دسته بندی نشده

ظرف عطر اسپری 30 گرمی شیخ

  • معرفی ویژگی های ظرف عطر اسپری 30 گرمی شیخ با کیفیت موجود در فروشگاه

    این ظرف عطر اسپری 30 گرمی شیخ که شیشه شفاف دارد و و طراحی آن به صورت خاصی است

    که در قسمت های انتهایی پهن تر میشود و سطح نسبتا برجسته ای دارد

    و کف مسطح اش باعث میشود به راحتی در کمد کشو یا قفسه شما قرار بگیرد و فضا را زیباتر کند.

    طراحی درب پوش به صورت رنگی و استوانه بلند به جذابیت ظرف عطر اسپری افزوده است و از جنس فلز میباشد.

    جنبه های سازنده ی ظرف را نیز بد نیست بررسی کنیم:

    این ظرف دارای والف پلاستیکی با اندازه مناسبی است که کیفیت بالایی داشته و قدرت اسپری را بالا میبرد.

    در عطرهای کپی یا تقلبی معمولاً از والف عطر معمولی استفاده و در قسمت پایینی از فلزی نامرغوب و ساده استفاده می‌شود.

    به این دلیل که قیمت تمام شده عطر کپی یا تقلبی بالاتر رفته و دیگر تولید آن صرفه اقتصادی برای تولید کننده ندارد.

    توجه داشته باشید که در قسمت پایین والف عطرهای تقلبی به هیچ عنوان از پلاستیک استفاده نمی‌شود.

    البته از تاثیر درب اسپری این کالا که از جنس فلز است در پاف مناسب نیز نباید گذر کرد. مرغوب ترین اجزای سازنده مانند پازل کنار هم قرار گرفته و این محصول خوش ساخت و سبک را تشکیل می دهد. گر به دنبال شیشه عطری مناسب و سبک برای همراهی در کیف و ماشین خود هستید، خرید این شیشه عطر بسیار مناسب می باشد.

    بطری عطر باید زیبا باشد.

    از آنجایی که یک ظاهر  شیک و مرتب اولین چیزی است که توجه مشتری را جلب می‌کند توجه به این موضوع نیز از اهمیت زیادی برخوردار است مشتری فقط برای عطر داخل شیشه پول نمی‌دهد. بخش زیادی از جذابیت یک عطر مربوط به بطری آن است. از زمان تولید اولین عطرها، محفظه‌‌‌‌‌ی نگهداری آنها یا همان ظرف عطر نیز دغدغه تولیدکنندگان عطر بود. روند طراحی بطری عطر در طی سالیان از لحاظ شکل و جنس دستخوش تغییرات زیادی شد ولی در نهایت آنچه همیشه اهمیت داشت و دارد پیامی است که از طریق آن به مخاطب منتقل می‌شود.

    اگر بگوییم بطری عطر علاوه بر کارکرد اصلی‌اش، وظیفه‌ی بازاریابی و فروش را هم برعهده دارد اغراق نکرده‌‌ایم. شیشه‌ی عطر باید یک تصویر عینی از رایحه‌ی درون خود ارائه دهد و آن را به تصویر کشد. از آنجایی که بسته‌بندی به عنوان عامل حیاتی در فروش محسوب می‌شود،متخصصان بازاریابی می‌دانند که لذت واقعی رایحه با یک ظرف جذاب تجربه می‌شود.

    مهم‌تر از همه اینکه در عصر اینترنت، بسیاری از برندها عطرهای خود را آنلاین به فروش می‌رسانند جایی که مشتری نمی‌تواند آنها را ببوید، بنابراین بطری عطر آن چیزی است که حواس مخاطب را درگیر کرده و علاقه‌ی او را برمی‌انگیزاند. همانگونه که در طراحی لباس به فرم بدن اشخاص توجه می‎‌‌شود و هر فرد مطابق شخصیت خود سبک و استایل خاصی برای پوشش انتخاب می‌کند، طراحی شیشه‌ی‌ عطر هم به عنوان پوشش مخصوص رایحه‌ها، باید با نوع رایحه هماهنگی و مطابقت داشته باشد. همانطور عطر با روحیه هر شخصی سازگار باشد، ظرف عطر نیز باید اینچنین باشد، به این نکته نیز توجه کنید.

    هم اکنون میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عطر خلفی این محصول را با قیمت مناسب به صورت عمده و تکی تهیه کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *