اتاق خبر عطر خلفی

خصوصیات عطر تام فورد لاست چری

اسانس عطر گرمی تام فورد لاست چری زنانه و مردانه با ماندگاری رایحه و پخش بوی بالا و ارزان ترین قیمت عمده و گرمی و اورجینال
  • ویژگی های عطر تام فورد لاست چری

    کمپانی تام فورد یک برند خاص و لاکچری می باشد که در کشور آمریکا بنیان گذاری و تاسیس شد. در سال 2018 میلادی بود که کمپانی تام از عطر خاص و منحصر به فرد رونمایی کرد. این عطر فوق العاده لاکچری و شگفت انگیز تام فورد لاست چری نام دارد.

    این عطر شگفت انگیز که هنر دستان لوییز ترنر می باشد خلق شد. و به بازار جهانی عطر و ادکلن روانه شد که با استقبال بی نظیری مواجه شد.

    تام فورد لاست چری یک ماجراجویی دلپذیر و لذت بخش در دنیای ممنوعه ها است. عطری که به دلیل جذاب و شهوانی بودن حس کنجکاوی را در شما بر انگیخته می کند. رایحه ای روح بخش و اغوا کننده.!

    کمپانی تام فورد این عطر وسوسه انگیز و خوشمزه را برای آقایان و بانوان خوش سلیقه و یونیک طراحی و خلق کرده است.

    این عطر به دلیل طبع شیرین و رایحه ی گرمی دارد، عطری نیمه رسمی به شمار می رود. که در ادامه به آن می پردازیم پس با ما همراه باشید.

    رایحه ی عطر تام فورد لاست چری

    با اولین اسپری از رایحه تام فورد لاست چری بر روی نبضتان، متوجه نت های اولیه از جمله مشروب و گیلاس خوهید شد. این عطر در آغوش بادام کمی گرم شده و ته مایه ای تلخ دارد. گیلاس در این رایحه حضور پر قدرت و ثابت دارد که تا انتهای استان به نقش آفرینی خود به زیبایی ادامه می دهد و رایحه را دلنشین تر می کند.

    با گذر زمان و کمتر شدن نت های اولیه، نت های میانی به میان آمده و از ترکیب دوباره گیلاس به همراه گل رز ترکی، آلو و گل یاس که رایحه ای شیرین به وجود می آورند به مشام می رسد. این بار رایحه گیلاس برای بار چندم پر قدرت به حضور خود ادامه می دهد. گویا شما در باغی پر از گل نشسته و از بوی شراب گیلاس در دستتان مست شده اید همین قدر سرخوش و شادی بخش می باشد.

    و در پایان با خک شدن عطر روی پوست یا لباستان نت های پایانی از راه رسیده و جای خود را به رایحه های میانی و اولیه می دهد. و در آخر شما با نت هایی از وانیل، بالزام، دانه ی تونکا، بنزوئین، دارچین، گل میخک، چوب سرو، رایحه ای گرم و تلخ به مشام می رسد. ته مایه ای از جنس چو با مقداری وانیل خوشمزه جلوه کرده است. و حس اعتماد به نفس و خود باوری را در شما افزایش می دهد.

    عطر تام فورد لاست چری مناسب چه کسانی و مکانی است؟

    حتما برای شما پیش آمده است که در هنگام خرید با اصطلاح رایحه ی گرم و شیرین مواجه شده باشید. عطر و ادکلن می تواند غذای مغز به شمار برود.

    عطر تام فورد لاست چری عطری گرم با رایحه ی شیرین می باشد. این رایحه ها ( گرم و شیرین ) حس صمیمیت بین شما و نزدیکانتان به وجود می آورد. این عطر با توجه به رایحه ی گرم و شیرینی که دارد، عطری نیمه رسمی به شمار می رود. که مناسب محافل دوستانه و مجالس خانوادگی و یا حتی قرار های عاشقانه می باشد.

    روایح شیرین تنها در عطر های زنانه استفاده نمی شود و یک رایحه های زنانه و مردانه می باشد. و در کل می توان نتیجه گرفت تام فورد لاست چری عطری یونیکس می باشد. که با قاطعیت می توانم بگویم هر خانم و آقایی با یک بار استفاده از این عطر عاشقش می شود.

    در ادامه مقاله راجب فصل استفاده از این عطر توضیح دادیم، با ما همراه باشید.

    این عطر مناسب چه فصلی است؟

    استفاده از در فصل مخصوص خود از اهمیت بالایی برخوردار است. عطر و ادکلن تام فورد لاست چری عطری گرم و شیرینی که دارد مناسب فصل های پاییز و زمستان می باشد.

    همانور می دانید در فصل های پاییز و زمستان هوا سرد می شود و بر خلاف فصل های گرم مایع درون ظرف کمتر تبخیر شده و در فضا پخش می شود و در نتیجه بوی ملایم تری به مشام می رسد.

    بنابراین در فصل های سرد سال قطعا عطر های شیرین و گرم با رایحه سنگین خود می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند و بی روحی که بر طبیعت حاکم شده است را جبران کنند.

    این عطر مناسب استفاده چه سنی از افراد است

    یکی از مهم ترین اکسسوری هایی خانم ها و اقاین باید به استفاده از آن اهمیت بدهند، استفاده از عطر و ادکن است.

    عطر ها و بو ها نشان دهنده ی شخصیت ما می باشد و استفاده از عطر مناسب با شخصیت ما از اهمیت بالایی برخور دار است.

    عطر تام فورد لاست چری با توجه به رایحه ی گرم و شیرینی که دارد، مناسب رده سنی بانوان و آقایان بین 25 تا 35 سال است.

    این عطر خوشبو و منحصر به فرد مناسب استفاده روزمره هم می باشد پس استفاده از آن را فراموش نکنید.

    نتیجه گیری

    فروشگاه اینترنتی عطر خلفی از شما درخواست تا تمام نظرات و تجربه هایی که در مورد استفاده از این عطر زنانه و مردانه در صفحه نظرات ما اشتراک گذاری کنید.

    شما مشتریان عزیز و قابل احترام می توانید برای خرید عطر زنانه و مردانه تام فورد لاست چری به وب سایت اینترنتی فروشگاه عطر خلفی مراجعه کنید.

    پشتیبانی فروشگاه ارزان اینترنتی عطر خلفی محصولی با کیفیت و در اسرع وقت برای شما ارسال می کند.

    سپاس که تا اینجای مقاله همراه ما بودید.

     

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *