اتاق خبر عطر خلفی

عطر الفکتیو استودیو لدر شات Leather Shot Olfactive Studio

عطر الفکتیو استودیو لدر شات ظرف عطر خلفی (ظروف عطر-ظرف عطر و ادکلن-ظرف عطر اسپری-ظرف عطر خودکاری-قیمت ظرف عطر رولی-ظرف عطر غلتکی-ظرف عطر جیبی-ظرف عطر کتابی-عطر خلفی-ظرف آلومینیومی عطر-تولیدکننده ظرف عطر-خریدظرف عطر-ظرف عطر گرمی-ظرف عطر عمده-قیمت ظرف پلاستیکی عطر-پخش عمده ظرف عطر-شیشه عطر رولی-کانال فروش شیشه عطر-قیمت جای عطر-جای عطر اسپری-ظروف عطر-عطر-ادکلن-سانس-آرایشی بهداشتی-عطر رولی-ظروف پلاستیکی-فروش عمده و جزِئی -پمپی-آویز ماشین-آر سی آر-عطر خلفی)
  • عطر الفکتیو استودیو لدر شات Leather Shot Olfactive Studio

    عناصر عطر Leather Shot Olfactive Studio

    عطر ادکلن الفکتیو استودیو لدر شات عطری است چرمی برای زنان و مردان. الفکتیو استودیو لدر شات در سال 2018 عرضه شد.

    ترکیب عطر الفکتیو استودیو لدر شات

    سازنده این عطر برتراند دوشوفور است.

    نت های ابتدایی

    هل، زیره و پرتقال تلخ هستند.

    نت های میانی Leather Shot

    چرم، زنبق و چای سیاه است.

    نت های پایه

    عبارتند از چوب صندل، چوب دریفت، سدر و خس خس.

    در مورد الفکتیو استودیو لدر شات Leather Shot Olfactive Studio

    الفکتیو استودیو لدر شات یک چرم حیوانی است. با یک ظرافت حیوانی مهیج و روده ای باز می شود، با بافتی ساینده مانند بخور. عمدتاً بویی است که در بسیاری از آثار ایندی پیدا خواهید کرد – که توصیف آن با هیچ عبارت دیگر سخت است – اما بسیار جسورانه و توهین آمیز است.

    عطر جمعی بسیار خام، ساده است و به اندازه زمان زیادی که برای آن صرف شده است، از بین نمی رود. در کنار نام، می‌توان فکر کرد که «شات چرمی» برای نمادی از این بوده است که عطر مانند یک عطر است – که از چاله بیرون می‌آید و به داخل توالت شلیک می‌کند. ( سایت عطر خلفی )

    همانطور که عطر باز می شود، کمی از عنبیه آرایشی از زیر این عطر بیرون می آید. می‌خواهد هنری باشد، اما مردم واقعاً این یادداشت را جذاب نمی‌دانند، زیرا چیزی است که کورکورانه تحمل می‌کنند. کسی واقعاً باید واقعاً زمان زیادی را صرف داروهای گم شده در آزمایشگاه عطر کرده باشد تا به طور جدی تصور کند که این کار هنری است.

    در واقع مقداری چرم در این وجود دارد، اما به نظر می رسد دسترسی به داخل خانه غیرممکن است. این چرم بسیار تازه است، حتی جذاب است. اما ممکن است فقط برای یک لحظه بتوانید آن را بگیرید، و این واقعاً ارزش آن را ندارد که خود را در این همه لجن بپوشانید.

    جهت مشاهده مقالات و محصولات بیشتر به فروشگاه نقش کالا مراجعه کنید .

    عطر الفکتیو استودیو وانیلا شات ظرف عطر خلفی (ظروف عطر-ظرف عطر و ادکلن-ظرف عطر اسپری-ظرف عطر خودکاری-قیمت ظرف عطر رولی-ظرف عطر غلتکی-ظرف عطر جیبی-ظرف عطر کتابی-عطر خلفی-ظرف آلومینیومی عطر-تولیدکننده ظرف عطر-خریدظرف عطر-ظرف عطر گرمی-ظرف عطر عمده-قیمت ظرف پلاستیکی عطر-پخش عمده ظرف عطر-شیشه عطر رولی-کانال فروش شیشه عطر-قیمت جای عطر-جای عطر اسپری-ظروف عطر-عطر-ادکلن-سانس-آرایشی بهداشتی-عطر رولی-ظروف پلاستیکی-فروش عمده و جزِئی -پمپی-آویز ماشین-آر سی آر-عطر خلفی)عطر الفکتیو استودیو لدر شات ظرف عطر خلفی (ظروف عطر-ظرف عطر و ادکلن-ظرف عطر اسپری-ظرف عطر خودکاری-قیمت ظرف عطر رولی-ظرف عطر غلتکی-ظرف عطر جیبی-ظرف عطر کتابی-عطر خلفی-ظرف آلومینیومی عطر-تولیدکننده ظرف عطر-خریدظرف عطر-ظرف عطر گرمی-ظرف عطر عمده-قیمت ظرف پلاستیکی عطر-پخش عمده ظرف عطر-شیشه عطر رولی-کانال فروش شیشه عطر-قیمت جای عطر-جای عطر اسپری-ظروف عطر-عطر-ادکلن-سانس-آرایشی بهداشتی-عطر رولی-ظروف پلاستیکی-فروش عمده و جزِئی -پمپی-آویز ماشین-آر سی آر-عطر خلفی)

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *