عطر اپن open
عناصر عطر open
عطر ادکلن اپن عطری است مردانه و کلاسیک و برای مردان مشکل پسند.
عطری است گرم و تند در فروشگاه خلفی
اپن توسط راجر و گالت عطری است چوبی مردانه. اپن در سال 1985 راه اندازی شد.
ترکیب عطر اپن
رایحه اولیه:
اسطوخودوس، ترنج و لیمو
رایحه میانی:
آویشن و مریم گلی
رایحه پایه:
خس خس، نعناع هندی و تنباکو
در مورد عطر اپن open
باز شدن تا حدودی آلدهیدی با مواد معطر، از جمله مریم گلی و آویشن قابل توجه، که با نت تنباکو ترکیب میشود که کاملاً فاقد شیرینی بیارزش است و یادآور برگهای برلی است. بافتی در آن وجود دارد که تقریباً آگرستیک است، نوعی طعم حومه شهر که من از برندگان دیگری مانند آرامیس دوین و هرمس روکابار نیز انتخاب می کنم.
معقول و در عین حال پیچیده است. مطمئناً مدرن نیست، اما به هر حال چه کسی حساب می کند؟ این یک عطر برای سنین است، دوستان من.
ظرافت و فرم آن برچسب قیمت بسیار پایین آن را تکذیب می کند: نسبت قیمت به کیفیت شگفت انگیز است.
هنگامی که عطرهای خیره کننده ای از این قبیل را کشف می کنید، واقعاً همه چیز را در چشم انداز قرار می دهید.
این امر به ادعاها، شکوه و شرایط فرهنگ frag روشن می شود. ما برای کالا ارزش قائلیم، توهم ثروتمندی و آرزویی که به قیمت گزافی گره خورده است، و غالباً قضاوت و اختیار خود را از دست می دهیم. این بسیار شبیه فرهنگ شراب و سایر محصولات ظریف است، طعمه و سوئیچ برای کسانی که بدون نقاط مرجع واضح تشخیص نمی دهند، یک بطری دو باک چاک را با Château d’Yquem اشتباه می گیرند.
آیا ما واقعاً با حواس خودمان می خوانیم یا برای واجد شرایط و کمی کردن به دیگران تکیه می کنیم؟
تشخیص یعنی از بین بردن این توهمات و در واقع نوشیدن با حواس و ارزیابی شخصی. به همین دلیل است که علاقه مندان به عطر وجود دارند که از محدود شدن به قبایل محکم و منظم «نیچ»، «طراح» و امثال آن خودداری می کنند.
آنها از استفاده از قیمت و اعتبار به عنوان معیار خودداری می کنند. آنها چاشنی زندگی را بدون توجه به منشأ برچسب قیمت می دانند.
این حکمت است، و باز، با نام مناسب، گواهی بر آن است.