دسته بندی نشده

ظرف عطر اسپری 30 گرمی ورساچ کریستال

  • خصوصیات ظرف عطر اسپری 30 گرمی ورساچ کریستال رنگی با کیفیت

    این ظرف عطر اسپری 30 گرمی ورساچ کریستال که شیشه شفاف ولی رنگی دارد. و و طراحی آن به صورت مکعب مربع کوتاه است و سطح صاف دارد و و طراحی درب اسپری به صورت رنگی و گوی کشیده به جذابیت ظرف عطر اسپری افزوده است. و با داشتن این ظرف عطر هر لحظه و هرجا جذابیت را میتوانید همراه خود داشته باشید بدون شک این ظرف عطر اسپری علاوه بر کارایی بالای خود زیبایی را برای کمد و کیف شما به ارمغان می آورد.

    گفتیم کارایی؟ این ظرف با داشتن والف پلاستیکی با کیفیت که به صورت هلال داخل ظرف است و درب اسپری متناسب و محکم که به راحتی جذب میشود و به خوبی روی ظرف قرار میگیرد بهترین عملکرد را در اسپری کردن دارد. در رنگ های مختلفی ارایه شده که همانطور که میدانید هر رنگ نماد و پیام خاص خودش را دارد. و برای هر رایحه عطر خاصی رنگ متناسبی را باید انتخاب کنید.

    شیشه ی عطر مناسب چگونه باید باشد؟

    شیشه‌ی عطر باید یک تصویر عینی از رایحه‌ی درون خود ارائه دهد و آن را به تصویر کشد. از آنجایی که بسته‌بندی به عنوان عامل حیاتی در فروش محسوب می‌شود، خانه‌های عطر برترین طراحان را برای طراحی و تولید بطری‌هایی مطابق با رایحه‌ی عطرهای خود استخدام می‌کنند. از زمان ساخته شدن اولین عطرها، محفظه‌‌‌‌‌ی نگهداری آنها یا همان ظرف عطر نیز دغدغه تولیدکنندگان عطر بود. روند طراحی بطری عطر در طی سالیان از لحاظ شکل و جنس دستخوش تغییرات زیادی بوده ولی در نهایت آنچه همیشه اهمیت داشته و دارد پیامی است که از طریق آن به مخاطب منتقل می‌شود. با طراحی های خاص و متنوع پیام های متنوعی نیز در پشت خود چنهان میکنند، اگر بگوییم بطری عطر علاوه بر کارکرد اصلی‌اش، وظیفه‌ی بازاریابی و فروش را هم برعهده دارد اغراق نکرده‌‌ایم.

     

    چگونه یک شیشه عطر مناسب انتخاب کنیم؟

    اگر شیشه عطر و ادکلنی که می‌خواهید انتخاب کنید، رنگی است، باید توجه داشته باشید که بر روی رنگ آن هیچ خط و خشی نیفتاده باشد. عطر و ادکلن خوب، معمولا شیشه‌ای سنگین و کریستالی دارد و سایر اجزای شیشه و بسته‌بندی آن با کیفیت است.  عطر و ادکلن خوب، معمولا دارای شیشه یا بطری با کیفیتی است. توجه داشته باشید، که عطرهای خوب و اورجینال، شیشه‌ها و بطری‌های شفاف و با کیفیتی دارند. در شیشه عطرهای خوب به هیچ عنوان نمی‌توانید آثاری از حباب‌های درون شیشه یا خط و خش مشاهده کنید.

    البته بطری برخی از عطر و ادکلن‌های خوب، از جنس شیشه و کریستال نیست و از فلزات مختلف یا چوب تهیه شده است. اما آن‌ها هم کیفیت بالایی دارند و به هیچ عنوان، نباید شکستگی، ترک، خط و خش بر روی آن‌ها وجود داشته باشد. جنس شیشه این ظرف عطر اسپریر ورساچ کریستال بسیار مستحکم است و نگرانی از این بابت نداشته باشید.  اگر به دنبال عطر و ادکلن خوب هستید، علاوه بر توجه به رایحه آن، باید به کیفیت شیشه و بسته‌بندی‌اش نیز توجه کنید. شاید با خودتان فکر کنید، که این موضوع چه اهمیتی دارد، اما باید بدانید، که این مساله بسیار مهم است.و با داشتن این ظرف عطر اسپری شیک دیگر نگران کیفیت نگه داری از عطر خود نباشید.

    نکته قابل توجه در طراحی بطری عطر

    همانطور همه میدانند مشتری فقط برای عطر داخل شیشه پول نمی‌دهد. بخش زیادی از جذابیت یک عطر مربوط به بطری آن است. متخصصان بازاریابی می‌دانند که لذت واقعی رایحه با یک ظرف جذاب تجربه می‌شود. مهم‌تر از همه اینکه در عصر اینترنت، بسیاری از برندها عطرهای خود را آنلاین به فروش می‌رسانند جایی که مشتری نمی‌تواند آنها را ببوید، بنابراین بطری عطر آن چیزی است که حواس مخاطب را درگیر کرده و علاقه‌ی او را برمی‌انگیزاند. و این ظرف عطر اسپری خاص چیزی است که نگاه هر خریداری را به خود جلب میکند.

    همانگونه که در طراحی لباس به فرم بدن اشخاص توجه می‎‌‌شود و هر فرد مطابق شخصیت خود سبک و استایل خاصی برای پوشش انتخاب می‌کند، طراحی شیشه‌ی‌ عطر هم به عنوان پوشش مخصوص رایحه‌ها، باید با نوع رایحه هماهنگی و مطابقت داشته باشد. طراحان زیادی علاقه‌مند به این بخش از دنیای فشن هستند شما چطور؟ آیا طراحی شیشه‌ی عطر برایتان جذاب است؟  زیبایی مهم‌ترین مفهوم در هنر به شمار می‌آید تا جایی که زیبایی را شرط لازم برای اثر هنری و ارزش اصلی آن در نظر می‌گیرند و پاداش هنر‌دوستان را لذت برخاسته از سیر و تماشای زیبایی می‌دانند. اما چگونه زیبایی را می‌توان شناخت و از آن لذت برد؟ چگونه می‌توان فهمید چیزی زیبا است؟

    اگر فروشنده عطر و ادکلن هستید بخوانید:

    یک مارک تجاری موثر با ظاهر قدرتمند، احساسات مشتریان را تحریک می کند و در نهایت بر رفتار و انتخاب مصرف کننده تأثیر می گذارد. یکی از مهم ترین عواملی که احساسات را تحت تأثیر قرار می دهد رنگ است. هر رنگ با احساسات خاصی همراه است و تحقیقات نشان می دهد که رنگ ها ۹۰٪ قضاوت سریع درباره محصول را تشکیل می دهند. این بدان معنی است که رنگ تأثیر قابل توجهی در رفتارهای خرید افراد دارد. انتخاب رنگ برای یک برند می تواند تا ۸۰٪ در شناخت آن تأثیر بگذارد.

    بسیاری از مصرف کنندگان حتی می گویند که اگر وب سایت یک تجارت از زیبایی و رنگ و لعاب جذابی برخوردار نباشد، تصمیم نمی گیرند دوباره برای خرید به آن سر بزنند. بنابراین ظاهر حرفه ای باید در نه تنها در محصول بلکه در وب سایت و نرم افراز فروش و … نیز اعمال گردد.

    هم اکنون میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عطر خلفی این محصول را با قیمت مناسب به صورت عمده و تکی تهیه کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *