اتاق خبر عطر خلفی

همه چیز درباره عطر تام فورد عود وود زنانه و مردانه

  • خصوصیات عطر تام فورد عود وود

    در سال 2007 میلادی کمپانی آمریکایی تام فورد یک عطر فوق لاکچری و سلطنتی به نام تام فورد عود وود را خلق و بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی کرد.

    ادو پرفیوم تام فورد عود وود به دلیل رایحه ی ملایم و تلخی که دارد مورد توجه اکثر بانوان و آقایان قرار گرفت. به طور کل می توان گفت عطر تام فورد عود وود مناسب آقایان جسور و پر قدرت می باشد. که احساس آزادی و جسارت و مسئولیت پذیری درون آن ها دیده می شود.

    با توجه به رایحه های این ادوپرفیوم مناسب روزهای سرد سال می باشد که از ماندگاری بالاتری برخوردار است

    و مناسب جلسلات نیمه رسمی و رسمی می باشد. که در ادامه به آن می پردازیم پس با ما همراه باشید.

    آکورد های عطر تام فورد عود وود

    وقتی برای اولین این رایحه را روی پوستتان یا لباستان اسپری می کنید، متوجه نت های اولیه که شامل: فلفل سیچوان، دانه ی هل و عصاره ی وانیل می شوید. این رایحه ی مردانه به شما حس نفوذ پذیری و قدرت و اعتماد به نفس فراوانی می دهد که شما را به مردی مسئولیت پذیر تبدیل می کند.

    پس از گذر زمان نسبتا کمی نت های اولیه از بین رفته و نت های میانی جایگزین می شوند، رایحه ی میانی این عطر از ترکیب فوق العاده ی نت های تقریبا تند خس خس و تونکا متشکل شده است که این ترکیب اعتماد و جسارت را در شما افزایش داده و شما خود را محکم تر از همیشه می بینید.

    و اما در آخر نت های پایانی آرام آرام جای خود به نت های اولیه و میانی می دهد و حضور پر قدرت خود را به رخ می کشد.

    نت پایانی این اسانس مردانه ترکیبی آرام بخش از چوب بلسان بنفش برزیلی، عود، چوب صندل و رایحه ی شیرین کهربا تشکیل شده است، شیرینی کهربا بر نت های تلخ اولیه این عطر غلبه کرده و ترکیب آرام بخش و ملایمی بخشیده است.

    این عطر مناسب چه فصل هایی است؟

    معمولا رایحه های گرم و تلخ مناسب فصل های سرد سال می باشد. فصل های سر مناسب ترین زمان برای استفاده از عطر و ادکلن می باشد. دلیل آن این است که در دمای پایین مایعات کمتر بخار می شوند و ماندگاری رایحه به مراتب بیشتر می شود.

    به یک نکته توجه داشته باشید که نوع پوست شما تاثیر مستقیم روی ماندگاری عطر دارد. ماندگاری عطر روی پوست های چرب بیشتر از پوست های خشک است.

    عطر تام فورد عود وود مناسب چه مکان هایی است؟

    همانطور که گفتیم رایحه های تلخ مناسب جلسات رسمی و نیمه رسمی می باشد. این عطر ( تام فورد عود وود ) به دلیل استفاده از نت کهربا و رایحه ی نسبتا شیرینی که به این عطر داده است می تواند مناسب دور همی های دوستانه یا مجالس خانوادگی هم باشد. که احساس صمیمیت و لطافت را به شما القا می کند. این عطر در حالی که یک عطر مردانه به شمار می رود اما به دلیل استفاده از روایح خاص مانند کهربا که شیرینی خاص و ملایمی به آن می دهد مورد توجه بانوان هم قرار گرفت که این عطر یک اسانس یا رایحه ی یونیسکس به شمار می رود.

    ماندگاری این عطر چگونه است؟

    تام فورد عود وود از ماندگاری رایحه ی بسیار بالایی برخوردار است. برای ساخت و خلق این عطر از عناصر طبیعی و اصل و با کیفیت استفاده شده است که هدف جلب نظر مشتری و تحویل محصول با کیفیت با ماندگاری رایحه بالا است.

    این عطر به طور خارق العاده ای لطیف است. اگر این عطر روی پوست تمیز و کمی چرب اسپری کنید ماندگاری آن را تا چند برابر بیشتر می کند.

    آیا می توان روی خرید این عطر حساب باز کرد؟

    چوب صندل سفید، عود و گل رز برزیلی نت هایی هستند که یک ترکیب خاص و جذاب از رایحه های مختلف چوبی می بخشد.

    وجود این رایحه ها سبب شده است تا این عطر حالت مردانه تری به خود بگیرد. عطر تام فورد عود وود با توجه به کیفیت بسیار بالا و قیمت  مقرون به صرفه ای که نسبت به عطر های هم رده خود دارد می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به عزیزانتان در مناسب ها و قرار های دوستانه و رمانتیک باشد.

    شما برای خرید عطر تام فورد عود وود مردانه و زنانه می توانید به فروشگاه اینترنتی عطر خلفی مراجعه کنید تا محصولی با کیفیت و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

    فروشگاه اینترنتی ارزان عطر خلفی از شما خریداران محترم تقاضا دارد تا تجربیات و نظرات خود در راجب استفاده از عطر تام فورد عود وود مردانه و زنانه را در قسمت کامنت و نظرات همین صفحه به اشتراک بگذارید.

     

    همه چیز درباره کمپانی تام فورد

    تام فورد یک برند امریکایی فوق لاکچری در دنیا می باشد که بسیار مشهور و پر طرفدار می باشد. تام فورد یک فیلم نامه نویس و و طراح سرشانس آمریکایی است. او ابتدا به عنوان یک در دانشگاه طراحی پارسونز آموزش دید.

    و در ادامه به پاریس سفر کرد و در خانه مد کلویی آموزش دید. تام فورد در سال 1988 میلادی شروع به کار کرد و طراح ارشد برند مارک جیکوبز شد.

    تام فورد برای اولین بار در سال 2006 میلادی عطری را با نام تام فورد بلک ارکید به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی کرد. و جوایز زیادی را از آن خود کرد و به موفقیت بزرگی رسید.

    در این پاراگراف راجب برند تام فورد صحبت کردیم. این برند فوق العاده لاکچری و شگفت انگیز به شدت مورد توجه افراد کم سن و سال قرار گرفت. هدف این برند جذب مشتریان در رده ی سنی جوانان بود که به هدف خود رسید و طرفداران چشم گیری پیدا کرد.

    بعد از خلق اولین عطر خود که تام فورد بلک ارکید نام داشت به شدت مورد توجه قرار گرفت و به ثروت هنگفتی رسید.

    این برند دارای تنوع بسیار زیاد محصولات بود و هیچ گونه محدودیتی در انتخاب ندارد.

    سپاس که تا اینجای مقاله همراه ما بودید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *