دسته بندی نشده

ظرف عطر اسپری 20 گرمی استوانه ای

  • ویژگی و مشخصات ظرف عطر اسپری  20 گرمی استوانه ای شیشه ای

    این ظرف عطر اسپری 20 گرمی استوانه ای که بطری شفاف و سطح صاف دارد و و طراحی آن به صورت خاص استوانه ای است و درب اسپری به صورت استوانه نسبتا بلندی است که به جذابیت ظرف عطر اسپری افزوده است. و با داشتن این ظرف عطر هر لحظه و هرجا جذابیت را میتوانید همراه خود داشته باشید. این ظرف عطر اسپری خاص دارای والف پلاستیکی بلندو با کیفیتی است و استحکام درب اسپری اش کارایی را برای شما تضمین میکند. به راحتی روی ظرف قرار میگیرد و به راحتی نیز باز میشود. به بخشی که باعث اسپری یا پاشیدن عطر میشود  والف میگویند.

     خروجی عطر از شیشه از این قسمت انجام میپذیردو تمام کارایی ظرف عطر اسپری شما بستگی به کارایی والف دارد و با داشتن این ظرف عطر لازم نیست نگران باشید. چرا که کیفیت اجزایش بدون اغراق بالاستو این ظرف عطر در قسمت های انتهایی به صورت مات است. البته که کل شیشه شفاف است و این ویژگی سبب میشود همواره از مقدار عطر باقیمانده و سلامت عطرتان مطمعن باشید.

    در انتخاب عطر به چه چیزهایی اهمیت میدهید؟

    سوال این است در انتخاب عطر به چه چیزهایی اهمیت میدهید؟ بله درسته، رایحه عطر مهم ترین جنبه قابل توجه در خرید عطر است و دومین جنبه قطعا زیبایی بطری و جعبه عطرتان است. در این مقاله محصولی را به شما معرفی میکنیم که ضمن حفظ رایحه عطر به علت شیشه ای بودنش، زیبایی چشم گیری داشته و دو جنبه مهم  و قابل توجه در خرید عطر را در برمیگرد، این محصول در قالب ظرف عطر اسپری معرفی میشود.

     در خرید ظرف عطر دقت کنید.

    کیفیت ظروف شیشه ای عطر، ادکلن و اسپری از اهمیت بسیار بالایی در کنار طراحی زیبا برخوردار است. وجود ظروف باکیفیت، ماندگاری عطر را حفظ کرده و باعث کاهش رایحه و عطر محصول مورد نظر نمی شود. وجود اسپری با کیفیت باعث قدرت پاشش متناسب می شود.

    اسپری عطر و ادکلن را به ذرات زیر تبدیل کرده و محدوده پاشش آن را افزایش می دهد تا بتوانید بر روی تمام نقاط بدن خود عطر داشته باشید. پس حتما موارد مختلفی را در زمان خرید شیشه عطر بررسی نمایید. این موارد با داشتن قسمت های سازنده با کیفیت این ظرف عطر اسپری جذاب رعایت شده است.

    تغییر رنگ عطر خود را همواره بررسی کنید. تغییر رنگ در یک عطر می تواند معانی مختلف داشته باشد و .. این به مواد تشکمطمئن شوید که عطر را در ظروف مناسبی نگهداری  می کنید. مطمئن شوید که از آسیب به عطر جلوگیری می کنید. بطری های شکننده را در قفسه های بلند نگهداری نکنید و درپوش آن را روی بطری خود نگه دارید تا ازبی کیفیت شدن عطر جلوگیری کنید. اما ماندگاری عطر جدید چقدر است؟ عطرها نه تنها با گذشت زمان رقیق شده و جذابیت رایحه ی خود را از دست می دهند، بلکه تخریب ساختار مولکولی عطر و به دنبال آن تغییر رنگ عطر می تواند منجر به بوی بد عطر شود. در صورت نگهداری نادرست عطر، ممکن است پس از چند ماه، عطر بی کیفیت شود.

    این مورد نیز با شفاف بودن شیشه ظرف قابل بررسی است.یل دهنده عطر بستگی دارد.ترکیبی که با مواد طبیعی ساخته شده است به مرور زمان تیره می شود، اما بوی آن بدون تغییر باقی می ماند.رنگ عطرهای طبیعی سریعتر محو می شوند زیرا فاقد ماده تثبیت کننده مصنوعی هستند. از طرف دیگر، عطرهای مصنوعی با تغییر رنگ یا روغنی شدن روبه رو نمی شوند. اگر چنین دگرگونی رخ دهد، این سیگنالی است که عطر شما می تواند بوی مطبوع و ماندگاری خود را از دست بدهد.

    تاثیر زیبایی در خرید ظرف عطر

    به خوبی میدانید که مشتری فقط برای عطر داخل شیشه پول نمی‌دهد. بخش زیادی از جذابیت یک عطر مربوط به بطری آن است. متخصصان بازاریابی می‌دانند که لذت واقعی رایحه با یک ظرف جذاب تجربه می‌شود. مهم‌تر از همه اینکه در عصر اینترنت، بسیاری از برندها عطرهای خود را آنلاین به فروش می‌رسانند جایی که مشتری نمی‌تواند آنها را ببوید، بنابراین بطری عطر آن چیزی است که حواس مخاطب را درگیر کرده و علاقه‌ی او را برمی‌انگیزاند.

    همانگونه که در طراحی لباس به فرم بدن اشخاص توجه می‎‌‌شود و هر فرد مطابق شخصیت خود سبک و استایل خاصی برای پوشش انتخاب می‌کند، رنگ بطری و طراحی شیشه‌ی‌ عطر هم به عنوان پوشش مخصوص رایحه‌ها، باید با نوع رایحه هماهنگی و مطابقت داشته باشد. و هریک یادآور نماد خاصی است.

    هم اکنون میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عطر خلفی این محصول را با قیمت مناسب به صورت عمده و تکی تهیه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *