اتاق خبر عطر خلفی

خصوصیات عطر ولنتینو دونا زنانه

  • عطر ولنتینو دونا زنانه

    ولنتینو دونا ادو پرفیوم زنانه از برند والنتینو یا ولنتینو Valentino، رایحه‌ ای عالی ساخت فرانسه است که در سال 2016 وارد بازار شد. این ادو پرفیوم از کار های موفق و محبوب سونی کونستنت و آنتوان میزندی است.

    Valentino Donna Eau de Parfum For Women، یک سال پس از درخشش چشمگیر ولینتا اومو ادو تویلت مردانه به بازار آمد. این عطر با کمک روایح ترنج ایتالیایی، گل رز بلغاری، نعناع هندی و رایحه‌های منحصر به‌ فرد دیگرش چنان غوغایی می‌ کند که در هر مجلس و میهمانی بدرخشید.

    رایحه ولنتینو دونا ادو پرفیوم زنانه

    ولنتینو دونا ادو پرفیوم زنانه، عطری از خانواده بویایی شرقی چوبی و دارای طبع رایحه‌ ای گرم و طعمی شیرین و تلخ است. این عطر غلظت ادو پرفیوم داشته و دارای پراکندگی و ماندگاری قابل قبولی است؛ به این ترتیب برای استفاده در روزهای بهاری، پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود.

    با اولین اسپری روی پوست و محل نبضتان و استشمام بوی این عطر دوست‌داشتنی، بوی نارنج را حس خواهید کرد. این عطر و بوی شیرین و مرکباتی، طراوت و تازگی فراوانی را به شما هدیه خواهد کرد. پس از مدتی، این نت‌ آغازی کم‌ رنگ شده و جای خود را به نت‌ های میانی خواهند داد. نت‌ های میانی از ترکیب گل رز بلغاری و زنبق بوده و سرزندگی نت ابتدایی را در مضاعف می‌ کنند. در نهایت نت‌ های پایانی از روایح گیاه پاتچولی یا نعناع هندی، چرم و وانیل از راه می‌ رسند. تندی و هیجان این روایح، راه آسانی برای بازگرداندن نشاط و سرزندگی است.

    طراحی شیشه Valentino Donna Eau de Parfum For Women

    بطری ولنتینو دونا ادو پرفیوم زنانه، با همان طرح بطری نسخه مردانه به بازار آمده است. بدنه بطری از شیشه سنگین و طرح‌ داری تشکیل شده است. بافت روی بدنه از هرم‌ های کوچک فراوانی درست شده و باعث می‌ شود با دیدنش به یاد تلألو نور بر روی جواهرات بیفتید. تفاوت اصلی این عطر با نمونه مردانه فقط در رنگ آن است. این عطر رنگ صورتی ملیحی دارد که به‌ نوعی نمادی از گل‌ های خوشبوی به کار رفته در آن است. این مواد مایع عطری زیر بافت طرح‌دار این بطری نمایی خارق‌ العاده ساخته‌ اند.

    روی بدنه بطری، پلاکی طلایی‌ رنگ وجود دارد که نشان تجاری ولنتینو با فونتی درشت بر آن حک شده است. گردن و درپوش بطری نیز به‌رنگ طلایی هستند و با پلاک طلایی‌ رنگ روی شیشه و رنگ‌ و آب کلی آن هماهنگی بی‌ نظیری یافته‌ اند. ساختار درپوش و گردن عطر استوانه‌ ای بوده و براقیت آن در کنار تلألو بدنه نمایی خارق‌‌ العاده می‌ سازد.

    عطر والنتینو دونا عطری اغواگر و جذاب

    عطر والنتینو دونا زنانه عطری خاص ، منحصر به فرد و اغواگراست که به بانوان شیک پوش برای استفاده در مهمانی ها و یا مجالس رسمی پیشنهاد می شود. ادکلن والنتینو دونا جشنی از فضل رومی و زنانگی عاشقانه است . بطری آن با گل میخ والنتینوی نمادین طراحی شده است ، با الهام از معماری رم که امضای Valentino Couture است.

    نت اولیه: و آغازین این عطر برگاموت است.

    میانی: از عنبیه و گل بلغاری تشکیل شده است.

    نت های: پایه وانیل ، چرم و پاچولی هستند.

    عطر ولنتینو دونا زنانه، دارای رایحه ای ملایم، معتدل و شیرین است. این رایحه علاوه بر ایجاد نشاط و سرزندگی، حس خوب اعتماد به نفس و صلابت را به شما هدیه می کند.

    این ادکلن زنانه برای خانم هاییست که به زن بودن خود می بالند و همواره برای خودشان ارزش زیادی قائلند. استفاده از این محصول برای مراسم های رسمی و نیمه رسمی پیشنهاد می شود. با این عطر خواهید دید که در جمع اطرافیان حس خاص بودن دیگری را تجربه خواهید کرد. رایحه عطر زنانه Valentino Donna شامل ترکیبی از نارنج ایتالیایی، رز بلغاری، زنبق، نعناع هندی، شیرینی چرم و وانیل است.

    استفاده از ادکلن والنتینو دونا زنانه مناسب چه فصل ها و زمان و مکان هایی است؟

    این عطر با بوی شیرین و گرمش برای روزهای بهاری، پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌ شود. این عطر خاص ، منحصر به فرد و اغواگر به بانوان شیک پوش برای استفاده در مهمانی ها و یا مجالس رسمی پیشنهاد می شود. تیم حرفه ای سایت عطر خلفی خرید ولنتینو دونا زنانه را به شما پیشنهاد  می دهد.

    چرا ادکلن ولنتینو را انتخاب کنیم ؟

    این رایحه علاوه بر ایجاد نشاط و سرزندگی، حس خوب اعتماد به نفس و صلابت را به شما هدیه می کند. اگر دنبال یک ادکلن با ماندگاری بالا هستید بدون شک ادکلن ولنتینو یکی از بهترین ها در نوع خودش است عطر ادکلن والنسیو والنتینو دونا زنانه روونا یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین عطر های شرکت روونا می باشد .

    بانویی که ولنتینو دونا ادوپرفیوم زنانه را استفاده می کند در میان هر جمعی مانند کریستالی براق می درخشد. این عطر رایحه بسیار اغواکننده و خاص است. همچنین  دارای ماندگاری و پخش بوی بسیار بالا و بسیار لوکس و با کیفیت خارق العاده است.

    ولنتینو دونای زنانه با حجم 100 میلی‌ لیتری تا مدت‌ ها به عطر اصلی بانوان تبدیل خواهد شد. باتوجه به مواردی که در بالا ذکر شد سایت عطر خلفی خرید ادکلن  والنتینو دونا زنانه خوشبو را به شما پیشنهاد می دهد.

    خرید عطر ولنتینو دونا اورجینال

    اگر تا به حال خرید اینترنتی عطر را تجربه نکرده اید، ما برای شما یک خبر خوب داریم. اکنون فروشگاه اینترنتی عطر خلفی با سال ها سابقه در زمینه ی فروش ادکلن های اورجینال و کسب رضایت مشتری، در کنار شماست. شما می توانید با اولین خرید از فروشگاه معتبر عطر خلفی، حس خوب خرید عطر اورجینال با قیمتی منصفانه را تجربه کنید. هدف ما رضایت شما و خلق لحظاتی خوش برای مشتریان عزیزمان است. عطر و ادکلن های اورجینال عطر خلفی به شما تضمین خواهند شد!

    اگر به رایحه های ملایم و شیرین علامند هستید، مشاورین ما خرید اینترنتی ادکلن اصل ولنتینو دونا با بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش همین حالا با ما در ارتباط باشید.

    ادکلن والنتینو دونا زنانه مناسب هدیه و کادو تولد

    خرید عطر ولنتینو دونا با توجه به پخش بوی بالا، ماندگاری قابل‌ قبول، شیشه‌ی محکم، حجم 100 میلی‌ لیتری و برند شناخته‌ شده‌ اش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌ گیرد، بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود.

    ادکلن ولنتینو دونا را می توان به مناسبت های مختلفی همچون، سالگرد ازدواج، روز تولد، روز زن، ولنتاین و بسیاری مناسبت های دیگر هدیه داد. شما میتوانید خرید عطر والنتینو دونا زنانه  برای عزیزانتان را با مناسب ترین قیمت عطر ادکلن از سایت عطر خلفی داشته باشید.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *