرهای Calvin Klein نه تنها به دلیل ترکیبات معطر بلکه به دلیل داشتن نقاشی های کاملاً تمیز. در اوایل دهه ۱۹۷۰ کلین اولین عطرها را معرفی کرد و آنها هنوز روح دهه ایجاد شده را در خود جلب می کنند.

    در اوایل دهه ۱۹۹۰ کالوین کلین رایحه های انقلابی Obsession و Eternity را معرفی کرد که به رایحه های افسانه ای تبدیل شده و جایگاه Calvin Klein را به عنوان یک برند برتر جهانی تثبیت کرده است. عطرهای Calvin Klein با همکاری عطاری های برجسته از سراسر جهان و تحت حمایت Coty ، شرکت پیشرو در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی تولید می شوند.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    نوشته های مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *