فیلم های آموزشی

عطر و ادکلن چنل چنس ( عطر و ادکلن لوازم آرایشی بهداشتی)

  • عطر و ادکلن چنل چنس ( عطر و ادکلن )

    عطر و ادکلن چنل چنس ( عطر و ادکلن )

    عناصر تشکیل دهنده این محصول :

     

    فرصت خود را برای جذاب کردن محیط پیرامون خود با رایحه ای جذاب از دست ندهید. ادکلن Chanel Chance برای خانمها غیرقابل پیش بینی و دست نیافتنی است – رایحه همیشه در حال تغییر آن لحظه ای طراوت بخش است ، لحظه دیگر گل یا تند. با این حال ، این عطر تحت هر شرایطی غیرقابل مقاومت است و احساسی است.

     

    یک عطر گل و جوان و پر انرژی با عناصر chypre

    پیش بینی ، میل و جوشش را برمی انگیزد

    رایحه بی نظیر آن همیشه در حال تغییر و تحول است

     

    ترکیب رایحه

    بعد از اولین استشمام ، گل های مست کننده سنبل و پچولی عجیب و غریب ، که با آناناس خوشمزه و کمی فلفل تکمیل می شود ، شما را تسخیر می کند. اندکی پس از آن ، قلب این عطر به خود گرفته و یاسمن لطیف را با لیمو گوارا معرفی می کند. این ترکیب با رایحه ای ماندگار از عنبیه ، وتیور خاکی ، مشک فریبنده و وانیل گرم به پایان می رسد.

     

    داستان عطر

    ادکلن زنانه Chanel Chance در یک لحظه انرژی و نشاط شما را تقویت می کند. این عطر جوان از سال ۲۰۰۳ به طور هماهنگ و لذت بخش ، زیبایی و طراوت را بهم پیوند می دهد. به لطف انتشار تدریجی رایحه ، بطور مکرر شما و همه اطرافیان از تغییر بی نظیر آن شگفت زده خواهید شد.

    نت های برتر

    فلفل ، سنبل ، پاچولی ، آناناس

    نت های میانی – قلب عطر پس از چند دقیقه با از بین رفتن سر رایحه خارج می شود. این یادداشت ها معمولاً حدود ۲ تا ۳ ساعت دوام می آورند.

    نت های میانی

    یاس ، لیمو

    نت های پایه – آخرین و اغلب طولانی ترین قسمت تکامل عطر بر روی پوست شما. از ۴ ساعت تا بیش از یک روز طول می کشد.

    یادداشت های پایه

    وانیل ، مشک ، پاچولی ، وتیور

    دسته عطز

    شکلات گل

     

    درباره مارک شانل

     

    بنیانگذار شنل ، ملکه مد ، گابریل بونهور شنل لقب گرفت ، در سال ۱۸۸۳ در Saumur ، یک شهر کوچک در غرب فرانسه متولد شد. با این حال ، هنگامی که او در پاریس بود ، با طراحی لباس مترقی با پا و دامن ، دنیای مد را فتح کرد.

    کوکو شانل به عنوان خواننده بار شروع به کار کرد و در آنجا نام مستعار خود را به دست آورد. در اوایل سال ۱۹۱۲ ، او اولین سالن مد خود را افتتاح کرد و به زودی یک طراح شناخته شده شد. در اواسط قرن بیستم ، او در حال تغییر در زمینه هایوتک بود و شخصیت هایی مانند ژاکلین کندی و گریس کلی از Chanel استفاده می کردند.

    طولی نکشید که علاقه شانل به لوازم آرایشی و عطر گسترش یافت. اولین عطر Chanel ، افسانه Chanel No. 5 ، در سال ۱۹۲۱ به بازار عرضه شد و هنوز هم یکی از شناخته شده ترین و پرفروش ترین عطرهای تمام دوران است. امروزه به راحتی می توان گفت که Chanel Chance ، Chanel Coco Mademoiselle ، Chanel Allure Homme Sport و Chanel Gabrielle نیز کلاسیک های فرقه ای هستند.

    عطر خلفی عطر خلفی ادکلن ادکلن فروشگاه فروشگاه نمایندگی نمایندگی ظرف شیشه ای ظرف شیشه ای اسپری اسپری مردانه مردانه زنانه زنانه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    نوشته های مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *