اتاق خبر عطر خلفی

معرفی کامل عطر دونا تروساردی

  • عطر تروساردی دونا زنانه

    ادکلن زنانه پرستیژ مدل تروساردی دونا (Trussardi Donna)؛ با عطر خوش و ماندگاری بالا همراه شایسته شما در مهمانی و دور همی های شبانه خواهد بود. ادکلن زنانه پرستیژ مدل تروساردی دونا، با رایحه معروف عطر تروساردی دونا و با عطر خوش و رایحه دلپذیری که از شما به طور خاص به جا می‌ گذارد، می‌ تواند تایید حضور شما در یک جمع باشد و همه نگاه ها را به سمت شما جذب ‌کند.

    پیشنهاد ما به بانوان سخت پسند و شیک پوش این است که توانسته متناسب با هر سلیقه ای،عطر دلخواه بانوان و آقایان را با رایحه های معروف دنیا فراهم کند. شما می توانید برای تهیه این این عطر و انواع ظرف عطر به فروشگاه اینترنتی عطر خلفی مراجعه کنید.

    نت های عطر دونا تروساردی

    شما با زدن اولین اسپری از دونا تروساردی با ترکیباتی میوه ای و مرکباتی مواجه خواهید شد؛ ترکیباتی از یوزو، لیمو آمالفی و نت‌ های میوه‌ ای. از نت آغازین عطر دونا مشخص است که شما با رایحه ای تازه و فرحبخش روبرو هستید.

    نت های میانی که پس از اندک زمانی خود را بروز می دهد، برای تروساردی دونا شامل گل یاس، نیلوفر آبی و شکوفه پرتقال آفریقایی می شود که در واقع مجموعه ای است از نت های گلی.

    پایانی همواره پس از مدت زمان طولانی تری خود را نشان می دهد و دوام و ماندگاری بیشتری هم دارد. نت پایه تروساردی دونا از نت های چوب صندل سفید، نعناع هندی، سدر، وانیل تشکیل شده است. در واقع می توان گفت آن چه که از این عطر ادکلن زنانه باقی می ماند، این نت ها هستند.

    این رایحه شیرین، نشاط آور و تازه است تمام احساسات مربوط به یک زن جوان با انگیزه در یک شیشه، در تروساردی دونا جمع شده است. عطر دونا تروساردی از خیره کننده ترین و خوش رایحه ترین گل ها تشکیل شده است و همین امر سبب شده تا تروساردی دونا ۲۰۱۱ (Trussardi Donna 2011) به عنوان یکی از بهترین عطرهای گلی ملایم شناخته شود و طرفداران زیادی داشته باشد. این عطر مظهر ظرافت و زنانگی است؛ این عطر کاملا مناسب هر زنی است که خوش ذوق باشد و با انتخاب یک رایحه ساده در عین حال شیک و مدرن باشد و بتواند در جمع متمایز و درخشان باشد.

    کجا تروساردی دونا را استفاده کنیم و با چه لباسی ست کنیم؟

    این عطر مناسب استفاده در هر مکانی است. رایحه ی لطیف دونا در محیط کار به هیچ وجه آزار دهنده نیست و در میهمانی ها می توانید با آن بدرخشید. این عطر حتی برای یک پیاده روی یا خرید کردن در بازار هم کاملا مناسب است.

    بهترین پوشش برای دونا لباس هایی در استایل کژوال و با رنگ های روشن تر هستند. اگر طرح های گلی و فلورال هم داشته باشند که رایحه ی عطر با پوشش شما هارمونی بیشتری هم خواهد داشت.

    ماندگاری و پخش بوی این عطر 

    ادکلن تروساردی دونا دارای پخش بوی خوب و ماندگاری کاملا قابل قبول است. نباید از عطر هایی با روایح ملایم توقع پخش و ماندگاری بسیار زیاد داشت چون این مورد باعث تخریب شدن لطافت عطر شما می شود. با توجه به نوع رایحه تروساردی دونا عملکرد بسیار خوبی دارد.

    دونا برای چه سنینی مناسب است و در چه فصلی می توان استفاده کرد؟

    دونا تقریبا برای همه ی افراد قابل پوشیدن است اما ذات ملایم و با وقار آن بر روی یک بانوی زیبا روی میانسال بهتر خود را نشان می دهد. به هر حال اگر شما به رایحه ی تروساردی دونا علاقه دارید اصلا نگران استفاده از آن نباشید و اطمینان داشته باشید که همه از استشمام بوی دونا در اطرافتان و از همه مهم تر خود شما لذت خواهید برد.

    رایحه ی تروساردی دونا مانند آواز خوانی پرندگان در فصل بهار کاملا یاد آور این فصل است و بهترین زمان استفاده از آن قطعا بهار است ولی در تابستان و پاییز هم کاملا قابل پوشیدن است.

    چطور این عطر را بزنیم؟

    خانم ها به استفاده ی اصولی و درست از عطر بسیار اهمیت می دهند.

    برای اسپری کردن به نحوه درست عطر دونا تروساردی چند نکته وجود دارد که به آن می پردازیم. که هم پخش بوی عطر شما را بیشتر می کند و هم عطر زمان بیشتری ماندگار خواهد ماند.

    اولین قدم برای این کار استفاده از عطر بر روی نقاط نبض دار بدن است مانند مچ دست ، استخوان ترقوه و پشت زانوها.

    یک خانم شیکپوش می داند بهترین زمان استفاده از عطر بعد از حمام زمانی که بدن مرطوب است می باشد.

    پوست خشک سریعا عطر را به خود جذب می کند پس در نتیجه مرطوب نگه داشتن پوست سبب ماندگاری بالاتر عطر می شود.

    عطر شما بعد از چند ساعت نیاز به تمدید دارد. بهتر است اگر تایم زیادی را در بیرون از منزل سپری می کنید عطر خود را بعد از سه الی چهار ساعت تمدید کنید.

    بعد از اسپری کردن به هیچ عنوان پوستتان را به هم نمالید تا مولکول های عطر خود را نابود نکنید.

    هرگز از مصرف مرطوب کننده های بی بو برای نگه داشتن و افزایش ماندگاری عطر خود غافل نشوید.

    تفاوت های اصل و فیک تروساردی دونا

    شما می توانید برای خرید عطر دونا تروساردی زنانه به فروشگاه ارزان اینترنتی عطر خلفی مراجعه کنید و از یک خرید مطمعن و به صرفه لذت ببرید.

    نکات زیر باعث می شود از اصل بودن خرید خود اطمینان یابید:

    در این محصول در نسخه اصلی طلایی براق بوده ولی در نسخه تقلبی طلایی کدر است.

    روی محصول اصلی نوشته ها فونت تمیز و کیفیت بالایی دارند.

    درب شیشه ی عطر در نسخه ی اصلی مقداری سنگین تر است

    وزن شیشه ی عطر نسخه ی اصلی از نسخه ی تقلبی بیشتر است.

    اتیکت متصل به شیشه در نسخه های تقلبی یا وجود ندارد یا بافت خاصی ندارد.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *