دسته بندی نشده

ظرف عطر اسپری 30 گرمی آرمانی اس آی رنگی

  • خصوصیات ظرف عطر اسپری 30 گرمی آرمانی اس آی باکیفیت

    این ظرف عطر اسپری 30 گرمی آرمانی اس آی که شیشه رنگی  ولی شفاف دارد اگر شیشه عطر و ادکلنی که می‌خواهید انتخاب کنید، رنگی است، باید توجه داشته باشید که بر روی رنگ آن هیچ خط و خشی نیوفتاده باشد. عطر و ادکلن خوب، معمولا شیشه‌ای سنگین و کریستالی دارد و سایر اجزای شیشه و بسته‌بندی آن با کیفیت است. و طراحی آن به صورت مکعب مستطیل نسبتا کوتاه است و سطح صاف دارد و و طراحی درب پوش  آن رنگی و گوی مانند است که باعث جذابیت ظرف می شود. این بطری دارای والف پلاستیکی است که سبب پاشش عطر و ایجاد خط بو میشود.

    خط بو چیست؟

    خط بو عطر یا سیاژ یعنی فردی هنگام حرکت، بوی ادکلن یا پرفیوم خود را همچون ردی به جا بگذارد. درب پوش این ظرف فلزی و بسیار مستحکم است که عملکرد اسپری را بهبود میبخشد. قسمت های انتهایی بطری به صورت مات است. بدنه ظرف از جنس شیشه مقاوم است. دقت کنید که عطرهای با کیفیت، شیشه‌ها و بطری‌های شفاف و با کیفیتی نیز دارند. در شیشه عطرهای خوب به هیچ عنوان نمی‌توانید آثاری از حباب‌های درون شیشه یا خط و خش مشاهده کنید.

     

    تاثیر بسته بندی ظاهر در ظرف عطر

    نوع بسته بندی می تواند به ایجاد حس خاصی در مشتری کمک نماید. شما با نگاه کردن به تفاوت بین طراحی بسته بندی می توانید به این نکته مهم پی ببرید .

    از عواملی که تاثیر بالایی در خریدن یا نخریدن یک عطر و ادکلن دارد فرم شیشه آن میباشد که دارای اهمیت زیاد است اگرچه ملاک اصلی خود ماده عطر داخل شیشه و کیفیت آن است اما خوشبختانه یا متاسفانه مشتریان به ظاهر بسته بندی و شیشه عطر اهمیت ویژه ای  می دهند و به همین دلیل کسانی که مسئولیت طراحی را دارند باید تمام تلاش خود را برای جذاب تر نشان دادن این محصول در کنار نمایش ویژگی های آن بکنند.

    بنابراین باید توجه ویژه ای به ظاهر شیشه عطر شود. که بدون اغراق میتوانیم بگوییم طراحی این ظرف عطر لاکچری، دقت و ظرافت بالایی دارد.

    یکی از اهداف اصلی در بازار فروش ارایه کیفیت به همراه جذابیت است و باید به گونه ای با احساس مشتری بازی شود و ترغیب شود که محصول را خریداری کند.

    برای عطر خود ارزش قائل باشید.

    برای سخن آخر این مقاله، برای یکی از مهم ترین اجزای تکمیل کننده جذابیت یعنی عطر، ارزش قایل باشید و زیباترین مقاوم ترین لباس و پوشش را برایش انتخاب کنید.

    سعی کنید ظرفی عطری که انتخاب می کنید شیشه باشد زیرا شیشه از نظر شیمیایی خنثی است به عبارتی شیشه با ماده محتوی خود هیچ گونه واکنشی انجام نمی دهد.

    طعم و مزه محصول درظروف شیشه ای بدون تغییر حفظ می شود. ظروف شیشه ای شفاف بوده و اجازه رؤیت محتوی خود را به مصرف کننده می دهد. این ظروف شیشه ای از استحکام خوبی برخوردار است و به اشکال، اندازه ها و رنگهای مختلف تولید می شود.

    ظروف شیشه ای قابل بازیافت بوده و هیچ خطر آلودگی برای محیط زیست نخواهند داشت. بطری و جارهای شیشه ای شرکت عطر و بو با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه بدون حباب و موج تولید میشود. طرح و قطره های ظریف با استحکام بالا از محسنات این محصولات می باشد.

    شما میتوانید برای تهیه لباس عطر خود به فروشگاه اینترنتی عطر خلفی مراجعه کنید و با دیدن انواع ظروف عطر با دست باز جنس مورد نظر خود را با قیمت مناسب به صورت عمده و تکی تهیه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *