اتاق خبر عطر خلفی

عطر گرلن وتیور Vetiver Guerlain

عطر گرلن وتیور ظرف عطر خلفی (ظروف عطر-ظرف عطر و ادکلن-ظرف عطر اسپری-ظرف عطر خودکاری-قیمت ظرف عطر رولی-ظرف عطر غلتکی-ظرف عطر جیبی-ظرف عطر کتابی-عطر خلفی-ظرف آلومینیومی عطر-تولیدکننده ظرف عطر-خریدظرف عطر-ظرف عطر گرمی-ظرف عطر عمده-قیمت ظرف پلاستیکی عطر-پخش عمده ظرف عطر-شیشه عطر رولی-کانال فروش شیشه عطر-قیمت جای عطر-جای عطر اسپری-ظروف عطر-عطر-ادکلن-سانس-آرایشی بهداشتی-عطر رولی-ظروف پلاستیکی-فروش عمده و جزِئی -پمپی-آویز ماشین-آر سی آر-عطر خلفی
  • عطر گرلن وتیور Vetiver Guerlain

    عناصر عطر Vetiver Guerlain

    عطر ادکلن گرلن وتیور عطری است چوبی مردانه. گرلن وتیور در سال 2000 عرضه شد.

    ترکیب عطر گرلن وتیور

    سازنده این عطر Jژن-پول گرلن است.

    نت های ابتدایی

    ترنج، تنباکو، لیمو، جوز هندی، نرولی، گشنیز و پرتقال ماندارین هستند.

    نت های میانی Vetiver

    عبارتند از: خس خس، فلفل، میخک، مریم گلی، ریشه زنبق و چوب صندل.

    نت های پایه

    عبارتند از: خس خس، خزه بلوط، چرم، مر، سیوه، دانه تونکا و عنبر.

    در مورد گرلن وتیور Vetiver Guerlain

    در دهه 1950، خانواده گرلین تصمیم گرفتند عطری بر اساس ریشه های شگفت انگیز وتیور بسازند. پس از چند آزمایش، عطرساز گرلن موفق به ساخت دوز ظریفی شد که بازدم های زمین را در نور کم رنگ سحر به یاد می آورد. این تداعی صبح با آکورد چوبی و ظرافت تصفیه شده ادویه ها و تنباکو غنی شده است تا عطری کمیاب و پیچیده را ایجاد کند.

    وتیور با هندسه مدرن و اشکال سخت‌گیرانه‌اش، چهره‌ای مد روز از ظرافت اصیل فرانسوی است.

    این عطر بر روی طراوت خود به خودی و تند مرکبات با پرتقال، ترنج و لیمو باز می شود. در دل، ادویه هایی مانند جوز هندی و فلفل قبل از اینکه جای خود را به وتیور، تنباکو و دانه تونکا بدهند، عطر را تشدید می کنند. آکورد چوبی تازه برای عطری با ظرافت اصیل.

    این عطر با قدرت خاص وتیور سبز شروع می شود، اما بلافاصله با پرتقال و ترنج دوست داشتنی کمرنگ می شود و حسی تقریبا تابستانی به آن می دهد. تندی بعداً به وجود می آید، اما همه چیز در اطراف وتیور جابجا می شود، شما یک دقیقه چیزی را که می پوشید فراموش نخواهید کرد.

    وتیور با رایحه خاکی خود، اگر با برخی از نت‌های حمایتی مانند ترنج، پرتقال، کندر، قهوه یا دانه‌های تونکا به خوبی ترکیب نشود، ممکن است برای اکثر مردم بسیار چالش برانگیز باشد. و ژان پل گرلن در سال 1959 چه کاری انجام داده است… چیزی که امروز در سال 2022 مانند 60 سال پیش برای من مدرن و اعتیادآور است.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *