دسته بندی نشده

ظرف عطر اسپری 30 گرمی لامپی

  • معرفی مشخصات ظرف عطر اسپری 30 گرمی لامپی اصل و با کیفیت

    این ظرف عطر اسپری 30 گرمی لامپی که بطری رنگی و شفاف دارد و طراحی آن به صورت خاص و لامپی است  و طراحی درب اسپری به صورت سری لامپ با شیارهای افقی و با رنگِ هماهنگ با تنه خود به جذابیت ظرف عطر اسپری افزوده است. این ظرف عطر با والف بلند پلاستیکی و با کیفیتش کارایی اسپری را بالا برده و درب اسپری محکمی نیز دارد که روی قدرت پاف اثر گذار بوده است. و در رنگ بندی های مختلفی عرضه میشود و با هررنگ پیام خاصی منتقل میشود و البته باید بگوییم که کف ظرف مسطح است و به خوبی در کمد یا قفسه شما قرار میگیرد.

    و یادتان باشد با داشتن این ظرف عطر هر لحظه و هرجا جذابیت را میتوانید همراه خود داشته باشید.

    در انتخاب عطر به چه چیزهایی باید اهمیت داد؟

    بدون هیچ مقدمه ی طولانی از حوصله خارجی میپرسم، در انتخاب عطر به چه چیزهایی اهمیت میدهید؟ بله درسته، رایحه عطر مهم ترین جنبه قابل توجه در خرید عطر است و دومین جنبه قطعا زیبایی بطری و جعبه عطرتان است. در این مقاله محصولی را به شما معرفی میکنیم که ضمن حفظ رایحه عطر به علت شیشه ای بودنش، زیبایی چشم گیری داشته و دو جنبه مهم  و قابل توجه در خرید عطر را در برمیگرد، این محصول در قالب ظرف عطر اسپری معرفی میشود.

    به چه سوالاتی هنگام خرید ظرف عطر باید پاسخ داد؟

    ما معتقدیم چند سوال مرتبط وجود دارد که ابتدا باید قبل از تصمیم گیری در مورد بطری عطر مناسب برای برند و فروش خود بپرسید. این سوالات به شما کمک می کند تا مشخص کنید دقیقاً به چه هدفی می خواهید دست یابید یا می خواهید چه پیامی را به مخاطب یا مصرف کننده خود منتقل کنید:

    محصول من چیست؟ عطری لوکس برای زنان یا مردان، عطری روزمره برای زنان جوان اسپرت، یا حتی یک عطر مردانه برای آقایان خوش‌بین؟

    چه احساسی را می خواهید با فروش محصولی ایجاد کنید؟ آیا می خواهید مصرف کننده شما با بوییدن برند عطر شما احساس آرامش، الهام، سکسی، فعال یا حتی برتری داشته باشد؟

    چگونه می خواهید عطر شما از بقیه متمایز شود؟ آیا می خواهید پمپ عطر یا شیشه اسپری شما رنگارنگ و منحصر به فرد باشد یا بی دردسر و شیک باشد؟ آیا می خواهید یک درب تزئینی داشته باشید یا شاید به جای آن یک جعبه شیک ببندید؟

    نقطه فروش منحصر به فرد محصول شما چیست؟ چه چیزی محصول شما را منحصر به فرد می کند؟ آیا شامل خود عطر، ماندگاری آن روی پوست، بطری، هزینه و …است؟

     در خرید شیشه عطر اسپری دقت کنید.

    به بخشی که باعث اسپری یا پاشیدن عطر میشود را در اصطلاح والف میگویند. در واقع خروجی عطر از شیشه از این قسمت انجام میپذیرد. که به آن والف عطر یا پاف هم میگویند. و بیش از نود درصد کیفیت پخش رایحه عطر شما بستگی به این قسمت دارد و باید ظرف انتخاب کنید که این مورد را با کیفیت ارایه داده باشد.

    کیفیت ظروف شیشه ای عطر، ادکلن و اسپری از اهمیت بسیار بالایی در کنار طراحی زیبا برخوردار است. وجود ظروف باکیفیت، ماندگاری عطر را حفظ کرده و باعث کاهش رایحه و عطر محصول مورد نظر نمی شود. وجود اسپری با کیفیت باعث قدرت پاشش متناسب می شود. اسپری عطر و ادکلن را به ذرات زیر تبدیل کرده و محدوده پاشش آن را افزایش می دهد تا بتوانید بر روی تمام نقاط بدن خود عطر داشته باشید. پس حتما موارد مختلفی را در زمان خرید شیشه عطر بررسی نمایید.

    مطمئن شوید که عطر را در ظروف مناسبی نگهداری می کنید. مطمئن شوید که از آسیب به عطر جلوگیری می کنید. بطری های شکننده را در قفسه های بلند نگهداری نکنید و درپوش آن را روی بطری خود نگه دارید تا ازبی کیفیت شدن عطر جلوگیری کنید. اما ماندگاری عطر جدید چقدر است؟ عطرها نه تنها با گذشت زمان رقیق می شود و جذابیت رایحه ی خود را از دست می دهند، بلکه تخریب ساختار مولکولی عطر و به دنبال آن تغییر رنگ عطر می تواند منجر به بوی بد عطر شود. در صورت نگهداری نادرست عطر، ممکن است پس از چند ماه، عطر بی کیفیت شود.

    تغییر رنگ در عطر و ادکلن

    تغییر رنگ عطر خود را همواره بررسی کنید. این تغییر در یک عطر می تواند معانی مختلف داشته باشد و .. این به مواد تشکیل دهنده عطر بستگی دارد.ترکیبی که با مواد طبیعی ساخته و به مرور زمان تیره می شود، اما بوی آن بدون تغییر باقی می ماند.رنگ عطرهای طبیعی سریعتر محو می شوند زیرا فاقد ماده تثبیت کننده مصنوعی هستند. از طرف دیگر، عطرهای مصنوعی با تغییر رنگ یا روغنی شدن روبه رو نمی شوند. اگر چنین دگرگونی رخ دهد، این سیگنالی است که عطر شما می تواند بوی مطبوع و ماندگاری خود را از دست بدهد. این امری قابل پیشگیری است، با شفاف بودن شیشه عطر میتوان از موارد بالا جلوگیری کرد زیرا که همواره قابل رویت هستند.

    اهمیت زیبایی در خرید شیشه عطر

    ظرف عطر با مخاطب حرف می‌زند. مشتری فقط برای عطر داخل شیشه پول نمی‌دهد. بخش زیادی از جذابیت یک عطر مربوط به بطری آن است. متخصصان بازاریابی می‌دانند که لذت واقعی رایحه با یک ظرف جذاب تجربه می‌شود. مهم‌تر از همه اینکه در عصر اینترنت، بسیاری از برندها عطرهای خود را آنلاین به فروش می‌رسانند جایی که مشتری نمی‌تواند آنها را ببوید، بنابراین بطری عطر آن چیزی است که حواس مخاطب را درگیر کرده و علاقه‌ی او را برمی‌انگیزاند.

    همانگونه که در طراحی لباس به فرم بدن اشخاص توجه می‎‌‌شود و هر فرد مطابق شخصیت خود سبک و استایل خاصی برای پوشش انتخاب می‌کند، طراحی شیشه‌ی‌ عطر هم به عنوان پوشش مخصوص رایحه‌ها، باید با نوع رایحه هماهنگی و مطابقت داشته باشد. طراحان زیادی علاقه‌مند به این بخش از دنیای فشن هستند شما چطور؟  آیا طراحی شیشه‌ی عطر برایتان جذاب است؟

    به راحتی میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عطر خلفی این محصول زیبا را با قیمت مناسب به صورت عمده و تکی تهیه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *