اتاق خبر عطر خلفی

آویز ماشین Car Fragrance

ظرف عطر آویز ماشین Car Fragrance ظرف عطر خودکاری رولی شیشه ای کتابی پلاستیکی پمپی فروش عمده و پخش ظرف عطر خلفی
  • آویزماشین چیست و چه کاربردی دارد؟

    وسیله ای است که بیشتر در داخل ماشین و در مقابل شیشه جلو ماشین کاربرد دارد. که باعث می‌شود فضای داخل خودرو خوشبو و خوش‌عطر شود آویز ماشین انواع مختلفی دارد که بسته به سلیقه افراد انتخاب میشود.

    آویز ماشین دو کاربرد دارد یکی در جهت زیبایی و یکی در جهت بوی مطلوبی که از بوی بد ماشین جلوگیری میکند.

    این محصول راحیه مطلوبی وضد عفونی کننده بو را به هوا منتقل میکند.

    از چه نوع آویز در داخل ماشین استفاده کنیم؟

    اگر به دنبال بوگیر یا همان آویز ماشین هستید دغدغیه بهترین نوع و راحیه مطلوب را خواهید داشت. که تجربه رانندگی لذت بخش تر تا حدی فضا را خوش بوتر کند.تنوع در آویز ماشین ها بسیار زیاد است و هروز به تنوع و راحیه آن ها وحتی نوع شیشه بوگیر ها یا آویز هایی که جنبه زیبایی دارد روز به روز بیشتر میشود البته که بستگی به سلیقه افراد دارد

    چرا از آویز در داخل ماشین استفاده میشود؟

    برای هر خودرو ای فارغ از هر مدلی که دارد استفاده از خوش بو کننده هوا یا همان آویز ماشین توصیه میشود.به خصوص در روز های گرم تابستان که به دلایلی بسیاری که امکان دارد بوی نامطلوب درمحیط ماشین پخش شود بهتر است بوگیر ماشین استفاده شود.البته که برای از بردن بو های قدیمی ماشین مثل سیگار حتما بهتر است. از بوگیر استفاده نمایید امابرای پخش بوی خوشایند در داخل کابین ماشین قطعا انتخاب خوش بو کننده یا همان آویز ماشین حایز اهمیت است.

    انواع مختلف آویز ماشین

    افراد میانسال ومسن بیشتر به دنبال آویز های مذهبی یا آویز های خوش بو کننده ای هستند که آهسته در محیط پخش شود که به آن آهسته رهش میگویند که عطر یاهمان مایعه خوش بو کننده آن به آرامی داخل محیط پخش میشود و قابلیت تنظیم شدت راحیه را دارند و یک ویژگی خوب این محصول این است که ماندگاری بیشتری دارند و چون میزان شدت راحیه آن تنظیم است بیشتر میتوان از این بوگیر ماشین استفاده کرد و افرادی که به بوی زیاد عطر ها حساسند مناسب است.

    انواع مدل های آویز ماشین

    خوش بو کننده ها یاهمان آویز ها طرح ها وراحیه های بسیاری دارند. و طیف زیادی را شامل میشوند و زیبایی کابین و ماشین را دوچندان میکند.

    دو مدل از این آویز ها که ماندگاری بالایی دارند کارتی و فانوسی هستند. مدل های دیگر که شامل خوش بو کننده دریچه کولر که به دریچه ها وصل میشود. و زمان استفاده از کولر  به صورت یک نواخت در داخل محیط ماشین پخش میشود. خوش بو کننده افشانه ای خوش بو کننده یاهمان آویزی است که بصورت اسپری استفاده میشود و به دلیل الکل موجود در این محصول ماندگاری کمتری نسبت به بوگیر های دیگر دارد.

    خوش بو کننده قوطی ای خوش بو کننده قوطی ای ماندگاری بیشتری دارند. تمامی این محصولات محیط ماشین را پر از راحیه خوش و پر انرژی میکند.  حال به خوش بو کننده عروسکی میپردازیم که مورد پسند خانم ها یا دختر های جوان است. این محصول برای افرادی هم که علاقه ای به آویز ماشین ندارند. ولی با وجود یک عروسک بامزه در ماشین مشکلی ندارند کاربرد دارد وبیشتر جنبه زیبایی دارد و رایحه مطلوب دلنشینی هم دارد.

    انتخاب رایحه مناسب برای خوش بو نگهداشتن ماشین

    فصل بهار: فصل بهار شروع دوباره طبیعت و فصل تولد دوباره زمین است. انتخاب رایحه ای که این حس تازگی را در محیط تداعی کند میتواند انتخاب خوبی باشد. رایحه های مثل:آلوورا, چای سبز,رایحه های میوه ای تمشگی پرتقالی وهمچنین راحیه عای گل های بهاری استفاده کرد.این رایحه ها تند نیستند وحس تازگی بهار را در محیط ماشین زنده میکنند.

     تابستان: رایحه های سرد در این فصل دلپذیر تر است. چونکه در فصل تابستان هوا بسیار گرم است و محیط ماشین براثر گرما بو های نامطلوب داخل ماشین را دو چندان میکند.

     پاییز:فصل پاییز شروع فصل به خواب رفتن درختان  است. میتوان گفت  مناسب ترین فصل برای استفاده از رایحه های چوب سوخته یاجنگلی دارند برای پیشواز فصل باران و برگ ریزان بسیار مناسب است. همینطور رایحه هایی که بوی گرم مثل قهوه شکلات یا رایحه های تند مثل زنجبیل برای فصل زیبایی رنگ های زرد نارنجی مناسب است.

    فصل زمستان:دراین فصل درست مثل انتخاب ادکلن,انتخاب رایحه ی ماشین هم مهم است چونکه دمای هوا رابطه مستقیم با پخش شدن این رایحه ها در داخل ماشین ر ا دارد. باید از رایحه های زمستانی مثل گل یاس, محمدی, عنبر و بوی عود استفاده کرد.

    آویز ها از چه جنسی است؟

    آویز ماشین ها دو بخش تشکیل شده اند. یک شیشه یا همان وسیله ای که رایحه عطر را در محیط ماشین پخش میکند. و دو بندی یا همان اویزی که این بوگیر ها به ان وصل است که جنس ها به صورت نخ های رنگی زیبایی دارند و همینطور از زنجیر یا گیره های پلاستیکی هم مورد استفاده قرار میگرد, که این اویز ها بسته به خلاقیت تولید کننده های آویز ماشین دارد.

    نکات مهم خوش بو نگه داشتن خودرو

    استفاده از آویز های خوش بو کننده ماشین بهترین راه برای خوش بو نگهداشتن خودرو است.عوال زیادی مثل روکش ماشین, بوی سیگار، ماندن مواد غذایی داخل ماشین  آلودگی هوا ذرات و میکروب ها باعث ایجاد بوی بد داخل ماشین میشود. که استفاده از آویز ماشین از این بو های ناخوشایند جلوگیری میکند. همچنین نظافت داخل ماشین در ایجاد این بوها بی تاثیر نیست و حتما به تمیزی داخل ماشین توجه داشته باشید.حتما به قرار گرفتن آویز ها دقت بیشتر داشته باشید اگر به شکل قوطی باشد بهتر است. زیر صندلی در داخل لیوان های صندلی قرار گیرد. اگر بصورت آویز است بهتر است در گوشیه ماشین آویز شود و اگر به صورتی اسپری است به سقف ماشین یا روکش صندلی ها زده شود که از بوی ید سیگار و عرق بدن بسیار جلوگیری میکند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    نوشته های مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *