اتاق خبر عطر خلفی

عطر جادور jadore

  • عطر جادور jadore

    J’adore by Dior عطری است گلی و میوه ای برای زنان. J’adore در سال 1999 عرضه شد. رایحه اصلی این عطر Calice Becker است. نت های اولیه گلابی، خربزه، مگنولیا، هلو، پرتقال ماندارین و ترنج هستند.  میانی عبارتند از: یاس، زنبق دره، گل سرخ، فریزیا، گل رز، ارکیده، آلو و بنفشه. پایه: مشک، وانیل، شاه توت و سدر هستند. این عطر برنده جایزه FiFi بهترین کمپین تبلیغاتی ملی / تلویزیون در سال 2007 است.

     

     

     

    عناصر عطر jadore

    عطر ادکلن جادور عطری است با رایحه ملایم و شیرین و بسیار خوش بو که  مانند یک گل سفارشی ،یک دسته از زیباترین گلها از سراسر جهان است. اسانس یلانگ-یلانگ با رایحه های گلی و میوه ای و اسانس گل رز دمشق از ترکیه با یک دوتایی نادر از گراس و یاسمین سامباک هندی ، با حس و حالی میوه ای و زرق و برق دار ترکیب شده است.

    ترکیب عطر جادور

    نت های ابتدایی

    ترنج_پرتغال ماندارین_گل مگنولیا

    نت های میانی jadore

    گل فریسیا؛گل برف ؛گل مریم

    نت های پایانی

    مشک_توت سیاه_وانیل

    در مورد جادور jadore

    پرفیوم جادور عطری مدرن و پر زرق و برق است که بسیار محبوب شده است و به همین دلیل در انواع مختلفی با غلظت های مختلف توسعه یافته است.

    جادور عطری است درخشان.

    رایحه مجلل و طلایی ادکلن جادور مانند پرتوهای خورشید روی پوست می درخشد.

    کلاسیک و جاه طلبی های این عطر در بطری به شکل آمفورای یونانی منعکس می شود.

    جادور مفهوم جدیدی از زنانگی دیور را ارائه می دهد، رایحه ای بسیار جدید و در عین حال مطابق با سبک دیور – گلی شیرین اما ملایم، کمی تند با ماندارین تازه در بالا.

    یاس، آلو، ارکیده و گل رز در قلب؛ و تاج خروس، مشک و شاه توت در مسیر.جادور در سال 1999 ایجاد شد.

    سبز و گلابی تازه بهار روشن را باز می کند. به سرعت خشک می شود تا تفسیری از گل های دلپذیر بهاری شود. در عرض 10 دقیقه به رایحه ملایم پوست سدر و مشک می رسد. عطر جادور یک سفر بوی خوش است، اما خیلی سریع به پایان می رسد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    نوشته های مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *