اتاق خبر عطر خلفی

مشخصات عطر ترزور میدنایت رز لانکوم زنانه

  • عطر ترزور میدنایت ترزور زنانه

    عطر ترزور میدنایت رز، همانطور که از نامش پیداست؛ به رز خوشبو معروف است. فرمولاسیون مدرن، ساده و در عین حال خوشبو و کاملا زنانه این عطر، شروعی میوه‌ ای و گلی از رایحه تمشک در ترکیب با اسانس گل رز دارد که بسیار دوست داشتنی است. اما در آخرین لحظات روایحی همچون مشک و چوب سدر در عرصه می‌ تازند و رایحه عطر را به سمت گروه بویایی گل‌ دار چوبی کشک‌ دار می‌ برند. اما آن چه که در نهایت از این عطر به مشام می‌ رسد، شیرین و کمی ترش است.
    اکسیر اغواگر ترزور میدنایت رز، روایت یک دختر عاشق پاریسی است که عشق خود را در تصویر یک شاخه گل رز می‌ بیند. او این گل رز را از معشوقه‌ اش به نشانه وفای به عهد و دوست داشتن و علاقه مندی هدیه گرفته است. و با هر نگاه به آن به خیالی آرام از رویا های عاشقانه‌ اش فرو می‌ رود. در اولین برخورد با میدنایت رز زنی که خیلی آراسته است که ناگهان فردی سربه‌ زیر را می‌ بینید که پای خود را از خط قرمز ها و حیطه قوانین شخصی‌ اش در متعهد بودن به معشوقه‌ خود فراتر نمی‌ گذارد.
    کمپانی لانکوم برای تاکید به حکایتی عاشقانه و شاخه گل رز نهفته در قلب این عطر زنانه، گردن بطری را الماسی و تراشیده آن را با یک ربان پارچه‌ ای به شکل گل رز تزئین کرده است. گرمای وجودی ترکیب این ادوپرفیوم فرانسوی بیشتر برای استفاده در روزهای عاشقانه بارانی و ابری پاییز که هوا خنک و سر است مناسب است. هر چند که عشق بازی در هوای سوزان و برفی زمستان نیز حال‌ و هوای خودش را دارد. و به شدت در میان هاله شاداب این عطر عاشقانه، دل‌انگیز است.

    رایحه ادوپرفیوم لانکوم ترزور میدنایت رز زنانه

    رایحه این عطر جذاب و  اغواگر، ﺗﺮﮐیبی ﻣﺎﻫﺮﺍﻧﻪ‌ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺷﮑﻮﻩ عشق ﻭ ﻫﻮﺱ است که در ماندگاری آن تاثیر شگفت انگیزی دارد. در لایه‌ های اولیه Tresor Midnight Rose ، به ترکیبی غالب و ملموس از نت‌ های اصلی تمشک و گل رز برخورد می‌ کنیم. که با اولین اسپری روی محل نبض، پشت گوش یا لباس‌ تان، به سرعت در فضای اطراف شما پخش می‌ شود. این ترکیب ماهرانه، حسی سرشار از سرزندگی و امید به همراه انرژی‌ های مثبت فراوان را از همان ابتدای کار در وجودتان جاری می‌ کند.
    پس از مدتی این نت‌ ها شروع به محو شدن می‌ کنند و نت‌ های‌ میانی خیلی آرام به جای آن‌ ها ظاهر می‌ شوند. قلب هرم بویایی این عطر زنانه از ترکیب ظریف نت‌ های گلی شامل گل صد تومانی و گل یاسمن سفید در کنار بوی نافذ دانه فلفل صورتی و برگ انگور فرنگی سیاه تشکیل شده است. شیرینی منتشر شده. از این مخلوط گلی و ادویه‌ ای شادابی عجیبی را به شما هدیه می‌ کند که در قعر آن قدرت عشق و تعلق خاطر وجودتان تقویت می‌ شود.
    و اما در نهایت، سریعا متوجه تغییر واضح نت‌ های قبلی در روایح پایانی این عطر زنانه می‌ شوید. رایحه پایانی به ماندگاری و قدرت پخش آن کمک بسیاری کرده و از کنار هم قرار گرفتن وانیل، مشک و چوب سدر تشکیل شده است. نت‌‌ های پایانی عامل محرک و انرژی‌ بخشی هستند که با گرما و تندی دل‌ انگیز خود حس غرور و شجاعت را در ذات بی‌ پروای زنان عاشق به ارمغان آورده و در آخر رایحه عطر را با القای اعتماد به‌ نفس مطلق به پایان می‌ رسانند.

    ترزور میدنایت رز مناسب چه مکان هایی است؟

    ادوپرفیوم ترزور میدنایت رز، رسمی و اسپورت نمی‌ شناسد؛ بلکه یک عطر همه‌ فن حریف زنانه است که در هر مکانی قابل استفاده است. شما با استفاده از این عطر، چه در مراسم‌ های رسمی و چه در یک فضای خلوت دو نفره، همچون یک بانوی اصیل و عاشق می‌ درخشید. بطری این عطر در حجم  75 میلی لیتری در بازار وجود دارد که بسیار کافی و به‌ صرفه است و حداقل برای استفاده یک سال کافی است. اما می‌توانید آن را در حجم‌ های کوچک‌ تر دستریز نیز تهیه کنید.

    طراحی شیشه ادوپرفیوم Lancome Tresor Midnight Rose

    بطری این عطر دوست‌ داشتنی زنانه از برند لانکوم، با پیروی از بطری عطر های ترزور و تقریبا شبیه به شیشه عطر میدنایت این لاو طراحی شده است. این شیشه به شکل یک کریستال استوانه‌ ای تراشیده شده است که گوشه‌ های زاویه‌ دارش در نواحی کناری آن به‌شدت جلب توجه می‌ کند.
    برای جذابیت هر چه بیشتر این بطری، هاله‌ هایی از سایه روشن رنگ بنفش تا رنگ صورتی روشن در بدنه آن دیده می‌ شود. در عین حال یک در پوش چند وجهی به شکل الماس نیز روی آن جا سازی می‌ شود.
    جعبه عطر نیز در برقراری هماهنگی با بطری عطر، به رنگ بنفش و بسیار ساده طراحی شده است. از طرف دیگر تمام جزئیات نوشته شده روی بطری، روی جعبه نیز به چشم می‌ خورد با این تفاوت که غلظت Eau de Perfume هم برای آگاهی بیشتر مصرف‌ کنندگان و خریداران روی آن نوشته شده است.

    عطر ترزور میدنایت رز عطر میهمانی های رسمی

    عطر لانکوم ترزور میدنایت رز زنانه با رایحه ی گرم و شیرین است. غلظت ادوپرفیوم، گروه بویایی چوبی مشکی گل ، و پخش بو و ماندگاری بسیار بالا مناسب برای استفاده در روز های سرد سال و میهمانی های رسمی می باشد.

    Lancome Tresor Midnight Rose بیانگر داستان های معطر و عاشقانه ی شهر پاریس می باشد. این عطر در سال 2011 با معرفی بازیگر هالیوود Emma Watson به بازار معرفی شد.

    ادوپرفیوم ترزور میدنایت رز نسخه‌ ای دیگر از سری ترزور است. که کمپانی لانکوم آن را یک سال پس از میدنایت این لاو؛ یعنی در سال 2011، با ظاهری مشابه به آن عرضه کرد. کمپین تبلیغاتی این عطر با حضور بازیگر مشهوری به نام اما واتسون (Emma Watson) سرو صدای فراوانی بر پا کرد. عکاس این کمپین موفق ماریو تستینو (Mario Testino)  نام داشت. که هنرمندی او در مدت کوتاهی با بازخوردی عجیب و پرهیاهو از سمت طرفداران و دوست‌داران همیشگی برند لانکوم روبه‌رو شد.

    برای خرید این عطر می توانید به فروشگاه اینترنتی ارزان عطر خلفی مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *