مرکز پخش عمده اسانس عطر ادکلن ظرف نقره بدلیجات نگین سنگ انگشتر النگو ساعت دستبند فروشگاه انترنتی خلفی09352452520_09124422520
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

عطر و ادکلن های فروشگاه خلفی

عطر و ادکلن های فروشگاه خلفی

تاریخچه عطرو ادکلن

ارایه دهنده مقاله توسط فروشگاه عطر و ادکلن خلفی

تاریخچه عطر یک تاریخ جالب است. قدم زدن در آن ، همانطور که اخیراً با عطر ساز فلوریس Nicola Pozzani انجام دادم ،

نشان می دهد که بسیاری از ارتباطات با بو چقدر ذهنی هستند.

اگرچه عطر در ابتدا با روشی که امروزه از آن استفاده می کنیم –

برای ایجاد بوی مطبوع در ما استفاده می شود – از آن به عنوان ترمیم کننده و به عنوان کمک پزشکی نیز استفاده می شد.

بوی خوش طعم مرکبات یا گلها ، نوعی انتخاب بود که باید در فواصل معین در طول روز پاشیده شود ،

دقیقاً به همان روشی که بعد از شستن دست ها از صابون یا مرطوب کننده استفاده می کنیم.

از رایحه های قوی برای بیدار کردن افراد هنگام بیهوش شدن استفاده می شد و به عنوان درمان انواع بیماری ها مست می شدند.

آب “کلن” به دفعات پاشیدن – در هر دو مورد با هدف زنده کردن حواس – نوشیده می شود.

این یکی از دلایلی بود که بوی نور بسیار مورد استفاده قرار می گرفت. هدف آنها این بود که به سرعت تبخیر شوند ،

تا یک اثر فوری داشته باشند تا اینکه تمام روز را در اطراف آویزان کنند.

 عطر و ادکلن های فروشگاه خلفی

وقتی با این اصطلاحات گسترده به عطر فکر می کنید ، کاملاً منطقی است که یک خانه قدیمی مانند

سانتا ماریا نوولا در فلورانس فقط در یک بخش عطر بطری های عطر را در میان صابون ها ، شمع ها ، کرم ها ، قابلمه ها ، چای ها ، لیکورها و … داشته باشد.

همه آنها فقط روشهای استفاده از رایحه در حواس ما هستند.

عطر برای اولین بار توسط راهبان سانتا ماریا نولا در قرن هفدهم در الکل حل شد.

پیش از این در روغن هایی برگزار می شد که کمتر خوشایند و گران ترند. اکثر قریب به اتفاق عطرها از نوع گل – قابل درک هستند

 زیرا هم خوشایند و هم فراوان بودند. آنها یکی از چهار یا پنج خانواده خوشبو کننده را تشکیل می دهند

که اغلب با عطر از آنها نام برده می شود ، سایر ادکلن ها ، چوب ها ، شرقی ها و فاضلاب ها هستند.

هر یک از رایحه های خاص محبوبیت گسترده ای پیدا کردند ، هر یک در یک نقطه متفاوت از تاریخ ظهور کردند.

این امر منجر به طیف وسیعی از اسپین آف و کپی برداری شد و غالباً با پیشرفت علمی دامن زد.

کلن در اوایل قرن هجدهم محبوب شد ، زمانی که جیووانی ماریا فارینا موفق شد ترکیبی پیچیده

و در عین حال ثابت از اسانس ها را در ادکلن خود ایجاد کند – با استفاده از لیمو ، پرتقال ، نرولی (شکوفه نارنج) و ترنج (نوعی پرتقال).


 

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*