دسته بندی نشده

ظرف عطر اسپری 20 گرمی موشکی شفاف

  • معرفی ظرف عطر اسپری 20 گرمی موشکی شفاف جنس خوب فروشگاه

    ظرف عطر اسپری 20 گرمی موشکی شفاف از جنس شیشه مقاوم و شفاف است که به شما اجازه میدهد از مقدار باقی مانده عطرتان مطلع و همواره از کیفیت عطر مطمعن باشید.

    یک ظرف عطر اسپری باید دارای کارایی بالایی باشد تا اسپری و پاشش به خوبی انجام گیرد.

    این کارایی بالا با اجزای با کیفیت امکان پذیر است، اجزایی چون والف و درب اسپری و درب و بدنه مستحکم و … .

    این ظرف عطر اسپری شیک کیفیت را فراهم میکند، زیرا دارای والف پلاستیکی بسیار با کیفیتی است که به پاشش مناسب کمک میکند، همانطور که میدانید به بخشی که باعث اسپری یا پاشیدن عطر میشود را در اصطلاح والف نام گذاری می کنند. در واقع خروجی عطر از شیشه از این قسمت انجام میپذیرد. که به آن والف عطر یا پاف هم میگویند . و بهتر است از جنس پلاستیکی باشد.

    این ظرف دارای درب اسپری با کیفیتی نیز است و پاشش را به خوبی ساپورت میکند و درب پوش ظرف که به صورت خاصی است و نمای موشکی به ظرف داده به خوبی روی ظرف عطر قرار میگیرد و چفت میشود و مانع محو شدن عطر میشود.

    یک ظرف عطر خوب چه ظرفی است؟؟

    یک تعریف چند خطی بگوییم و بعد ادامه ماجرا. ظرف عطر باید مطابق سلیقه مشتری باشد.چه از لحاظ زیبایی چه کارایی. یعنی اگر مشتری پخش بو و رد بوی بیشتر میخواهد از ظرف عطر اسپری استفاده کند و اگر همچین ویژگی هارا به صورت ملایم تر و کمتری میخواهد از ظرف های دیگر. و اگر هم زیبایی هم کارایی هم رد بوی خوب میخواهد از ظرف عطر اسپری 20 گرمی موشکی شفاف استفاده کند.

    ظرف عطری اسپری ای مناسب است که معرف کامل عطر داخل خود باشد. ظرف عطر بیانگر روح خود یعنی عطر است. که باید رد بو و پخش بوی خوبی داشته باشد تا روح و شعر عطر را به خوبی ارایه دهد و به خوبی در یاد ها ماندگار شود. و همچنین باید دارای زیبایی چشم گیری باشد و از این طریق نیز در یاد ها بماند.

    برای خیلی از علاقه مندان به عطر، علاوه بر رایحه خوب عطر، شیشه آن هم کاربردی تزیینی و کلکسیونی دارد. شیشه عطر باید به گونه ای طراحی شود که نظر مخاطب را به خود جلب کند و همانطور که گفتیم از سوی دیگر نشانی از اکسیری باشد که درون خود دارد.

     

    چرا ظرف عطر اسپری را پیشنهاد میکنیم؟

    ابتدا این چند مورد را بخوانید تا به سوال پاسخ بدهیم:

    این کار بسیار اشتباه است. چرا که تکان دادن عطرها سبب وارد شدن اکسیژن به عطر و به وجود آمدن تغییراتی در ترکیب و کیفیت عطرها می شود.

    لذا بهتر است یک شیشه بزرگ از عطر را در منزل نگهداری کنید. و برای کیف و جابه‌جایی از یک شیشه کوچک عطر به عنوان عطر مسافرتی استفاده کنید.

    روش نگهداری بعدی این است که هر عطر را در شیشه خودش نگهداری کنید.  اگر از عطرهایی استفاده می‌کنید که اسپری کننده ندارد بهتر است بطری دارای اتومایزر (اسپری کننده) تهیه کنید تا با هر بار مصرف مجبور نباشید درب ظرف را باز کنید و هوا به درون آن نفوذ کند.

    درواقع ظرف عطر مناسب را میتوانیم در قالب ظرف عطر اسپری به شما پیشنهاد دهیم. زیرا با داشتن والف و درب اسپری خوب مانع نفوذ هوا و فاسد شدن عطر میشود و بازخورد استفاده از عطر با داشتن رد بو بسیار بالا میرود. این امکان با دیگر ظرف ها وجود ندارد.

    بسیار مسرت بخش است که به شما در خرید ظرف عطر موردنظرتان کمک کنیم و هم اکنون میتوانید به فروشگاه اینترنتی عطر خلفی مراجعه و با اطمینان خرید کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *