دسته بندی نشده

ظرف عطر اسپری 50 گرمی سینما

  • خصوصیات ظرف عطر اسپری 50 گرمی سینما اصل و با کیفیت پر فروش

    ظرف عطر اسپری 50 گرمی سینما شیشه شفاف و توپ توپی دارد. طراحی آن به صورت مکعب مستطیل بلند است. و طراحی درب اسپری به صورت استوانه کوتاه و نقره ای کشیده که باعث جذابیت و زیبایی ظرف عطر کمک می کند. و به راحتی روی ظرف قرار میگیرد و مانع از پریدن عطر میشود.

    این ظرف عطر اسپری سطوح برجسته دارد و کف مسطح و به خوبی در کمد کشو یا قفسه تان قرار میگیرد. این ظرف عطر اسپری دارای والف پلاستیکی با کیفیتی است که قدرت اسپری را حفظ میکند. چرا که والف مهم ترین جز در اسپری کردن عطر است و با کیفیت بودن این جز سبب کیفیت کل اجزا مانند عطر و ظرف عطر و … میشود.

    جنس شیشه این ظرف عطر بسیار مرغوب و با کیفیت است و از شکنندگی و پخش شدن عطرتان خیالتان راحت خواهد بود. و هیچ گونه حباب یا خشی نخواهید دید روی شیشه.

    بطری عطر علاوه بر کارکرد اصلی‌اش، وظیفه‌ی بازاریابی و فروش را هم برعهده دارد اغراق نکرده‌‌ایم. شیشه‌ی عطر باید یک تصویر عینی از رایحه‌ی درون خود ارائه دهد و آن را به تصویر کشد. از آنجایی که بسته‌بندی به عنوان عامل حیاتی در فروش محسوب می‌شود، خانه‌های عطر برترین طراحان را برای طراحی و تولید بطری‌هایی مطابق با رایحه‌ی عطرهای خود استخدام می‌کنند. در این مقاله به معرفی محصول ظرف عطر اسپری 50 گرمی سینما میپردازیم.

    ظرف عطر مناسب انتخاب کنید.

    و همانطور که در بالا اشاره کردیم کیفیت شیشه عطر در کیفیت ظرف عطر و خود عطر و ادکلن اهمیت بسزایی دارد و قطعا دیده اید که عطرهای خوب و اورجینال، شیشه‌ها و بطری‌های شفاف و با کیفیتی دارند.

    و می توان گفت که عطر و ادکلن خوب، معمولا شیشه‌ای سنگین و کریستالی دارد و سایر اجزای شیشه و بسته‌بندی آن ها نیز با کیفیت است.  درست مثل محصول معرفی شده در این مقاله. البته بطری برخی از عطر و ادکلن‌های خوب از جنس شیشه و کریستال نیست و از فلزات مختلف یا چوب تهیه می شود، با این تفاسیر، اگر به دنبال عطر و ادکلن خوب هستید، علاوه بر توجه به رایحه آن، باید به کیفیت شیشه و بسته‌بندی‌اش نیز توجه کنید. و یک ظرف عطر مناسب تشکیل شده از اجزای مناسب و طراحی زیبا است. جوری که هم عطر حفظ شود هم رایحه خوب پخش شود و هم زیبایی داشته باشد که پیام رسان خوبی برای ببینده باشد.

    نکته قابل توجه در طراحی بطری عطر

    قطعا دیگر میدانید که بخش زیادی از جذابیت یک عطر مربوط به بطری و ظرف نگه داری آن است. متخصصان بازاریابی می‌دانند که لذت واقعی رایحه با یک ظرف جذاب تجربه می‌شود. مهم‌تر از همه اینکه در عصر اینترنت، بسیاری از برندها عطرهای خود را آنلاین به فروش می‌رسانند جایی که مشتری نمی‌تواند آنها را ببوید، بنابراین بطری عطر آن چیزی است که حواس مخاطب را درگیر کرده و علاقه‌ی او را برمی‌انگیزاند. یک مارک تجاری موثر با ظاهر قدرتمند، احساسات مشتریان را تحریک می کند و در نهایت بر رفتار و انتخاب مصرف کننده تأثیر می گذارد.

    به راحتی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عطر خلفی این محصول را با قیمت مناسب به صورت عمده و تکی تهیه کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *