دسته بندی نشده

ظرف عطر اسپری 50 گرمی لاگوست ال 12

  • معرفی مشخصه ظرف عطر اسپری 50 گرمی لاگوست ال 12 اصل و با کیفیت

    این ظرف عطر اسپری 50 گرمی لاگوست ال 12 که بطری شفافِ رنگی دارد. و طراحی آن به صورت مکعب مربع کشیده است. سطحی صاف دارد. و طراحی درب اسپری به صورت استوانه ای رنگی است. که باعث جذبه و زیبایی ظرف می شود. این ظروف عطر در رنگ بندی مختلفی ارائه و همانطور که میدانید هر رنگ برای رایحه خاصی استفاده میشود.

    این ظرف عطر اسپری دارای والف پلاستیکی مستحکمی است که قدرت پاف عطر را به خوبی تنظیم میکند و دارای درب اسپری محکمی است که باید به خوبی فشار دهید. درب بطری به راحتی جذب میشود و روی ظرف قرار میگیرد و مانع به اصطلاح عامیانه پرش عطر میشود.

    در انتخاب عطر فقط رایحه ملاک شماست؟

    اگر شما فقط به بوی عطر و ادکلن اهمیت میدهید و ارزشی برای زیبایی شناسی قایل نیستید این مقاله را نخوانید. چرا که ما معتقدیم اولین توجه هر شخصی به زیبایی جلب میشود چرا که  زیبایی می‌تواند یکی از ویژگی‌های وجودی در انسان، حیوان، مکان، شی، یا ایده باشد که یک تجربه ادراکی از لذت یا رضایت را در وجود دیگران ایجاد می‌نماید. درک زیبایی مهم است. و روح را زنده نگه میدارد. چه بسا زیبایی و رایحه باهم تعریف شوند. طراحی شیشه‌ی‌ عطر هم به عنوان پوشش مخصوص رایحه‌ها، باید با نوع رایحه هماهنگی و مطابقت داشته باشد. بطری عطر جسم و عطر روح است. و برای یک پکیج سلامتی کامل هردو باید در اوج باشند.

    در خرید ظرف عطر اسپری به کیفیت دقت کنید.

    کیفیت ظروف شیشه ای عطر، ادکلن و اسپری از اهمیت بسیار بالایی در کنار طراحی زیبا برخوردار است. وجود ظروف باکیفیت، ماندگاری عطر را حفظ کرده و باعث کاهش رایحه و عطر محصول مورد نظر نمی شود.

    وجود اسپری با کیفیت باعث قدرت پاشش متناسب می شود. اسپری عطر و ادکلن را به ذرات زیر تبدیل کرده و محدوده پاشش آن را افزایش می دهد تا بتوانید بر روی تمام نقاط بدن خود عطر داشته باشید. پس حتما موارد مختلفی را در زمان خرید شیشه عطر بررسی نمایید.

    اجزای سازنده یک ظرف از درپوش گرفته تا جنس والف باید مرغوب باشد. در واقع تمام اجزای سازنده ظرف عطر اسپری مانند پازل اند و باید درست در کنار هم قرار بگیرند درپوش یا درب شیشه آخرین قطعه از پازل است که باید در مورد آن بسیار تصمیم گیری شود. ممکن است بطری عالی را برای برند خود انتخاب کرده باشید، اما اگر درپوشی را انتخاب نکنید که با بطری و پیامی که می خواهید منتقل کنید مطابقت داشته باشد، می تواند کل محصول را خراب کند. این محصول با کنار هم قرار دادن تمام اجزای با کیفیت خواسته شما محقق ساخته است.

    در واقع ما با این ظرف عطر اسپری شیک همه خواسته شما را در قالب یک محصول ارایه داده ایم.

    باعث خوشحالی ماست که به شما در خرید ظرف عطر اسپری مورد نظرتان کمک کنیم هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عطر خلفی این محصول را با قیمت مناسب به صورت عمده و تکی تهیه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *