دسته بندی نشده

ظرف عطر اسپری های 30 گرمی موجود در عطرخلفی

  • خصوصیات تعدادی از ظرف عطر اسپری های 30 گرمی موجود در فروشگاه عطر خلفی

    آکوا دی جیو شفاف

    این ظرف عطر دارای بدنه شیشه ای و مقاوم است. و به صورت مکعب مستطیل طراحی و 30 گرم از عطر را در خود جا می دهد.

    این شیشه عطر اسپری اورجینال بسیار خوش دست و سبک است و قابلیت حمل در کیف و .. را دارد. کف مسطح دارد که باعث میشود به خوبی در قفسه های اتاق یا فروشگاه قرار بگیرد و باعث زیبایی دکوراسیون نیز شود. این ظروف دارای اجزای با کیفیتی چون والف پلاستیکی درب اسپری پلاستیکی و درب پوش مستحکم است.

     

    آنیک   

    این ظرف عطر اسپری شیک از جنس شیشه است. و به صورت خاصی چون گوی کشیده با نقوش برجسته طراحی می شود که دارای درب پوشی با رنگ های متنوع است و طراحی نیم کره ای دارد. و به خوبی بسته و مانع جریان یافتن هوا در این مجموعه می شود. این ظرف ضمن نگه داری 30 گرم عطر حجم زیادی را در فضا اشغال نمیکند. و گزینه مناسبی برای همراهی در روز است.

     

     

     

    جنتلمن آنلی رنگی

    این ظرف عطر اسپری خاص دارای بطری از جنس شیشه مقاوم و گرمادیده است و البته که شفاف است و در نواحی انتهایی کمی به صورت مات است و با رنگ هایی زیبا جذاب تر شده است. درب پوش آن نیز هماهنگ با رنگ های هاله در سطح ظرف است و نمای فوق العاده ای به نمایش میگذارند. این ظرف عطر اسپری قیمت مناسب و با کیفیت دارای والف و درب اسپری پلاستیکی است. و قدرت پاف و اسپری به خوبی حفظ می شود. ضمن نگه داری 30 گرم عطر بسیار سبک و خوش دست است.

     

     

    استوانه ای پرفیوم مشکی

    این ظرف عطر دارای بدنه تیره رنگ با نوشته های سفید پرفیوم است. به صورت استوانه طراحی و دارای درب پوش استوانه ای همراه شیارهای برجسته ای است. که زیبایی خاصی به ظرف به ارمغان می آورد. رنگی و تیره بودن این بطری مزیت خوبی محسوب میشود زیرا عطر مورد نظرتان به دور از نور قرار میگرد  و فرمول شیمیایی اش دست خوش تغییرات نمیشود.

     

     

     

    جومالون

    این ظرف عطر اسپری شیشه ای به صورت مکعبی طراحی شده در کناره ها کمی مات است ولی کل طرف نمای شفاف دارد.دارای درب اسپری و والف پلاستیکی است. با توجه به قیمت مناسبش دارای کیفیت بالا است. و 30 گرم از عطر مورد نظرتان را در خود جا میدهد ولی بسیار خوش دست و سبک است.

     

     

    در خرید شیشه عطر اسپری به این نکات حتما کنید.

    کیفیت ظروف شیشه ای عطر، ادکلن و اسپری از اهمیت بسیار بالایی در کنار طراحی زیبا برخوردار است. وجود ظروف باکیفیت، ماندگاری عطر را حفظ کرده و باعث کاهش رایحه و عطر محصول مورد نظر نمی شود. وجود اسپری با کیفیت باعث قدرت پاشش متناسب می شود. اسپری عطر و ادکلن را به ذرات زیر تبدیل کرده و محدوده پاشش آن را افزایش می دهد تا بتوانید بر روی تمام نقاط بدن خود عطر داشته باشید. پس حتما موارد مختلفی را در زمان خرید شیشه عطر بررسی نمایید.

    به بخشی که باعث اسپری یا پاشیدن عطر می شود را در اصطلاح والف میگویند. در واقع خروجی عطر از شیشه از این قسمت انجام میپذیرد. که به آن والف عطر یا پاف هم میگویند. و بیش از نود درصد کیفیت پخش رایحه عطر شما بستگی به این قسمت دارد و باید ظرف انتخاب کنید که این موردش باکیفیت باشد.

    مطمئن شوید که عطر را در ظروف مناسبی نگهداری می کنید. مطمئن شوید که از آسیب به عطر جلوگیری می کنید. بطری های شکننده را در قفسه های بلند نگهداری نکنید و درپوش آن را روی بطری خود نگه دارید تا ازبی کیفیت شدن عطر جلوگیری کنید. اما ماندگاری عطر جدید چقدر است؟ عطرها نه تنها با گذشت زمان رقیق و جذابیت رایحه ی خود را از دست می دهند. بلکه تخریب ساختار مولکولی عطر و به دنبال آن تغییر رنگ عطر می تواند منجر به بوی بد عطر شود. در صورت نگهداری نادرست عطر، ممکن است پس از چند ماه، عطر بی کیفیت شود.

    تغییر رنگ در عطرها

    تغییر رنگ عطر خود را همواره بررسی کنید. این تغییر در یک عطر می تواند معانی مختلف داشته باشد و .. این به مواد تشکیل دهنده عطر بستگی دارد. ترکیبی که با مواد طبیعی ساخته می شوند به مرور زمان تیره می شود. اما بوی آن بدون تغییر باقی می ماند. رنگ عطرهای طبیعی سریعتر محو می شوند زیرا فاقد ماده تثبیت کننده مصنوعی هستند. از طرف دیگر، عطرهای مصنوعی با تغییر رنگ یا روغنی شدن روبه رو نمی شوند. اگر چنین دگرگونی رخ دهد، این سیگنالی است که عطر شما می تواند بوی مطبوع و ماندگاری خود را از دست بدهد. این امری قابل پیشگیری است، با شفاف بودن شیشه عطر میتوان از موارد بالا جلوگیری کرد زیرا که همواره قابل رویت هستند.

     

     

    باعث خوشحالی تیم ماست که شمارا در خرید راحت و آسان ظرف عطر مورد نظرتان یاری دهیم. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عطرخلفی ظرف عطر اسپری خودرا با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *