اتاق خبر عطر خلفی

عطر رویال سبز Royale Rasasi Perfume

عطر روبال سبز عطر خلفی ظرف عطر خلفی (ظروف عطر-ظرف عطر و ادکلن-ظرف عطر اسپری-ظرف عطر خودکاری-قیمت ظرف عطر رولی-ظرف عطر غلتکی-ظرف عطر جیبی-ظرف عطر کتابی-عطر خلفی-ظرف آلومینیومی عطر-تولیدکننده ظرف عطر-خریدظرف عطر-ظرف عطر گرمی-ظرف عطر عمده-قیمت ظرف پلاستیکی عطر-پخش عمده ظرف عطر-شیشه عطر رولی-کانال فروش شیشه عطر-قیمت جای عطر-جای عطر اسپری-ظروف عطر-عطر-ادکلن-سانس-آرایشی بهداشتی-عطر رولی-ظروف پلاستیکی-فروش عمده و جزِئی -پمپی-آویز ماشین-عطر خلفی)
  • عطر رویال سبز Royale Rasasi Perfume

    عطر ادکلن رویال توسط رساسی عطری است چوبی مردانه.

    نت های ابتدایی

    اسطوخودوس و گل شمعدانی هستند.

    نت های میانی Royale Rasasi

    سدر و دارچین است.

    نت های پایه

    عبارتند از: نعناع هندی، خزه، مشک و عنبر.

    رویال چه بویی دارد؟ خوب این رایحه ای است که بوسیله دسته ای از تن های معطر معطر، شیرین و چوبی برجسته شده است که حس عطری عمیق، حسی و آرام بخش را به ارمغان می آورد.

    با بررسی دقیق تر پس از استفاده، متوجه کیفیت ماندگاری از عطرهای گیاهی، خاکی و گرم تر معطر خواهید شد که جوهره ای از احساسات گرم، نشاط آور و طبیعی را پنهان می کند.

    بر اساس ترکیب نت‌های راساسی رویال به عنوان عطر وودی آروماتیک طبقه‌بندی می‌شود. تراوش طعم‌ها و نت‌های رایحه رویال در بویی از نت‌های آغازین معطر و گلی از جمله گل شمعدانی و اسطوخودوس آشکار می‌شود.

    نت های مرکزی ادویه و چوبی با دارچین و سدر ترکیب می شوند در حالی که نت های پایه عمیق کهربا و خزه اثری از خزه و نعناع هندی به جا می گذارند.

    اگر بوی رویال برای ذائقه شما یا شاید مناسبت خاص به نظر می رسد، بهترین کار این است که خود را معطر کنید و آن را امتحان کنید!

    به این ترتیب شما از طریق دست اول متوجه خواهید شد که آیا آن را دوست دارید و حتی قبل از تصمیم گیری چقدر طول می کشد.

    هر چه نظرات افراد مختلف و به خصوص متخصصانی که دارای بینی هستند را در مورد رساسی رویال بیشتر بخوانید، آمادگی بیشتری برای انتخاب خود دارید.

    رویال چقدر دوام می آورد؟ خوب به طور کلی این به عوامل زیادی بستگی دارد، از شیمی پوست گرفته تا زمان سال و مهمتر از همه به خود عطر.

    همچنین عوامل فصلی از جمله دما و رطوبت را در نظر داشته باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    نوشته های مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *